Offtopic
+27
Andersson
Jandelin
Bestial Death
Carnated
pissmannen
Nihilist
flutmyrg
Stenberg
Jihad
Johan
Svullet_Rektum
Svartesmeden
Seroth
Sire-Nahvas
Naurbereth
Wolvie
Vitus
Friberg
Hammerheart
Halonen666
pompepg
Geten
Karate-Molin
Xemtoth
Vargr
Atlas Musclecore
Monoliten
31 posters
Sida 8 av 40
Sida 8 av 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Sv: Offtopic
En megabananbåt
Halonen666- FÄRS
- Antal inlägg : 2659
Vad fan, vaknade för typ en kvart sedan, sov bara i knappa 4 timmar. What happen? Drömde en askonstig dröm innan jag vaknade också, ska se om jag pallar skriva ner den sen.
Känner mig skittrött i alla fall, men kan inte somna om - får hoppas det funkar snart igen annars.
Känner mig skittrött i alla fall, men kan inte somna om - får hoppas det funkar snart igen annars.
Jihad- AIDS
- Antal inlägg : 303
Alltså jävla sandnegrer...
Wolvie- Soulreaper
- Antal inlägg : 615
Nån mer här som får lust att bränna ner en moské?
Karate-Molin- Black Dwarf
- Antal inlägg : 2829
En suck riktad till både dem och er.
Geten- Profeten Geten
- Antal inlägg : 4777
Äh, du vill själv göra det.
Jag suckar tillsammans med Geten. Två till så kan vi sucka ihop Pachelbel's "Kanon i D-Major"!
Och som admin på forumet hänvisar jag till regeln att hålla er undan ifrån uttalad rasism här.
Och som admin på forumet hänvisar jag till regeln att hålla er undan ifrån uttalad rasism här.
Det var aldrig tänkt som något rasistiskt.
Jihad- AIDS
- Antal inlägg : 303
Och jag var inte seriös i frågan heller.
Att säga att man vill bränna ner en moské, kyrka eller något annat heligt monument borde tas med en nypa salt just på den här delen.
Att säga att man vill bränna ner en moské, kyrka eller något annat heligt monument borde tas med en nypa salt just på den här delen.
Jag hänvisade mest till Wolvie och till viss del Lill-Davve Hur vill du att man ska tolka ditt uttalande i det här sammanhanget?
Ironi, med tanke på att jag nästan aldrig skriver något seriöst på offtopic sidan.
I vilket fall som helst, håll er undan ifrån sådana uttalanden och om det är något ni vill ha uttalat ska det vara antingen konstruktiv kritik eller övertydlig sarkasm/ironi/humor/whatever.
Atlas Musclecore skrev:övertydlig sarkasm/ironi/humor/whatever.
Med förbannat många smilies då?
Haha låt dem förgöra varandra!
Lite så det funkar i verkliga livet med, rätt intressant ändå. Två sidor av svärdet!
Lite så det funkar i verkliga livet med, rätt intressant ändå. Två sidor av svärdet!
Gäst- Gäst
Look out, beware, when the moon is high n' bright!
Anyway im there, in every shadow in the night
Evil, in league with satan!
EVIL, IN LEAGUE WITH SATAN!
Anyway im there, in every shadow in the night
Evil, in league with satan!
EVIL, IN LEAGUE WITH SATAN!
Gäst- Gäst
Ondska i liga med Satan (Swedish Remix)
Geten- Profeten Geten
vad försökte lasse bevisa? vad skulle han föreläsa om? vad fan trodde han skulle hända?
skitsamma, det där var humor på hög nivå så han får pluspoäng helt enkelt.
skitsamma, det där var humor på hög nivå så han får pluspoäng helt enkelt.
Å ena sidan får man beundra deras hängivenhet och dedikation, en kristen församling (i Sverige) har jag svårt att se reagera sådär. Å andra sidan är de fruktansvärt korkade, men det hör väl till kanske. Sen precis som Lord Vitus af Chtulukosmos von Battleraper skrev, vafan tänkte Vilks egentligen? Visst, värna om yttrandefriheten och allt det där, men även om jag står bakom hans åsikter om friheten att få säga det man önskar etc så kan man ändå injicera en viss mängd vett och sans i det också. Man måste inte visa något sånt där. Eller så kan man ju fråga sig varför han gjorde det. Eller nått. Fan sent asså, TJARÅ
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Vinterväsen skrev:Haha låt dem förgöra varandra!
Haha som Carlin sa: "When holy people start killing each other, I'm a happy guy!"
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
I just happened to be walking my dog in the atwood area when I looked up at an apartment building and you were standing at your window topless, perfect as a figure cut out of a painting, your breasts so firm and yet plump in a way that suggested you would yield to the right touch.
I went home and listened to classical music for an hour, trying desperately to recreate that feeling I had when I saw your breasts in the window, that transcendent serenity one feels only in the presence of art.
When the music didn't work, I baked a cobbler - peach, my grandmother's most prized recipe - and sat on the floor of my living room, eating it with my hands, savoring not only the taste, but the warmth of the filling, and the just-right flakiness of the outside. I could've been in the remotest land on Earth, untouched by civilization - my perception felt that pure.
All afternoon I've been floating inside; those breasts were a minor miracle in the midst of this gray, cold week. Thank you.
Geten- Profeten Geten
Atlas, Jag måste bara fråga! Har jag valt att heta "The Kushmaster"? Såg precis det och började skratta som fan. haha
Gäst- Gäst
Sida 8 av 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Sida 8 av 40
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet