Vad spelar ni just nu?
+45
David Junior
Burschk the Embalmer
Vargr
echo666
onlydennishot
pompepg
Countess
Pava
M-Morbid
Fidde
Sire-Nahvas
Carrion
Adde
Seroth
Scullicon
BIFFonen 666
slothmachine
Antagonist
ElectricWizard
Tompus
hybris
Nihilist
Johan
Stenberg
pissmannen
Hammerheart
Karate-Molin
flutmyrg
Jandelin
Geten
Halonen666
Powwe
Svullet_Rektum
Thermoss
Monoliten
Friberg
Svartesmeden
Horrified
Angelgrinder
Snikich
Atlas Musclecore
Xemtoth
Naurbereth
Vitus
Wolvie
49 posters
Sida 1 av 38
Sida 1 av 38 • 1, 2, 3 ... 19 ... 38
Vad spelar ni just nu?
Själv har jag kommit lite tillbaka till spelvärlden nu sen jag köpte ett PS3 som en julklapp till mig själv förra året. Jag har nyligen spelat klart inFamous som va riktigt jävla bra, grymt underhållande genom hela och en ganska bra story. Ska skaffa Prototype snart och jämföra men innan dess ska jag spela klart Mercenaries 2 som jag håller på med just nu. Det finns väl inte så mycket att säga om det mer än att det är en jävla massa explosioner och action. Jag har inte riktigt sjunkit in än men det kommer nog senare. Första Mercenaries va lite knepigt det med.
Wolvie- Soulreaper
- Antal inlägg : 615
Sv: Vad spelar ni just nu?
spenderade helgen med att lira The Punisher till sega mega drive med två polare. måste ju vara en av de roligaste beat em' up spelen någonsin.
annars så testade man brända japanska wrestling spel till dreamcast (fire pro wrestling D och toukon retsuden 4)
fire pro är sjukt kul men toukon var meh
annars så testade man brända japanska wrestling spel till dreamcast (fire pro wrestling D och toukon retsuden 4)
fire pro är sjukt kul men toukon var meh
Tänkte börja spela Baldurs Gate tydligen en klassiker som man missat.. Så blir väll spel shoppande idag ..
Naurbereth- Antal inlägg : 833
Diablo 2 Lord of Destruction
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
Jag försökte fan spela Baldurs Gate någon gång, men kom inte särskilt långt innan jag tappade intresset... Vet inte varför. Kanske blir roligare senare? Tror det var tvåan jag spelade.Naurbereth skrev:Tänkte börja spela Baldurs Gate tydligen en klassiker som man missat.. Så blir väll spel shoppande idag ..
Åh nostalgi right there. Vilken karaktär?Xemtoth skrev:Diablo 2 Lord of Destruction
Wolvie- Soulreaper
- Antal inlägg : 615
Ja.. Druid x2, Barbarian, Necromancer x2, Paladin och Assassin. Kör såklart Battle.net, annars blir man ju inte bra/hög lv
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
Kör klart alla side quests och letar saker i Brütal Legend, sen blir det till å nöta Gudfadern 2 eller Borderlands.
Jag vill lira Brütal Legend. Köpte det till min lillebror istället, så får han spela det åt mig.Snikich skrev:Kör klart alla side quests och letar saker i Brütal Legend, sen blir det till å nöta Gudfadern 2 eller Borderlands.
Jag har slutat spela nu för ett tag, funderar på att ta upp det igen med det där Star Wars, Old Republic spelet som släpptes för ett tag sen. Eller bara vänta till den nya Dragon Age expansionen.
Gäst- Gäst
Varvar CoD 1 med CoD 4 här hemma. Snyltar på Assasin's Creed 2 hemma hos en kompis så ofta jag kan.
Angelgrinder- Antal inlägg : 28
Har lirat Dragon Age som fan på sistonde! Skitroligt och rätt brutalt mellan varven. Rekommenderas starkt åt alla er som gillar RPG's o skit!
Annars är det COD 4 som spelas för det mesta!
Annars är det COD 4 som spelas för det mesta!
Horrified- Antal inlägg : 58
Haha, du skulle bara veta... halva forumet var inne på Dragon Age förra kvartalet.
Grymt! Lirar igenom det för tredje gången nu och det är fortfarande lika underhållande! Att lira solo på nightmare är dessutom en riktig utmaning och enligt min åsikt mycket roligare än att lira med en grupp.
Horrified- Antal inlägg : 58
Håller på att pröva Mount & Blade just nu. Enda problemet är att jag inte riktigt fattar vad jag ska göra Prövade anfalla en by med min mäktiga 4-manna armé. Resultatet? Min karaktär blev gangbangad av ca 30 bönder med knölpåkar.
Svartesmeden- Svampführern
- Antal inlägg : 745
Mass Effect 2 och Battlefield Heroes! Fan svingrymma spel, Battlefield Heroes garvar man ganska rejält åt ibland!
Friberg- Antal inlägg : 370
Führer skrev:Håller på att pröva Mount & Blade just nu. Enda problemet är att jag inte riktigt fattar vad jag ska göra Prövade anfalla en by med min mäktiga 4-manna armé. Resultatet? Min karaktär blev gangbangad av ca 30 bönder med knölpåkar.
HAHAHA!! Fy fan vilken jävla bild jag fick i skallen "Framåt tappra mannar, vi ska idag slå ihjäl Brunby, dessa lata hedningar ska få smaka Herrens rättvisa!" Sen: "ÖÖÖH NU JÄVLER SA'VI KNULLE SKITA UR DÖM PÖJKAH!" Och ja, 30 bönder med knölpåkar sodomiserar 4 stycken riddare med både snopp och påk. Sausagefest utan dess like. Hahaha!
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Aliens vs Predator demot som kom idag.
Thermoss- Antal inlägg : 66
Dags att dra fram Empire: Total War med Darthmod!
Friberg- Antal inlägg : 370
Thermoss skrev:Aliens vs Predator demot som kom idag.
Mm, och det är trist. En enda multiplayerbana. Hoppades på lite singleplayer.
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
Pappa Doom skrev:Führer skrev:Håller på att pröva Mount & Blade just nu. Enda problemet är att jag inte riktigt fattar vad jag ska göra Prövade anfalla en by med min mäktiga 4-manna armé. Resultatet? Min karaktär blev gangbangad av ca 30 bönder med knölpåkar.
HAHAHA!! Fy fan vilken jävla bild jag fick i skallen "Framåt tappra mannar, vi ska idag slå ihjäl Brunby, dessa lata hedningar ska få smaka Herrens rättvisa!" Sen: "ÖÖÖH NU JÄVLER SA'VI KNULLE SKITA UR DÖM PÖJKAH!" Och ja, 30 bönder med knölpåkar sodomiserar 4 stycken riddare med både snopp och påk. Sausagefest utan dess like. Hahaha!
Hahahaha! 8)
Svartesmeden- Svampführern
- Antal inlägg : 745
Svullet_Rektum skrev:Thermoss skrev:Aliens vs Predator demot som kom idag.
Mm, och det är trist. En enda multiplayerbana. Hoppades på lite singleplayer.
Jo det var riktigt trist.
Thermoss- Antal inlägg : 66
Körde igenom en bana Day of Defeat: Source. Döda mest amerikaner av alla, tack tack!
Gäst- Gäst
Sida 1 av 38 • 1, 2, 3 ... 19 ... 38
Sida 1 av 38
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet