SÅ JÄVLA HÄRLIGT!
+33
Jihad
delarge
Bestial Death
patologen
Sictorment
Carrion
M-Morbid
Scullicon
BIFFonen 666
Tompus
Geten
Antagonist
Stenberg
Vitus
Friberg
Jandelin
Countess
Vargr
pissmannen
Snikich
Karate-Molin
pompepg
Monoliten
Atlas Musclecore
zjeveni
Sire-Nahvas
slothmachine
Naurbereth
Johan
Hammerheart
Xemtoth
Halonen666
Svullet_Rektum
37 posters
Sida 26 av 40
Sida 26 av 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Sv: SÅ JÄVLA HÄRLIGT!
Halonen666 skrev:Om man ska käka något starkt är det väll lika bra att ge sig på någon form av chili
Finns ju chililakrits, det är gott.
Turkisk Peppar är grejer, men jag brukar få blåsor i käften om jag drar i mig för många.
Lakrits fyfan.... Inget för mig!
Mörk choklad nja...
Mörk choklad nja...
pompepg- Antal inlägg : 567
Turkisk peppar
Stenberg- Antal inlägg : 1420
Det här klippet är så jävla härligt.
Satt och tittade på en dokumentär tidigare idag på National Geographic om växters fortplantning. Baxnade fan av hela ekokretsen mellan växter, parasiter, antiparasiter, försvarsmekanismer.. och ja, allt. Vi lever i en underbar värld.
Min första Cursed Uppsala som jag var med på ett hörn med igår. Förbannat kul var det, och fick ju träffa F.D trummisen i Church Bizarre som nu spelar gitarr i Kill. Fick ävens hans mail så skulle vi fixa Church Bizarre merch till mig, förbannat schysst! SÅ JÄÄÄVLA HÄRLIGT!!!!
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
pompepg skrev:nja... Av er vågar jag inte ta
*Rullar på golvet skrattande*
Karate-Molin- Black Dwarf
- Antal inlägg : 2829
Atlas Musclecore skrev:
Det här klippet är så jävla härligt.
Satt och tittade på en dokumentär tidigare idag på National Geographic om växters fortplantning. Baxnade fan av hela ekokretsen mellan växter, parasiter, antiparasiter, försvarsmekanismer.. och ja, allt. Vi lever i en underbar värld.
Samtidigt är det rätt otroligt hur allt det händer utan någon mening. Det är vi som har "skapat" mening åt livet, naturen och jorden.
Gäst- Gäst
För annars får folk panik om deras liv är meningslösa. Existensiell ångest som en annan har för jämnan, grejer.
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Det är ju inte som att jag sitter och hoppas på att göra en uppfinning som ska förändra livet för miljarder eller nått sånt, jag drömmer inte om nått prestigefyllt liv eller whatnot. Det är bara det att det är jävligt svårt att njuta av livet när man får dunderångest, när man insett att livet är värdelöst och meningslöst.
Edit: men vafan, här ska det ju vara så jävla härligt. Får försöka tänka positivit då i misären: till veckan får jag äntligen in pengar, när jag röjt klart charken på doomus ska det se ut såhär...
Edit: men vafan, här ska det ju vara så jävla härligt. Får försöka tänka positivit då i misären: till veckan får jag äntligen in pengar, när jag röjt klart charken på doomus ska det se ut såhär...
Jo precis. Men så är det ju, det är synd att man tänker för mycket.
Men bara för att det inte finns en mening med vår existens så betyder ju inte det att man måste leva i ångest.
Man får helt enkelt njuta av det faktum att man inte betyder ett skit.
Men bara för att det inte finns en mening med vår existens så betyder ju inte det att man måste leva i ångest.
Man får helt enkelt njuta av det faktum att man inte betyder ett skit.
Gäst- Gäst
Nej men sen mår jag inte dåligt bara för att jag grubblar mycket, är ju sjuk i huvet liksom. Det finns det ingen bot mot.
Det finns alltid en permanent lösning till allt.
Gäller bara finna den.
Gäller bara finna den.
Nej jag drar för idag.
Självklart är våran existens meningslös, hade en gång i tiden oxå funderingar och ångerst över detta,.
Men, Skiten blir va du gör den till, Man får ta hand om sig själv och göra det man vill göra under de år man har kvar på denna pissplaneten.
Men nu är det måndag,
Fan va härligt !!! (Ironiiiiiiiiiiiii)
Men, Skiten blir va du gör den till, Man får ta hand om sig själv och göra det man vill göra under de år man har kvar på denna pissplaneten.
Men nu är det måndag,
Fan va härligt !!! (Ironiiiiiiiiiiiii)
Scullicon- Antal inlägg : 1392
ungefär samma här.Svullet_Rektum skrev:Har i princip slutat med allt vad läsk och godis heter, man känner sig mycket fräschare och mår bättre efter att suget har avtagit. Jävla skit är vad det är egentligen.
vafan ska man med skiten till?
nu får man mer cash till att supa i alla fall...
Sire-Nahvas- Fast Taker
- Antal inlägg : 2630
Alltså fy fan och nu jävlar:
Innan, tom dosa
Sen jävlar! Cola, en cigarrstump (som inte går att röka så mycket mer av, trasig som Satan) och snus! Nu har jag fixat biffen. Inlägg nummer 3000 och i samma veva vill jag be om ursäkt till alla som tagit illa upp av någon av mina utsvävningar eller vafan man ska kalla det, nu i alla fall hoppas jag bli lite mer balanserad, ska strax lägga in snusen (har inte gått såhär länge utan snus sen jag gick i trean på gymnasiet, det är jag nästan hundra på faktiskt) och njuta innan jag hoppar i säng och sover som en gris.
Grand Bear is back on track! Nu blir det doom på riktigt igen, med mina goda vänner socker och nikotin vid min sida som sig bör.
Det är skönt att vara på väg tillbaka från vansinnet alltså, så jävla härligt.
Innan, tom dosa
Sen jävlar! Cola, en cigarrstump (som inte går att röka så mycket mer av, trasig som Satan) och snus! Nu har jag fixat biffen. Inlägg nummer 3000 och i samma veva vill jag be om ursäkt till alla som tagit illa upp av någon av mina utsvävningar eller vafan man ska kalla det, nu i alla fall hoppas jag bli lite mer balanserad, ska strax lägga in snusen (har inte gått såhär länge utan snus sen jag gick i trean på gymnasiet, det är jag nästan hundra på faktiskt) och njuta innan jag hoppar i säng och sover som en gris.
Grand Bear is back on track! Nu blir det doom på riktigt igen, med mina goda vänner socker och nikotin vid min sida som sig bör.
Det är skönt att vara på väg tillbaka från vansinnet alltså, så jävla härligt.
Haha, kände på mig att det här var vad jag skulle få se (bilderna var däremot inte med i beräkningarna!) när jag såg att du hade skrivit i tråden!
Härligt!
Härligt!
Dra åt helvete så tragisk du ser ut på första bilden
Ibland... verkar livet ändå vara lite ljust för oss fattiga/arbetslösa jävlar.
Har äntligen börjat sova bättre under nätterna då jag börjat lyssnat på talböcker som ger en extremt skön känsla att somna in. Tyvärr tar den inte bort ångesten eller oron för det, men va fan det går ann.
Sen är det ju Bullet imöra.
SÅ JÄVLA HÄRLIGT!
Har äntligen börjat sova bättre under nätterna då jag börjat lyssnat på talböcker som ger en extremt skön känsla att somna in. Tyvärr tar den inte bort ångesten eller oron för det, men va fan det går ann.
Sen är det ju Bullet imöra.
SÅ JÄVLA HÄRLIGT!
Själv somnar jag oftast in till Starcraft II matcher, det har blivit mitt sömnpiller.
Haha, Sebban!
Sista bilden är verkligen skön, värsta "fuck yeah!"-minen.
Sista bilden är verkligen skön, värsta "fuck yeah!"-minen.
Stenberg- Antal inlägg : 1420
Repat som fan med Acolytes idag. Flera timmar höll vi på, och fan så bra det gick! Det går tammefan frammåt, SÅ JÄVLA HÄRLIGT!!!
Börjar mitt nya jobb på måndag. Det är ganska härligt måste jag säga
ElectricWizard- Antal inlägg : 254
Sida 26 av 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Liknande ämnen
» SÅ JÄVLA HÄRLIGT!
» SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!
» En massa jävla nätbutiker.....
» Ljudet hackar osv (SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!)
» SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!
» En massa jävla nätbutiker.....
» Ljudet hackar osv (SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!)
Sida 26 av 40
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet