Offtopic
+27
Andersson
Jandelin
Bestial Death
Carnated
pissmannen
Nihilist
flutmyrg
Stenberg
Jihad
Johan
Svullet_Rektum
Svartesmeden
Seroth
Sire-Nahvas
Naurbereth
Wolvie
Vitus
Friberg
Hammerheart
Halonen666
pompepg
Geten
Karate-Molin
Xemtoth
Vargr
Atlas Musclecore
Monoliten
31 posters
Sida 34 av 40
Sida 34 av 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Sv: Offtopic
NU JÄVLAR!!!
i onsdags åkte jag till bjuv för att supa en skvätt. hade med mig ett flak BARS, 2 flaskor HB och 2 flaskor vin + massa jävla blandband som vi hade bestämt oss för att lyssna på. och lite mat...
det vägde ju givetvis en hel del men nu till saken.
igår så åkte jag in till helsingborg och helsingborgsfestivalen från bjuv då. på väg till tåget möter jag en ball snubbe med ball jacka å frilla ETC som jag känner lite smått sedan tidigare. sen så var ju jag tvungen att ha väskan någonstans eftersom jag har mycket grejer (har druckit upp lite av alkoholen men jaja) så han löste något med någon fest å grejer. sen av någon dum jävla anledning så skulle vi kolla på något asdåligt band eller något så vi gick långa jävla vägen in till stan med min jävla väska å kollade på dom å ett till. The Poodels (HAHAHA) så jävla dåligt.
nåväl. sen så dumpade vi skitet hos en av de andra snubbarna som bodde mera centralt å sen tappade jag bort mig men jag började snacka med n hyfsat ball snubbe med jeansväst ETC. ja ni vet.
sen skulle vi ta en taxi till en fest så skulle snubben som bodde där pröjsa men han dök inte upp så snuten å massa skit å mög å grejer men nu så slapp jag undan alltihopa det skitet i alla fall å nu är jag fortfarande full i alla fall. å jag ska försöka hoppas att min BARS som jag inte druckit upp är kvar i väskan å att kassetterna är hela och att mina grejer finns kvar. ska försöka lösa lite saker nu.
BAJS OFF DEATH!!!
i onsdags åkte jag till bjuv för att supa en skvätt. hade med mig ett flak BARS, 2 flaskor HB och 2 flaskor vin + massa jävla blandband som vi hade bestämt oss för att lyssna på. och lite mat...
det vägde ju givetvis en hel del men nu till saken.
igår så åkte jag in till helsingborg och helsingborgsfestivalen från bjuv då. på väg till tåget möter jag en ball snubbe med ball jacka å frilla ETC som jag känner lite smått sedan tidigare. sen så var ju jag tvungen att ha väskan någonstans eftersom jag har mycket grejer (har druckit upp lite av alkoholen men jaja) så han löste något med någon fest å grejer. sen av någon dum jävla anledning så skulle vi kolla på något asdåligt band eller något så vi gick långa jävla vägen in till stan med min jävla väska å kollade på dom å ett till. The Poodels (HAHAHA) så jävla dåligt.
nåväl. sen så dumpade vi skitet hos en av de andra snubbarna som bodde mera centralt å sen tappade jag bort mig men jag började snacka med n hyfsat ball snubbe med jeansväst ETC. ja ni vet.
sen skulle vi ta en taxi till en fest så skulle snubben som bodde där pröjsa men han dök inte upp så snuten å massa skit å mög å grejer men nu så slapp jag undan alltihopa det skitet i alla fall å nu är jag fortfarande full i alla fall. å jag ska försöka hoppas att min BARS som jag inte druckit upp är kvar i väskan å att kassetterna är hela och att mina grejer finns kvar. ska försöka lösa lite saker nu.
BAJS OFF DEATH!!!
Sire-Nahvas- Fast Taker
- Antal inlägg : 2630
Fan träffade sångaren i Kafziel i går. Dem behöver live gitarrist för War and Hate festival och jag var ju full o lovade att ställa upp, hurfan ska jag ha tid o lära mig låtarna?
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
Stay the fuck off internet och sätt dig och plinka!
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Så trist att mangla black metal. Av nån anledning har jag svårt o säga nej till sånt.
Jo men vill du lära dig låtarna så får du ju öva lixx.
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Ett lastfm trollkrig har utbrytit hos en polare:
Hans användare: http://www.lastfm.se/user/CrustySavage
Trollen:
http://www.lastfm.se/user/CrustySavageFag
http://www.lastfm.se/user/youarefuckingay
EDIT: hittade en till http://www.lastfm.se/user/AaronBeachIsGay
Dramat utvecklar sig.
Hans användare: http://www.lastfm.se/user/CrustySavage
Trollen:
http://www.lastfm.se/user/CrustySavageFag
http://www.lastfm.se/user/youarefuckingay
EDIT: hittade en till http://www.lastfm.se/user/AaronBeachIsGay
Dramat utvecklar sig.
Gäst- Gäst
Aaron alltså, lustig kille det.
Stenberg- Antal inlägg : 1420
Ja haha, han är bara för mycket ibland, jag hade aldrig orkat som han håller på, men han har en go smak.
Gäst- Gäst
Jodå visst har han det, men han kan verkligen vara ett rövhål mot folk ibland. Inte mot mig personligen men jag har sett hur han klankar ner på folk lite här och var på last.fm.
Stenberg- Antal inlägg : 1420
För att han är tr00_p0jke_97 eller? Såna är mina absoluta idoler.
Wolvie- Soulreaper
- Antal inlägg : 615
Såna grejer brukar väl oftast handla om att någon förolämpar någon annan för han lyssnar på Slipknot eller liknande?
Wolvie- Soulreaper
- Antal inlägg : 615
Läshuvudet på primära hårddisken har kollapsat. Kul, sitter på min laptop nu. Förhoppningsvis så är det inget fel på min sekondära hårddisk så jag har kvar princip all skit jag vill ha kvar. Får se när man har tid/ork att fixa detta då.
Fy fan vad gött de luktar med nykokta kräftor ändå
Halonen666- FÄRS
- Antal inlägg : 2659
Var på nå informationsmöte, och där blev jag mer eller mindre tvingad att gå nån gratiskurs på typ 4 veckor nån gång i Augusti. Det är för att jag ska bli "duktig försäljare" mitt mål är musik så, sälja musik helt enkelt. Jag kan väll säga nej men...fan borde jag gå kursen? Jag menar, den är gratis, och det är en jävla spark i arslet om jag vill hålla på med o sälja skivor, instrument eller helt enkelt syssla med studio, tydligen. Vad säger ni? Ni alla här har ju större hjärna än var jag har, min hjärna är lika stor som hos en jävla struts.
Jag tycker att du borde gå kursen!
Du kommer ju lära dig något på det om du nu kan en hel del om försäljning o sånt.
Det är ju inte direkt något negativt med att gå kursen
Du kommer ju lära dig något på det om du nu kan en hel del om försäljning o sånt.
Det är ju inte direkt något negativt med att gå kursen
Halonen666- FÄRS
Enda negativa är väll att det är tidskrävande och jag måste duscha ibland.
Xemtoth skrev:Enda negativa är väll att det är tidskrävande och jag måste duscha ibland.
Ja inga bekymmer alltså
Halonen666- FÄRS
Halonen666 skrev:Xemtoth skrev:Enda negativa är väll att det är tidskrävande och jag måste duscha ibland.
Ja inga bekymmer alltså
Det är inte kul att duscha David, det är inte kul och det är tidskrävande.
Karate-Molin- Black Dwarf
- Antal inlägg : 2829
Lill-davve. skrev:Halonen666 skrev:Xemtoth skrev:Enda negativa är väll att det är tidskrävande och jag måste duscha ibland.
Ja inga bekymmer alltså
Det är inte kul att duscha David, det är inte kul och det är tidskrävande.
Jag har itne sagt att det är kul att duscha
Halonen666- FÄRS
Kommer med en förklaring till varför mina två band har lagts ner snart någon gång. Pallar inte göra det nu när latheten slagit till! Blir nog en jävla text.
Carrion- Antal inlägg : 5778
Sida 34 av 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Sida 34 av 40
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet