Vad spelar ni just nu?
+45
David Junior
Burschk the Embalmer
Vargr
echo666
onlydennishot
pompepg
Countess
Pava
M-Morbid
Fidde
Sire-Nahvas
Carrion
Adde
Seroth
Scullicon
BIFFonen 666
slothmachine
Antagonist
ElectricWizard
Tompus
hybris
Nihilist
Johan
Stenberg
pissmannen
Hammerheart
Karate-Molin
flutmyrg
Jandelin
Geten
Halonen666
Powwe
Svullet_Rektum
Thermoss
Monoliten
Friberg
Svartesmeden
Horrified
Angelgrinder
Snikich
Atlas Musclecore
Xemtoth
Naurbereth
Vitus
Wolvie
49 posters
Sida 19 av 38
Sida 19 av 38 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 28 ... 38
Sv: Vad spelar ni just nu?
SC är roligare att titta på, LoL är roligare att spela!
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
Då var andra dagen i LoLturneringen över! Helvetet vilka bra matcher, den här nivån av LoLmatcher är mer underhållande än Starcraft II alltså. I morgon är det en hel drös med matcher också samt überfinalen, streamen slog rekord också med 210000 tittare.
Om någon vill följa avslutningen på turneringen idag så gå in på www.own3d.tv och ni ser skiten, dagens sändning börjar 13:30.
FETkorren: Jo fan, Europeiskt som fan i grand finaléjäveln, aAa vs Fnatic, aAa måste vinna två matcher medan Fnatic kan nöja sig med en, kommer bli så jävla bra. Tror aAa vinner första matchen men sen jävlar kommer Fnatic och slänger tunnor åt höger och vänster. Tjena.
Om någon vill följa avslutningen på turneringen idag så gå in på www.own3d.tv och ni ser skiten, dagens sändning börjar 13:30.
FETkorren: Jo fan, Europeiskt som fan i grand finaléjäveln, aAa vs Fnatic, aAa måste vinna två matcher medan Fnatic kan nöja sig med en, kommer bli så jävla bra. Tror aAa vinner första matchen men sen jävlar kommer Fnatic och slänger tunnor åt höger och vänster. Tjena.
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Finalen nu!
Ja fy fan, första matchen var bra men lite för enkel på nått sätt, ändå spännande att den gick in i andra. Andra matchen dock, hallelujah brakfest! Har sett alla matcher de visat på streamen och det har varit mäktigt. Ser fram emot vad Riot kommer släppa för nyheter och champinjoner till säsong 2. Förhoppningsvis lite förändringar kring gold per 10-items och några fläskiga hjältar som kan förändra metan en hel del, samt lite buffar och nerfs kring allehanda hjältar. Maokai, Kassadin, Veigar bland annat är några jag vill se mer av, samt givetvis Ryze! Han som är ikonen för hela spelet ungefär, han behöver nån buff eller två, lite bättre manaprocent eller nån liten reworkgrej kanske.
Får även tillägga att spelet känns kusligt fint balanserat ändå när det gäller top tier-championsen. Oavsett vilken hjälte något lag tog (förutom Xan's Mordekaiser och Shusheis Gragas ) så fanns det något hyfsat svar på det ändå, var så jävla jämna matcher att fy fan. Grymt härligt att se. Ska bli kul att följa de nordamerikanska streamarna och guider och grejer den kommande framtiden för att se hur de ska förändra sitt spelande eller vad de har snappat upp av EUscenen.
Får även tillägga att spelet känns kusligt fint balanserat ändå när det gäller top tier-championsen. Oavsett vilken hjälte något lag tog (förutom Xan's Mordekaiser och Shusheis Gragas ) så fanns det något hyfsat svar på det ändå, var så jävla jämna matcher att fy fan. Grymt härligt att se. Ska bli kul att följa de nordamerikanska streamarna och guider och grejer den kommande framtiden för att se hur de ska förändra sitt spelande eller vad de har snappat upp av EUscenen.
Tyckte vissa spelare gjorde rätt konstiga saker och var dåligt positionerade rätt ofta. Kan vara nerverna men det var rätt nobbigt.
Just nu är det tanky dps som är grejen. Jarvan, Irelia och gänget som kan ta en jävla massa stryk men samtidigt göra mycket dmg/har bra cc. En vanlig tank behöver du bara undvika, men när du har en Jarvan eller Irelia i ansiktet är det svårare. Många av de äldre champsen är också hopplöst utdaterade och är väldigt klumpiga jämfört med de nya, varför vi ser reworks till höger och vänster på dem.
Kul att se Anivia i finalen. En av mina favoriter. Kul att de även bannade Nunu hela tiden. Spelar honom ofta men förstår inte varför han är en sådan prioritet i top tier-matcherna.
Har för mig att de ska göra gold per 5 unikt, så du bara kan ha ett sådant item.
Just nu är det tanky dps som är grejen. Jarvan, Irelia och gänget som kan ta en jävla massa stryk men samtidigt göra mycket dmg/har bra cc. En vanlig tank behöver du bara undvika, men när du har en Jarvan eller Irelia i ansiktet är det svårare. Många av de äldre champsen är också hopplöst utdaterade och är väldigt klumpiga jämfört med de nya, varför vi ser reworks till höger och vänster på dem.
Kul att se Anivia i finalen. En av mina favoriter. Kul att de även bannade Nunu hela tiden. Spelar honom ofta men förstår inte varför han är en sådan prioritet i top tier-matcherna.
Har för mig att de ska göra gold per 5 unikt, så du bara kan ha ett sådant item.
Har också hört att de ska köra unikjävel vilket kommer förändra en hel del tror jag. Hoppas de gör många och stora förändringar alltså, hade varit skitkul i framtida turneringar om de hade en championpool på 35-45 stycken att välja på istället för strax över 20-25 eller nått som det är nu.
Fast finns det inte över 50 champs nu? Fler än 25 iaf.
Som är top tier-picks? Jag tog nog i lite lite/mycket(?)/jävel med 25 men 50 kan jag aldrig tänka mig. Ska fan ta och räkna på det. Då menar jag inte med hur många de har att välja på utan hur många hjältar som "håller måttet" för övrigt.
Afan. Då är det nog inte ens 25 utan 15 kanske. Sen blir ju de allra bästa oftast bannade.
Ska sätta mig och räkna på hur många olika hjältar som användes totalt på Dreamhackturneringen, även räkna in CLG's trollpicks.
Gragas är ju mannen liksom.
Shushei ville ju ha ett eget Gragas-skin med honom själv som inspiration till skiten eller hur man ska säga. Verkar vara en jävla skön snubbe, grymt nördig på ett härligt sätt. Polacker alltså.
Sitter och försöker fixa ner Morrowind nu efter att ha spelat lite olika GTA och halvtröttnat på alla.
Gäst- Gäst
Någon vacker dag ska jag fan ta och lira Oblivion och sätta mig in i modkulturen runt spelet. Eller så skiter jag i virtuella spel och fixar ihop ett gäng nördar med papper och penna och kör rollspel som det är menat att spelas!
Oblivion är också ett spel som jag lagt ner mer tid på att modda än att spela. Har inte ens klarat huvudkampanjen.
Gäst- Gäst
Längtar så förbannat efter Skyrim och hoppas att det kan vara allt som Oblivion inte lyckades vara, även om det fortfarande är ett riktigt bra spel.
Hört lite om Skyrim, känns som om de har lagt ner mycket tid och tanke på skiten.
Ja det tror jag verkligen de har, sen lär de även fått en hel del feedback från alla gamerzz.
Absolut. En annan faktor är ju att de arbetar med samma engine, så de kan lägga mer tid på att blomma ut själva spelet snarare än att lära sig en helt ny grafikmotor.
Grafikmotorn är helt ny i Skyrim. Gamebryo-motorn har verkligen sett sina sista dagar och det är förbenat gött att de skrotar den, även i det senaste laget (Fallout 3 var väl OK att använda den, New Vegas skulle haft ny!). Det finns mycket att se fram emot i Skyrim som troligtvis kommer vara bättre, snyggare och mysigare. Allt tack var en ny motor.
Ska precis börja spela Dungeons and Dragons Daggerdale. Hoppas på någon veckas underhållning åtminstone, om man helt ska gå på filmklipp och bilder från spelet.
Bethesda community manager Nick Breckon later provided a bit of clarification, stating that "new" meant a brand new, internally created, "gameplay/graphics engine."
Ska precis börja spela Dungeons and Dragons Daggerdale. Hoppas på någon veckas underhållning åtminstone, om man helt ska gå på filmklipp och bilder från spelet.
Gäst- Gäst
Hade visst missförstått lite halvt, är fortfarande Havok som fysikmotor, men en ny grafikmotor.
Jajjamen! Sen har de dumpat SpeedTree också. Ett stort plus är ju att Jeremy Soule sköter det musikaliska.. kan inte bli dåligt! Han har tidigare komponerat musiken till bland annat Icewind Dale och Neverwinter Nights.. MUMS!
Hoppas det kommer en saftig Collector's Edition.
Hoppas det kommer en saftig Collector's Edition.
Gäst- Gäst
Det enda jag vill egentligen är att de fixar hela skill points grejen, så att man slipper fixa mods för att kunna levela upp ordentligt och inte vara så om sig och kring sig för att kunna lägga +5x3 varje gång man levelar. Är fan halvt perfektionist om sånt där, och det tog verkligen på min spelupplevelse i Oblivion.
Sida 19 av 38 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 28 ... 38
Sida 19 av 38
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet