SÅ JÄVLA HÄRLIGT!
+33
Jihad
delarge
Bestial Death
patologen
Sictorment
Carrion
M-Morbid
Scullicon
BIFFonen 666
Tompus
Geten
Antagonist
Stenberg
Vitus
Friberg
Jandelin
Countess
Vargr
pissmannen
Snikich
Karate-Molin
pompepg
Monoliten
Atlas Musclecore
zjeveni
Sire-Nahvas
slothmachine
Naurbereth
Johan
Hammerheart
Xemtoth
Halonen666
Svullet_Rektum
37 posters
Sida 2 av 40
Sida 2 av 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Sv: SÅ JÄVLA HÄRLIGT!
Bryta på skånska efter några dagar? Äsch! Fast du har väl inte mycket till dialekt som det är nu. "Jävla stockholmare va!" Det är bara andra typer av värmländska och norska som kan påverka min dialekt, annars pratar man på som vanligt, med stolthet i bröstet och risig mage, som sig bör! Tjofräs!
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
lyssnar på skitslickers och ska snart äta lasagne, krök ikväll hihihih
zjeveni- Antal inlägg : 54
Eviscerator skrev:Blentarp är allt annat än härligt!
+1
Men då låter det som vi får dra ett krök Naurbereth, stadsparken liksom!
Gäst- Gäst
Du är fan bara kåt.
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
+2 Skulle jag vilja tillägga men är det så att jag måste leva som bonde i början tills att man hittat något vettigare..så får man väll helt enkelt ta det ^^
Jag är på att kröka anytime btw..
Naurbereth- Antal inlägg : 833
Fyfan! Cola, cs, Rompeprop och en sjuhelvetes trötthet efter att varit vaken sen halv 6 igår morse. I`m back on track!
pompepg- Antal inlägg : 567
Gustav, du se till o ha med dig lite Mus-öppnare till kvinnan! Cider, Vin eller HB är bra Mus-öppnare.
Atlas: Är dem inte?
Atlas: Är dem inte?
Naurbereth skrev:+2 Skulle jag vilja tillägga men är det så att jag måste leva som bonde i början tills att man hittat något vettigare..så får man väll helt enkelt ta det ^^
Då säger vi så alltså!
Gäst- Gäst
Jag har bärs.
SÅ JÄVLA HÄRLIGT!
SÅ JÄVLA HÄRLIGT!
Karate-Molin- Black Dwarf
- Antal inlägg : 2829
Vill fan också ha bärs..
Vad hindrar dig att ta dig till Knarkhamn då?
Pengar? Vilja? Ork?
Pengar? Vilja? Ork?
Karate-Molin- Black Dwarf
- Antal inlägg : 2829
Blandning av alla tre tror jag.
Nej fy farao för frisk förtäring av alkohol! Men nästa helg ska jag bli sjölaser och apradar, blev inget den här helgen så.
Jag tänkte väll bli apradar nån dag snart. Idag är iaf bolaget stängt.
Har hittat någon spelare som jag kan spela minna kassett på!
Så jag sitter o drar igenom lite av de jag har
SÅ JÄVLA HÄRLIGT
Så jag sitter o drar igenom lite av de jag har
SÅ JÄVLA HÄRLIGT
Halonen666- FÄRS
- Antal inlägg : 2659
Beställt biljett till Candlemass i December med Johan Längqvist på sång, SÅ JÄVLLA HÄÄÄRLIIGT!!
SEMESTER!!!
SÅ JÄVLA HÄRLIGT!!!
Nu blir det bärs å lite fiske med Arf innan färd till Wacken imorn.
SÅ JÄVLA HÄRLIGT!!!
Nu blir det bärs å lite fiske med Arf innan färd till Wacken imorn.
Håller på att fixa Might and Magic VII på datorn, sist gick det åt helvete men ska försöka lite hårdare den här gången, så jävla bra spel. Sexan har jag varvat flera gånger och åttan kom jag till the grand finale på innan min dator beslöt sig för att ge upp, pissigt värre lixx. Sjuan kom jag aldrig nå värst långt på, men fan asså. Jävlar. Vilka spel! Galet.
Har inte så jättefarlig huvudvärk, beslöt mig nyss för att ta en vit helg och då hoppas ja fan att spelet funkar, nu när inte Elastomania funkar längre. Blir en riktigt bra helg om det funkar.
Ska döpa mina 4 karaktärer efter 4 forumiter, och välja klass efter vad jag tycker de skulle passa som etc. Homosexuellt värre, men jag gillar sånt. Fina grejer. Vilka det blir får jag se, men Atlas och Paladin ligger nära till hands asså. Xemtoth får ju bli Sorcerer, Eviscerator skulle bli en bra Knight, fast jag kör barbaredition på den, om blickar kunde döda lixx... Sen får jag se lite vad som händer. Kommer inte ihåg alla klasser och raser. Ska uppdatera skiten så får vi se vad som händer helt enkelt!
Edit: Och såklart, såklart; SÅ JÄVLA HÄRLIGT! (om det funkar)
Har inte så jättefarlig huvudvärk, beslöt mig nyss för att ta en vit helg och då hoppas ja fan att spelet funkar, nu när inte Elastomania funkar längre. Blir en riktigt bra helg om det funkar.
Ska döpa mina 4 karaktärer efter 4 forumiter, och välja klass efter vad jag tycker de skulle passa som etc. Homosexuellt värre, men jag gillar sånt. Fina grejer. Vilka det blir får jag se, men Atlas och Paladin ligger nära till hands asså. Xemtoth får ju bli Sorcerer, Eviscerator skulle bli en bra Knight, fast jag kör barbaredition på den, om blickar kunde döda lixx... Sen får jag se lite vad som händer. Kommer inte ihåg alla klasser och raser. Ska uppdatera skiten så får vi se vad som händer helt enkelt!
Pappa Doom skrev:Håller på att fixa Might and Magic VII på datorn, sist gick det åt helvete men ska försöka lite hårdare den här gången, så jävla bra spel. Sexan har jag varvat flera gånger och åttan kom jag till the grand finale på innan min dator beslöt sig för att ge upp, pissigt värre lixx. Sjuan kom jag aldrig nå värst långt på, men fan asså. Jävlar. Vilka spel! Galet.
Fan vad härligt! Jag började köra igenom det igen för ett tag sen, har också alltid haft problem med det på nyare datorer, men nu funkar allt förutom att ljudet är cp. Men det är bara att lyssna på sköna skivor samtidigt! SJälv har jag laddat ner Carmageddon, Theme Hospital och lite annat gött, så nu jälar
Jävligt härligt!
pissmannen- Witchfinder General
- Antal inlägg : 327
Tummen upp! Klart jag ska vara evul Sorcerer!Pappa Doom skrev:Xemtoth får ju bli Sorcerer
Kommit hem från den där tjejen jag träffar, och gick förbi bolaget på vägen hem o köpte 6 st Elkbrew 7,5. Ska häva i mig dem idag och bara ta det lungt. SÅ JÄVLA HÄRLIGT!!!
Ja men det funkade inte. Det vore ju förjävligt om man skulle få vara glad nån gång. Helvetes jävla primatpenis. Hade det funkat hade du blivit en Lich till slut, grandmaster of Dark Magic liksom! Härliga grejer, Hade nog gjort Atlas till en Priest of the Light så jag hade haft en grandmaster of Light Magic också, bra grejer. Ska försöka hitta nått annat sätt att få det att funka. Så jävla bra spel.
Edit: Helige jävla hoppande Jesus! Hittade en fet torrent med alla Might and Magicspelen. 1-9 Valde att inte ladda hem nian dock, det är en skymf mot hela serien, värdelöst spel som aldrig borde skådats världens ljus osv. Men de andra däremot
Edit: Helige jävla hoppande Jesus! Hittade en fet torrent med alla Might and Magicspelen. 1-9 Valde att inte ladda hem nian dock, det är en skymf mot hela serien, värdelöst spel som aldrig borde skådats världens ljus osv. Men de andra däremot
Fyfan så jävla härligt! Börjar få retrofiliskt nostalgiska känslor igen. Dricker öl och lyssnar på Doom, snart kommer kribbe också.
Pappa Doom skrev:Ja men det funkade inte. Det vore ju förjävligt om man skulle få vara glad nån gång. Helvetes jävla primatpenis. Hade det funkat hade du blivit en Lich till slut, grandmaster of Dark Magic liksom! Härliga grejer, Hade nog gjort Atlas till en Priest of the Light så jag hade haft en grandmaster of Light Magic också, bra grejer. Ska försöka hitta nått annat sätt att få det att funka. Så jävla bra spel.
Hahaha, vill ha en motivation för varför jag ska vara en priest. Bara intressant att höra.
Sida 2 av 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Liknande ämnen
» SÅ JÄVLA HÄRLIGT!
» SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!
» En massa jävla nätbutiker.....
» Ljudet hackar osv (SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!)
» SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!
» En massa jävla nätbutiker.....
» Ljudet hackar osv (SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!)
Sida 2 av 40
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet