Introduktioner
+97
oljerock
Elunaria
Elowson
Tiamat_Andre
OnePathStudios
Snöbollskriegaren
Snedseglare
EddieTheHead1989
Stoneload
Broderhardrock
Metalmaniac666
LIFAD
Torzul
Thrasharn
Mira Black
David Junior
Astaroth218
Burschk the Embalmer
Svartesmeden
AdverseSphere
Hipsterfago
Getvarg S
KreatorHammer
Fylgja
Nirusu666
savopipo
Skrattaz
Pava
Metaltrash
Fidde
Tartaros11
insulter!
Haunebu
Adde
Kiipa
M-Morbid
draåthelvete
Scullicon
BIFFonen 666
Antimosh
ShieldsOfGold
Morbid
Johan
Deathember
Antagonist
Ekstål
Tompus
Stargazer
hybris
ElectricWizard
ThrashDave
Azargoth
Slaphappy
patologen
Countess
Albinmyren
Carrion
Juck
Carnated
Jon
Stenberg
Yeti
flutmyrg
Kittie
Bestial Death
Hammerheart
Nekronaut
Geten
Rob
Seroth
Svullet_Rektum
Jandelin
Angelgrinder
Nightbringer
Powwe
Theblackhalo
pissmannen
ConnyAnderrson
Horrified
Vargr
Beerzuul
Sire-Nahvas
Friberg
pompepg
piik
Äckel
Wolvie
Jihad
Halonen666
Vitus
Karate-Molin
Naurbereth
Xemtoth
Snikich
Monoliten
Nihilist
Atlas Musclecore
101 posters
Sida 34 av 36
Sida 34 av 36 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35, 36
Sv: Introduktioner
välkommen!
Halonen666- FÄRS
- Antal inlägg : 2659
Var hälsad!
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
HALLOOOOOO!
Carrion- Antal inlägg : 5778
Tja, kalla mig snöbollen, jag bor i örebro län, jag får alltid folk att smälta med min varma humor... Not! Nej seriöst så är jag medlem sen tidigare(tar nytt namn då det känns enklare än att krångla att få tillbaka gamla, om nu ens det går, eller?), Warosteel, ak.a seb, mjölner m.m, om nu det behövde skrivas så är det ur vägen.. Nu.. Var är bärsen.. ?
Snöbollskriegaren- Antal inlägg : 69
One path to paradise
Sångarn från black metal bandet Eosphorus här, som tillsammans med gitarristen ur samma band har startat egen studio som kommer börja rulla snart. Detta forum kommer nog att besökas ofta i framtiden.
Som sagt, vår studio kommer att vara en fullfjädrad firma inom några månader. Just nu håller vi på att spela in vår egna uppföljare till vår första platta. Vi finns på spotify för de som gillar att sitta där och lyssna.
Som sagt, vår studio kommer att vara en fullfjädrad firma inom några månader. Just nu håller vi på att spela in vår egna uppföljare till vår första platta. Vi finns på spotify för de som gillar att sitta där och lyssna.
Annars har man ju Studio Misantropen. Där är det alltid billigt och värt att spela in sina skivor. Fråga bara Witchgrave och Portrait!
Skämt åsido. Välkommen.
Skämt åsido. Välkommen.
Hammerheart- The Banhammer
- Antal inlägg : 4278
tjena moss
Sire-Nahvas- Fast Taker
- Antal inlägg : 2630
Tjenare.
Har funderat länge på att bli medlem på detta schysta forum och äntligen var det dags. Ser framemot att fullkomligt vältra mig i era kunskaper och kanske även bidra med något intressant själv också.
Gillar pizza, öl och hårdrock!
Några av mina favoritband är: Tiamat, Iron Maiden, Mortician, Ghost, Root, Mortician och Berzerker.
Har funderat länge på att bli medlem på detta schysta forum och äntligen var det dags. Ser framemot att fullkomligt vältra mig i era kunskaper och kanske även bidra med något intressant själv också.
Gillar pizza, öl och hårdrock!
Några av mina favoritband är: Tiamat, Iron Maiden, Mortician, Ghost, Root, Mortician och Berzerker.
Tiamat_Andre- Antal inlägg : 1
Hallo, up the irons!
EddieTheHead1989- Antal inlägg : 150
Välkommen!
Halonen666- FÄRS
Favoritalbum med MAIDEN???
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
Samma troll som höll på för typ ett år sedan, f.ö.
Det är ju du som är The Banhammer, så agera därefter!
Burschk the Embalmer- Fistmeister Büsk
- Antal inlägg : 120
Han har ju dock inte postat något förutom inlägget ovan. Han kanske redan har blivit Banhammered?
Carrion- Antal inlägg : 5778
Man kan, som administratör, kolla upp ip-adressen ifrån vart inlägget skickats. Därmed kunde jag även se att tidigare nämnd ip-adress använts av ännu tidigare nämnda användare.
Jag brukar, som standard, kolla upp folken som registrerar sig här. Kort sagt: Jag bannade honom direkt.
Jag brukar, som standard, kolla upp folken som registrerar sig här. Kort sagt: Jag bannade honom direkt.
hej, ännu en nykomling här! dock brukade jag hänga en hel del på metal.forum24 när det var aktivt, vet att det finns en del på detta forum som även var aktiva där!
Är 22 år och har älskat metal sedan jag var 14-15, jag gillar mest death/black metal (Amon Amarth är stora favoriter som ni kan se på avatarn ) men även klassiska band som Iron Maiden och Judas Priest går hem!
Är 22 år och har älskat metal sedan jag var 14-15, jag gillar mest death/black metal (Amon Amarth är stora favoriter som ni kan se på avatarn ) men även klassiska band som Iron Maiden och Judas Priest går hem!
Snedseglare skrev:VAD HETTE DU PÅ GAMLA FORUM1 DÅ?
minnet sviktar lite då det var ett tag sen jag var aktiv på gamla forumet + att det dröjde ett tag innan jag registrerade mig här! men jag har för mig att det var samma användarnamn som jag har nu
Som Rok säger:
FUKK YOU!
FUKK YOU!
Karate-Molin- Black Dwarf
- Antal inlägg : 2829
Välkommen!
Halonen666- FÄRS
Ssaataaan, zzzerpentt, sszzanna
Bonjour!
Mitt namn i folks tungor är Sanna, men har skapat ett alias likt månblomman Lunaria. Jag började lyssna på b.la. Bathory i mina unga dagar, och följde i dess fotspår ty jag kunde känna igen, som en vilsen människa, att jag hade funnit the path of damnation (hej! det är väl någon väg det med?) ^_^ Jag var rätt isolerad från folk som hade samma tycke som jag i både musikstil och tankesätt innan jag kom upp i åldrarna till 15-16, då folk började ta kontakt, och en helt ny värld öppnade sig för både kommunikation och underbara människor för delade intressen. ~ Tack metalvärlden! ~
De flesta känner igen mig från Facebook's Stolta Hårdrockare och som en dansös till lite tyngre metal, som jag kombinerat ihop. :- ) Vilket ultimat är min passion, tillsammans med hårdrocken.
Kort varierad beskrivning på min musikaliska preferens är ~ Bathory, Blue Öyster Cult, Dissection, Iron Maiden, Jethro Tull , Mercyful Fate, Metallica, Possessed, Sepultura, The Doors, Venom, Warlock, Whiplash, Jex Thoth, Municipal Waste, Annihilator, Satan, Merciless.
Au revoir! ^_^
Mitt namn i folks tungor är Sanna, men har skapat ett alias likt månblomman Lunaria. Jag började lyssna på b.la. Bathory i mina unga dagar, och följde i dess fotspår ty jag kunde känna igen, som en vilsen människa, att jag hade funnit the path of damnation (hej! det är väl någon väg det med?) ^_^ Jag var rätt isolerad från folk som hade samma tycke som jag i både musikstil och tankesätt innan jag kom upp i åldrarna till 15-16, då folk började ta kontakt, och en helt ny värld öppnade sig för både kommunikation och underbara människor för delade intressen. ~ Tack metalvärlden! ~
De flesta känner igen mig från Facebook's Stolta Hårdrockare och som en dansös till lite tyngre metal, som jag kombinerat ihop. :- ) Vilket ultimat är min passion, tillsammans med hårdrocken.
Kort varierad beskrivning på min musikaliska preferens är ~ Bathory, Blue Öyster Cult, Dissection, Iron Maiden, Jethro Tull , Mercyful Fate, Metallica, Possessed, Sepultura, The Doors, Venom, Warlock, Whiplash, Jex Thoth, Municipal Waste, Annihilator, Satan, Merciless.
Au revoir! ^_^
Elunaria- Antal inlägg : 14
Sida 34 av 36 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35, 36
Sida 34 av 36
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet