SÅ JÄVLA HÄRLIGT!
+33
Jihad
delarge
Bestial Death
patologen
Sictorment
Carrion
M-Morbid
Scullicon
BIFFonen 666
Tompus
Geten
Antagonist
Stenberg
Vitus
Friberg
Jandelin
Countess
Vargr
pissmannen
Snikich
Karate-Molin
pompepg
Monoliten
Atlas Musclecore
zjeveni
Sire-Nahvas
slothmachine
Naurbereth
Johan
Hammerheart
Xemtoth
Halonen666
Svullet_Rektum
37 posters
Sida 28 av 40
Sida 28 av 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Sv: SÅ JÄVLA HÄRLIGT!
Jag har tidigare jobbat i telefonväxel flera års tid och även med kundtjänst för bredband och mobiltelefoni. Oj oj oj så mycket man får vara med om....kan knäcka vem som helst
Tur att den tiden är förbi. Men lycka till
Tur att den tiden är förbi. Men lycka till
ElectricWizard- Antal inlägg : 254
Nu har jag ju jobbat i Telemarketingbranschen i mer än ett och ett halvt år. Det kommer kännas jävligt i början. Men man vänjer sig. Bara lite understimulerande att sitta stilla hela tiden och upprepa en rutin. Men det är inte SÅ farligt som vissa verkar vilja framlägga det.
Hammerheart- The Banhammer
- Antal inlägg : 4278
Jag skulle ha svårt för o vara telefonförsäljare, hatar att prata i telefon och jag blir säkert nervös om jag ringer folk och vet att det verkligen "gäller".
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
Alltså, ja. Det där med telefoner blir ju en vanesak. Gäller bara att bryta igenom barriärerna. Sedan är allt som det ska!
Jo jag kan tänka mig det! En tjej som gick i min klass på Folkuniversitetet var telefonförsäljare i två år, och hon vågade knappt svara telefonen hemma, men på jobbet var hon bästa säljaren. Så guess you're right. Fick dock inte hotshot jobbet där var inkluderade telefonförsäljning och möta kunder, av nån jävla anledning. Kanske verkade för nervös? Äh piss också. Hur funkar din lön davve? Provision eller är det fast som gäller?
Jag hade nog bara börjat bråka med kunderna om jag skulle vara telefonförsäljare.
Svartesmeden- Svampführern
- Antal inlägg : 745
Jag har fast grundlön + Bonus när jag är duktig. Dom där provisionsbaserade löneavtalen ska man akta sig för! Står det "GARANTILÖN" så läs igenom avtalet djäääävligt noga innan du skriver på! Man kan lätt bli blåst.
Alright. ProVoice i Uppsala söker folk. Borde jag köra på det Davve? Det där med telefon tycker jag är skitjobbigt.Witchryder skrev:Jag har fast grundlön + Bonus när jag är duktig. Dom där provisionsbaserade löneavtalen ska man akta sig för! Står det "GARANTILÖN" så läs igenom avtalet djäääävligt noga innan du skriver på! Man kan lätt bli blåst.
Telefoner är skitjobbigt,. Har svårt att ringa upp kunder och sådant dagligen.
Scullicon- Antal inlägg : 1392
Exemtutte: Är inte bekant med det företaget. Men om du kan, så kika på deras anställningsavtal. Har du frågor så hör av dig. Du måste inte skriva på avtalet på plats.
Garantilön är bara ett annat ord för "Om du inte säljer tillräckligt, knullar vi dig i arslet och du får inte betalt"
Garantilön är bara ett annat ord för "Om du inte säljer tillräckligt, knullar vi dig i arslet och du får inte betalt"
Har börjat att lyfta skrot och det känns fan gött!
Får se hur länge det håller i sig men SÅ JÄVLA HÄRLIGT!
Får se hur länge det håller i sig men SÅ JÄVLA HÄRLIGT!
Halonen666- FÄRS
- Antal inlägg : 2659
Har nyligen genomfört en sista behandling som pågått i ca ett års tid.
Opererades 2008 och 2009 för ett visst problem och nu har man gått på behandling i Växjö varannan månad i ett år och och nu verkar det vara klart men jag tänker inte jubla ännu riktigt.
Väldigt glad att detta förhoppningsvis är färdigt men är inte helt övertygad ännu.
Opererades 2008 och 2009 för ett visst problem och nu har man gått på behandling i Växjö varannan månad i ett år och och nu verkar det vara klart men jag tänker inte jubla ännu riktigt.
Väldigt glad att detta förhoppningsvis är färdigt men är inte helt övertygad ännu.
Carrion- Antal inlägg : 5778
KRÖKADE DU!? Är fan stolt över dig.
Carrion skrev:Har nyligen genomfört en sista behandling som pågått i ca ett års tid.
Vad har du behandlats för?
Karate-Molin- Black Dwarf
- Antal inlägg : 2829
George R.R. Martin - A Dance with Dragons
TUESDAY, JULY 12, 2011
Äntligen! Så efterlängtad.
Sen om den åter igen blir försenad (med några veckor eller år) får jag väl skriva ett inlägg i den relaterade tråden...
Men tills dess får jag njuta av första säsongen av tv-serien baserad på A Song of Ice and Fire (Game of Thrones) som har premiär i april. Jag älskar 2011.
TUESDAY, JULY 12, 2011
Äntligen! Så efterlängtad.
Sen om den åter igen blir försenad (med några veckor eller år) får jag väl skriva ett inlägg i den relaterade tråden...
Men tills dess får jag njuta av första säsongen av tv-serien baserad på A Song of Ice and Fire (Game of Thrones) som har premiär i april. Jag älskar 2011.
Geten- Profeten Geten
- Antal inlägg : 4777
Sålde nyss Marshall-lådan! Ska fira lite smått med att lyssna på Candlemass.
Carrion- Antal inlägg : 5778
Carrion skrev:Sålde nyss Marshall-lådan! Ska fira lite smått med att lyssna på Candlemass.
Vad fick du för den?
Halonen666- FÄRS
- Antal inlägg : 2659
Härligt, Feberhelvetet har släppt och jag är tillbaka från sängen,. 4 dagar tog de.
Scullicon- Antal inlägg : 1392
Igår satt jag med Slothmachine och pillade med musik, avslutades med öl och film, sen drog vi till han och pilla lite text till öl, sen sov vi, upp kl 9 och iväg till repan. Fan så bra repet gick idag med. SÅ JÄVLA HÄRLIGT!!
Jag och bandet jag lirar i kom med i Musik Direkt, plus att vi kanske ska få lira på en Gary Moore-tribut i maj. Fint som snus fan!
M-Morbid- Antal inlägg : 1412
Du får ursäkta mig. Men jag hatar fan sånna jävla "kulturtävlingar" som UKM och Musik Direkt. Så jääävla gay! Men grattis i allafall!
Haha, ingen fara! Må så vara, men kul att få fler spelningar genom det. Tack och bock!
M-Morbid- Antal inlägg : 1412
Witchryder skrev:Du får ursäkta mig. Men jag hatar fan sånna jävla "kulturtävlingar" som UKM och Musik Direkt. Så jääävla gay! Men grattis i allafall!
Äntligen någon som säger det! Det kan inte bli mycket sämre!
Gäst- Gäst
Det är gay som fan men varje gig man kan ta är en bra grej.
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
Sida 28 av 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Liknande ämnen
» SÅ JÄVLA HÄRLIGT!
» SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!
» En massa jävla nätbutiker.....
» Ljudet hackar osv (SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!)
» SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!
» En massa jävla nätbutiker.....
» Ljudet hackar osv (SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!)
Sida 28 av 40
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet