Introduktioner
+97
oljerock
Elunaria
Elowson
Tiamat_Andre
OnePathStudios
Snöbollskriegaren
Snedseglare
EddieTheHead1989
Stoneload
Broderhardrock
Metalmaniac666
LIFAD
Torzul
Thrasharn
Mira Black
David Junior
Astaroth218
Burschk the Embalmer
Svartesmeden
AdverseSphere
Hipsterfago
Getvarg S
KreatorHammer
Fylgja
Nirusu666
savopipo
Skrattaz
Pava
Metaltrash
Fidde
Tartaros11
insulter!
Haunebu
Adde
Kiipa
M-Morbid
draåthelvete
Scullicon
BIFFonen 666
Antimosh
ShieldsOfGold
Morbid
Johan
Deathember
Antagonist
Ekstål
Tompus
Stargazer
hybris
ElectricWizard
ThrashDave
Azargoth
Slaphappy
patologen
Countess
Albinmyren
Carrion
Juck
Carnated
Jon
Stenberg
Yeti
flutmyrg
Kittie
Bestial Death
Hammerheart
Nekronaut
Geten
Rob
Seroth
Svullet_Rektum
Jandelin
Angelgrinder
Nightbringer
Powwe
Theblackhalo
pissmannen
ConnyAnderrson
Horrified
Vargr
Beerzuul
Sire-Nahvas
Friberg
pompepg
piik
Äckel
Wolvie
Jihad
Halonen666
Vitus
Karate-Molin
Naurbereth
Xemtoth
Snikich
Monoliten
Nihilist
Atlas Musclecore
101 posters
Sida 35 av 36
Sida 35 av 36 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36
Sv: Introduktioner
Mycket välkommen, gosse.
BIFFonen 666- BIFF
- Antal inlägg : 764
Du kommer inte ha några problem att skriva ett CV om några år fröken. Jävlar i havet och hela fadderullan. Har det kommit nån mer under den senaste tiden får man väl hälsa de välkomna också, in i värmen och allt det där.
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Sebban håll din kukajävel i styr.
Antagonist- Antal inlägg : 1043
Kul att du hittat hit /Arw
Naurbereth- Antal inlägg : 833
Goder dagen.
Karate-Molin- Black Dwarf
- Antal inlägg : 2829
Kul att du hittade hit!
Wälkommen!
Wälkommen!
Halonen666- FÄRS
- Antal inlägg : 2659
Tack så mycket allihopa :- )
Tack för välkomsterna, värmer mitt hjärta!
Blir som en nysprungen blomma som slår ut sent i sommaren...
...eller som ett vitt får som färgas av glädje med alla regnbågens färger..
Metalforum.exiles medlemmars reaktion;
Muha :- )
Blir som en nysprungen blomma som slår ut sent i sommaren...
...eller som ett vitt får som färgas av glädje med alla regnbågens färger..
Metalforum.exiles medlemmars reaktion;
Muha :- )
Elunaria- Antal inlägg : 14
Tja!
Mina vänner här i hälsingeskogarna kallar mig Bea. Jag har lyssnat på "tyngre" musik så länge jag kan minnas. Spelar mestadels gitarr men även andra instrument. Mina lyssningspreferenser ligger mellan The Sounds och Abnormality.
Mina vänner här i hälsingeskogarna kallar mig Bea. Jag har lyssnat på "tyngre" musik så länge jag kan minnas. Spelar mestadels gitarr men även andra instrument. Mina lyssningspreferenser ligger mellan The Sounds och Abnormality.
oljerock- Antal inlägg : 10
Välkommen!
Halonen666- FÄRS
- Antal inlägg : 2659
Hej hej!
Som ni kunde läsa det heter jag Cook (eller Cookie för vännerna) och jag kommer från Frankrike. Jag lyssnar på många metalgenrer eftersom jag arbetar för en franska webzine så måste jag drabba eller njuta nya skivorna. Men technical death är min föredragit genre (Atheist, Spawn of Possession, Obscura...). Jag lyssnar också mycket på jazz (Dave Brubeck, Coltrane...), electro (Amon Tobin) och klassisk musik (jag gillar mycket Dvorak och Grieg).
Jag tycker om också att läsa (på svenska ibland även om det är svårt med vissa författare). I Frankrike studerad jag svenska språket, historien, litteraturen och samhället och jag är kommit i Sverige för att förbättra min svenska. Hur kan man lära sig bättre ett språk än att prata om ett ämne som man älskar ? Det är varför jag skriver här.
Så vill jag inte vara så långt. Om ni har frågor tveka inte att fråga mig. Jag ska vara glad att svara till er.
PS: om ni ser oförlåtliga fel kan (eller få ?) ni rätta mig
Som ni kunde läsa det heter jag Cook (eller Cookie för vännerna) och jag kommer från Frankrike. Jag lyssnar på många metalgenrer eftersom jag arbetar för en franska webzine så måste jag drabba eller njuta nya skivorna. Men technical death är min föredragit genre (Atheist, Spawn of Possession, Obscura...). Jag lyssnar också mycket på jazz (Dave Brubeck, Coltrane...), electro (Amon Tobin) och klassisk musik (jag gillar mycket Dvorak och Grieg).
Jag tycker om också att läsa (på svenska ibland även om det är svårt med vissa författare). I Frankrike studerad jag svenska språket, historien, litteraturen och samhället och jag är kommit i Sverige för att förbättra min svenska. Hur kan man lära sig bättre ett språk än att prata om ett ämne som man älskar ? Det är varför jag skriver här.
Så vill jag inte vara så långt. Om ni har frågor tveka inte att fråga mig. Jag ska vara glad att svara till er.
PS: om ni ser oförlåtliga fel kan (eller få ?) ni rätta mig
Cook- Antal inlägg : 8
Jao jao jag är en svensk metalkille från gotland. Började som 7åring att lyssna på Iron Maidens platta the killers sedan försökte man utforska mer extrema och snabbare band efter det. Spelar gitarr och trummor gör jag. Och just nu lyssnar jag mycket på det finska bandet Kalmah som gör helt suverän musik enligt mig.
Simpan23- Antal inlägg : 6
Välkommen!
Carrion- Antal inlägg : 5778
Välkommen till en fördömd del av internet.
Karate-Molin- Black Dwarf
- Antal inlägg : 2829
Guten Tag!
För att gå rakt på sak så är jag en 36-årig farsa som sett åren flyga förbi. Drömde som ung om att lira musik, men jag tog aldrig riktigt tag i det. Delvis för att jag växte upp i skogen i Lappland, långt från allt vad band och replokaler hette, men också för att jag aldrig riktigt gick in för nåt fullt ut.
Nu när jag egentligen inte har har nån tid över alls har jag bestämt mig för att genomföra mitt projekt Urskog. Känner att jag vill genomföra åtminstone en av mina barndomsdrömmar och inser att om jag inte tar tag i det nu så kommer det aldrig hända. Har än så länge bara spelat in en låt, men målet är att inom ett år ha tillräckligt med låtar för en EP åtminstone.
Har inga musikerkontakter utan jag spelar in på datorn själv. Steg 2 får väl bli att hitta några musiker som kan ge mina låtar mer äkthet och sen får jag väl hitta nån som kan mastra det vi får till.
https://soundcloud.com/m-urskog-m
Nu när jag egentligen inte har har nån tid över alls har jag bestämt mig för att genomföra mitt projekt Urskog. Känner att jag vill genomföra åtminstone en av mina barndomsdrömmar och inser att om jag inte tar tag i det nu så kommer det aldrig hända. Har än så länge bara spelat in en låt, men målet är att inom ett år ha tillräckligt med låtar för en EP åtminstone.
Har inga musikerkontakter utan jag spelar in på datorn själv. Steg 2 får väl bli att hitta några musiker som kan ge mina låtar mer äkthet och sen får jag väl hitta nån som kan mastra det vi får till.
https://soundcloud.com/m-urskog-m
Tjena! Är totalt värdelös på att presentera mig själv, men ger det ett försök!
Är en grabb på 23 år. Born and raised i Forshaga (Gehennah och Vomitorys hemstad) där jag fortfarande bor kvar. Är mer för den gamla skolans Döds/black samt Uppsalas/Stockholms samling av obskyra musiker inom Death/Black/Thrash!
Började som alla andra med att digga 70-80's Hårdrock och lyssnar även aktivt efter äldre band där!
Är en grabb på 23 år. Born and raised i Forshaga (Gehennah och Vomitorys hemstad) där jag fortfarande bor kvar. Är mer för den gamla skolans Döds/black samt Uppsalas/Stockholms samling av obskyra musiker inom Death/Black/Thrash!
Började som alla andra med att digga 70-80's Hårdrock och lyssnar även aktivt efter äldre band där!
Repudiated- Antal inlägg : 2
Sida 35 av 36 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36
Sida 35 av 36
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet