Vad spelar ni just nu?
+45
David Junior
Burschk the Embalmer
Vargr
echo666
onlydennishot
pompepg
Countess
Pava
M-Morbid
Fidde
Sire-Nahvas
Carrion
Adde
Seroth
Scullicon
BIFFonen 666
slothmachine
Antagonist
ElectricWizard
Tompus
hybris
Nihilist
Johan
Stenberg
pissmannen
Hammerheart
Karate-Molin
flutmyrg
Jandelin
Geten
Halonen666
Powwe
Svullet_Rektum
Thermoss
Monoliten
Friberg
Svartesmeden
Horrified
Angelgrinder
Snikich
Atlas Musclecore
Xemtoth
Naurbereth
Vitus
Wolvie
49 posters
Sida 21 av 38
Sida 21 av 38 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 29 ... 38
Sv: Vad spelar ni just nu?
Lät han leva och allierade mig med honom. He seemed like a cool guy!
Får väl se om det utspelar sig i tvåan.
Får väl se om det utspelar sig i tvåan.
Gäst- Gäst
Tog livet av honom själv, sicken jävla psykopat. The end does not justify the means! :whstl:
Jag lirar Spiral Knights nu! F2P på Steam, bara att ladda hem och dra igång, svinkul litet äventyr/action/lite rpg-element-spel-jävel-jävel, skulle vara askul att ha några att röja med där alltså. Rekommenderar det till de som inte är råa grafikbögar och pure-fpsmongon. Lite pussel och knåp, fällor och inget jävla autoattacksystem med spells och skit, ens utrustning går upp i nivå i takt med att man röjer ner i underjorden (målet med spelet är att nå jordens medelpunkt). Så att, spana in för fan! Spelet är bara 300 mb att tanka hem och är 480 när man installerar det så det går ju fort, kom an.
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Har inget bättre för mig så why not,
Testar det nu.
Testar det nu.
Scullicon- Antal inlägg : 1392
Duels of the Planeswalker 2012.
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
Pappa Doom skrev:Jag lirar Spiral Knights nu! F2P på Steam, bara att ladda hem och dra igång, svinkul litet äventyr/action/lite rpg-element-spel-jävel-jävel, skulle vara askul att ha några att röja med där alltså. Rekommenderar det till de som inte är råa grafikbögar och pure-fpsmongon. Lite pussel och knåp, fällor och inget jävla autoattacksystem med spells och skit, ens utrustning går upp i nivå i takt med att man röjer ner i underjorden (målet med spelet är att nå jordens medelpunkt). Så att, spana in för fan! Spelet är bara 300 mb att tanka hem och är 480 när man installerar det så det går ju fort, kom an.
Fan taskigt när jag precis har intallerat Morrowind och är aspepp inför det.
Vad gör du här Atlas? För att spela Morrowind måste du stänga av mobilen, dra ut nätverkssladden, låsa dörren och bunkra upp med mat och dryck. Inga distraktioner!
Väntar på att en jävla uppdateringsjävel till Windows ska installeras så att jag kan starta om datorn och köra.
PS. Fattar inte varför du vill vara slätrakad ibland för.
PS. Fattar inte varför du vill vara slätrakad ibland för.
Åh men broder! Lira Morrowind för all del, Spiral Knights försvinner inte och jag har inte hunnit långt i spelet, röj loss så kör vi senare, KÄRLEK! JAG VILL HA DIG NU ÅH ÅH ÅH!
@Svullom: Spara ut ordentligt skägg annars sätter jag mig på dig, så jävla stilig så fy fan.
@Svullom: Spara ut ordentligt skägg annars sätter jag mig på dig, så jävla stilig så fy fan.
Jag fick för mig att samla ihop all epic och annorlunda loot som finns i spelet, inklusive så mycket glass, daedric och ebony-grejer som möjligt. Jag har fyllt halva nedervåningen på ett noble mansion i Balmora med grejer. Är väl några hundra totalt nu, exlusive det bästa som jag själv använder. Man kanske kan skicka över sparfilen på något sätt så ni kan se exakt vad jag hittat...
Vadå, är jag inte snygg utan ansiktsbehåring?
Vadå, är jag inte snygg utan ansiktsbehåring?
Har tankat en PS2 emulator och ska göra ett tappert försök på att få fire pro wrestling returns att funka till det. spelet är snart färdigtankat. önska mig lycka till.
Svullet_Rektum skrev:Vadå, är jag inte snygg utan ansiktsbehåring?
Långt ifrån lika snygg som när du har skägg i alla fall. Allting är relativt.
Klart du är Svullom men som Atlas också tycker, så tycker jag skägget höjer snyggheten till härligt nya höjder/gränser/nivåer/jävel!
Nu ska jag hoppa in i Spiral Knights och gå loss totalt, ljuvligt.
Nu ska jag hoppa in i Spiral Knights och gå loss totalt, ljuvligt.
Men negrer. Jag tog en ful bild på mig för att trolla/skämta/jävlas med er.
Så... det är bara jag som tycker du såg stilig som rakad?
Damn.
Damn.
Karate-Molin- Black Dwarf
- Antal inlägg : 2829
Skägg är rätt. Ha skägg ni som kan. Tycker det är synd att jag inte kan ha det längre efter olyckan. Kala fläcken på hakan gör det omöjligt.
Geten- Profeten Geten
- Antal inlägg : 4777
Det växer i alla fall som ogräs på mig, men har inte hittat något jag riktigt gillar. Helskägget är nice ibland men man ser rätt luffig ut under andra omständigheter,
Jag fick igång skiten men frames per second som jag får ut är ganska ostadigt. det ska hålla sig på 60 FPS för perfektion. men det är på ungefär hälften det under intros, menyer osv. under själva matcherna så är det snäppet under 60 hela tiden. stör lite med ens timing och eftersom spelet är timingbaserat så är det ju ett ganska stort problem.
Nu när hem datorn har sagt fuck you och tagit selvmord har jag spenderat min tid på PS3:an i några dagar där jag har hoppat mellan Final Fantasy 13, Red dead redemption, Assassins creed 2 och Fall out: new veags.
Kort och gott, jag har redan tröttnat på alla.
Kort och gott, jag har redan tröttnat på alla.
Karate-Molin- Black Dwarf
- Antal inlägg : 2829
Svullet_Rektum skrev:
Haha, ja jävlar. Jag måste börja lira mer med Blitzcrank igen.
Gäst- Gäst
Spelar Magic: Duels of the Planeswalkers. Lite småkul men datorn fuskar som fan på de högre svårighetsgraderna. Som om de inte orkade/kunde göra en bättre AI och istället fuska så datorspelaren får perfekta kortkombinationer.
efter fem timmar och nästan fyrtio minuter så har man äntligen kommit till part 2 på monkey island. inte ens hälften av spelet avklarat ännu! my god...
Hahaha kan verkligen se det framför mig hur du kämpar med alla totalt ologiska pussel och irrelevanta saker som blir relevanta i den där galna ap-världen.
Gäst- Gäst
Sida 21 av 38 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 29 ... 38
Sida 21 av 38
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet