Offtopic
+27
Andersson
Jandelin
Bestial Death
Carnated
pissmannen
Nihilist
flutmyrg
Stenberg
Jihad
Johan
Svullet_Rektum
Svartesmeden
Seroth
Sire-Nahvas
Naurbereth
Wolvie
Vitus
Friberg
Hammerheart
Halonen666
pompepg
Geten
Karate-Molin
Xemtoth
Vargr
Atlas Musclecore
Monoliten
31 posters
Sida 26 av 40
Sida 26 av 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Sv: Offtopic
Man får inte göra det för nån folkpartist från djupaste djungeln har kommit ut och sagt att det är stötande.
Wolvie- Soulreaper
- Antal inlägg : 615
Jag menar jag är en jäcvla överklassad, infidel vitlök som kommer straffas i helvetet jag med så !? Whatäs the deal !?
Carnated- Antal inlägg : 28
Det absolut lägsta man kan säga är något om vädret. Sämre kallprat finns inte! Får nästan lust att dra personer som seriöst nämner vädret på käften. Först garva åt deras enfaldighet förstås, sen dra till med knutna näven.
Just sayin'.
Just sayin'.
Geten- Profeten Geten
- Antal inlägg : 4777
Sverige - The Capital of PK
Seriöst, jag ska fan börja stödja Al-Qaida, inte hälsa på mina grannar och hata Astrid Lindgren, detta räcker för att gemene svensson ska knyta handen i fickan och gå hem och dricka sprit, och hålla käften!
Precis som att man börjar försöka begränsa yttrandefriheten, snart blir det väl folkmord på nazister... De har ju trots allt rätt att uttrycka sig. Förr så fick man ju spö, då visade fan folk sina åsikter!
Seriöst, jag ska fan börja stödja Al-Qaida, inte hälsa på mina grannar och hata Astrid Lindgren, detta räcker för att gemene svensson ska knyta handen i fickan och gå hem och dricka sprit, och hålla käften!
Precis som att man börjar försöka begränsa yttrandefriheten, snart blir det väl folkmord på nazister... De har ju trots allt rätt att uttrycka sig. Förr så fick man ju spö, då visade fan folk sina åsikter!
Gäst- Gäst
Vafan ligger alla och sover den här tiden för? Det är ju nu det är party.
Geten- Profeten Geten
Du är en sån där mullvad som totalt vänt på dygnet :mario:Geten skrev:Vafan ligger alla och sover den här tiden för? Det är ju nu det är party.
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
slutsats? Sverige är helt underbart grabbar och flickor!
Carnated- Antal inlägg : 28
Klart det är!
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Hail Quorthon! Det ordnar sig fan asså, flintastek för 15 spänn fick ja tag i, go potatissallad till det och hallelujah brakskit!
När jag loggar in på studera.nu står det att meritvärdet på de olika kurserna ligger på olika siffror från 18-18,8..
Är det någon som vet är det är mitt meritvärde som jag söker till de olika kurserna med som står uppe eller om det är det som man måste ha för att komma in?
Isf fattar inte hur arkeologi kan ha höjt sig så jävla mycket på en termin ..VT 2010 räckte det med att man hade 10 i merit ..
Är det någon som vet är det är mitt meritvärde som jag söker till de olika kurserna med som står uppe eller om det är det som man måste ha för att komma in?
Isf fattar inte hur arkeologi kan ha höjt sig så jävla mycket på en termin ..VT 2010 räckte det med att man hade 10 i merit ..
Naurbereth- Antal inlägg : 833
Geten- Profeten Geten
Varför är det en dude som håller i den?
Wolvie- Soulreaper
- Antal inlägg : 615
Kom an bara, jag kan ta some tough love!
Halsen värker och snart ska man ut och jobba, 24 dagar i sträck, ta mig fan.. nu blir det billig pasta med ketchup.
sitter pa ett vandrarhem i kroatien, trott som fan och lite nere, kanns bara som att man ar pa fel stalle av nan javla anledning. Skriver som ett javla fan utan alla prickar ocksa! Aja, ni slipper mig i en vecka till iaf!
Gäst- Gäst
Nu har atlas åkt hem
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
För att folk behöver sova, jag vill sova men kan inte! Varmt o jävligt. Funderar på att dra en fet snus, en bra skiva och sen hota John Blund till döden om han inte sköter sitt jobb.
Sida 26 av 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Sida 26 av 40
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet