SÅ JÄVLA HÄRLIGT!
+33
Jihad
delarge
Bestial Death
patologen
Sictorment
Carrion
M-Morbid
Scullicon
BIFFonen 666
Tompus
Geten
Antagonist
Stenberg
Vitus
Friberg
Jandelin
Countess
Vargr
pissmannen
Snikich
Karate-Molin
pompepg
Monoliten
Atlas Musclecore
zjeveni
Sire-Nahvas
slothmachine
Naurbereth
Johan
Hammerheart
Xemtoth
Halonen666
Svullet_Rektum
37 posters
Sida 32 av 40
Sida 32 av 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Sv: SÅ JÄVLA HÄRLIGT!
Halonen666 skrev:Menade såklart kosttillskott, protinshake o alla sådana skumme grejer som finns att köpa
Proteinshake är väl ett helt ok mellanmål när man håller på och tränar, fast rätt dyrt i längden. Dock sätter sig mjölkbaserade produkter (proteinshake inkluderat) som en hinna i tarmarna som försämrar näringsupptagningen. Om man har tid och ork att tillreda riktig föda är det givetvis att föredra.
slothmachine- Antal inlägg : 194
Halonen666 skrev:Menade såklart kosttillskott, protinshake o alla sådana skumme grejer som finns att köpa
Ja, jag förstod det, och jag håller fortfarande fast vid att det ena inte utesluter det andra.
Visst klarar man sig långt bara på att käka rätt mat, men om man nu tränar riktigt mycket kan det också vara bra att kombinera bra kost med tillskott, för att vara säker på att man får i sig tillräckligt mycket byggstenar. Dessutom innebär det att man inte behöver trycka i sig fullt så mycket mat om dagarna, då man faktiskt inte känner sig hungrig lika ofta, av den enkla anledningen att kroppen får i sig tillräckligt med protein och inte behöver skrika efter mer hela tiden. Där har jag faktiskt märkt en stor skillnad sen jag började med kosttillskott, för tidigare var man tamigfan hungrig hela tiden och kunde vakna upp vrålhungrig klockan två på natten, trots att man käkade groteska mängder mat om dagarna.
Bestial Death- Antal inlägg : 782
Atlas Musclecore skrev:Lycka till. Se till att du tar en rimlig dos bara!
Hade en intressant dag, för att summera det väldigt kort. Jag är helt slut mentalt, och tror jag kommer sova gott inatt. Måhända att jag berättar mer imorgon... Det är mycket att smälta.
Antagonist- Antal inlägg : 1043
Jag förstår. Hoppas du kan sova då, jag led i princip av tillfällig insomnia och sov väldigt oroligt när jag väl somnade efter min första upplevelse.
Fan vad härligt, en redig frukost för en gångs skull, vilken skillnad det blir!
pissmannen- Witchfinder General
- Antal inlägg : 327
Åker till Stockholm imorgon ;D
Ska bli skönt att träffa gamla polare igen och dra till Rocks .. min bekantskapskrets här nere är ju tyvärr fortfarande minimal och har krympt sedan det senaste tillskottet blev förtjust i en och sa han plågade sig själv med att umgås när jag inte känner likadant -.-
Ska bli skönt att träffa gamla polare igen och dra till Rocks .. min bekantskapskrets här nere är ju tyvärr fortfarande minimal och har krympt sedan det senaste tillskottet blev förtjust i en och sa han plågade sig själv med att umgås när jag inte känner likadant -.-
Naurbereth- Antal inlägg : 833
Blir ju så när unga män inte kan kontrollera sig! Fler borde lära sig att koppla bort.
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Det är inte första gången det här händer, tycker inte att jag är särskilt flirtig heller om jag inte absolut vill vara det...
Svårt att veta hur man ska vara längre för att det från deras sida ska stanna som en vänskaprelation..
Svårt att veta hur man ska vara längre för att det från deras sida ska stanna som en vänskaprelation..
Naurbereth- Antal inlägg : 833
En örfil, sen bultar du näven i bröstet och basunerar ut "Här blir det inget jävla knulla!" Deras reaktion efter det avgör direkt om de är värda att spendera tid med eller inte. Tro mig, det behövs mer random awesomeness i världen. Eller så får du bli polare med fler tjockisar, vi försöker aldrig något i alla fall.
Bli bög!
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
Får ett antal tusenlappar på skatteåterbäringen och det hade jag totalt glömt bort!
Carrion- Antal inlägg : 5778
En liten grej gick igenom idag så jag kommer få vara assistent åt min bror varannan helg, lördag till söndag. 2000 spänn i månaden för att hitta på grejer som att fiska, grilla i skogen, starta skogsbränder och utföra skumma ritualer till månen, så jävla nice. Kommer bli ett extremt välkommet tillskott i kassan.
Vad är det med brodern din?
Pappa Doom skrev:En örfil, sen bultar du näven i bröstet och basunerar ut "Här blir det inget jävla knulla!" Deras reaktion efter det avgör direkt om de är värda att spendera tid med eller inte. Tro mig, det behövs mer random awesomeness i världen. Eller så får du bli polare med fler tjockisar, vi försöker aldrig något i alla fall.
tala för dig själv
Så ja Vitus så ja. Nu lugnar vi ner våran överkåthet här nu.
Karate-Molin- Black Dwarf
- Antal inlägg : 2829
Förstår inte hur Sebban menar, SKA MAN INTE ENS FÅ KUNNA RAGGA NU LÄNGRE ELLER?
Hur ska killar som jag kunna få sin träning då liksom? Det är ju typ det roligaste man kan göra på fyllan. Speciellt när man drar till lögner och berättar att man setts förr. Skitkul.
Jag kan ju säga att jag aldrig tröttnat på ifall attraktiva medlemmar av det respektive könet försökt ragga på en lika mycket som killar försöker ragga på tjejer.
Hur ska killar som jag kunna få sin träning då liksom? Det är ju typ det roligaste man kan göra på fyllan. Speciellt när man drar till lögner och berättar att man setts förr. Skitkul.
Jag kan ju säga att jag aldrig tröttnat på ifall attraktiva medlemmar av det respektive könet försökt ragga på en lika mycket som killar försöker ragga på tjejer.
Gäst- Gäst
Svullet_Rektum skrev:Vad är det med brodern din?
Han är autistisk.
@Folket: Vilket ös man drog igång här då! Sorry Vitus att jag skrev så, hatar själv när andra drar folk över en kam eller hur man säger. Men inom kort ska jag försöka förklara.
Hellbastard skrev:Förstår inte hur Sebban menar, SKA MAN INTE ENS FÅ KUNNA RAGGA NU LÄNGRE ELLER?
Att ragga är som att skita med dasslocket stängt. Du kan försöka hur mycket du vill, men det slutar ändå bara med skit överallt.
Antagonist- Antal inlägg : 1043
Antagonist skrev:Hellbastard skrev:Förstår inte hur Sebban menar, SKA MAN INTE ENS FÅ KUNNA RAGGA NU LÄNGRE ELLER?
Att ragga är som att skita med dasslocket stängt. Du kan försöka hur mycket du vill, men det slutar ändå bara med skit överallt.
Tur att det är kul iallafall. Men jo visst, det leder sällan till resultat. Tyvärr.
Gäst- Gäst
Mitt gamla band Strykjärn ska snart gigga på Harrys här i stan om planerna går i lås, har snackat med dem och de är jävligt sugna på att köra några gamla godingar, från "En Last För Samhället"-demon, med mig. Hoppas det går som planerat för det vore förbannat kul att lira igen, är ju riktigt sköna låtar också, tungt jävla groove.
Fan grejer.
Härligt!
Hojta till i förväg så man kan komma och röja loss lite.
Hojta till i förväg så man kan komma och röja loss lite.
Karate-Molin- Black Dwarf
- Antal inlägg : 2829
Äntligen var projektarbets-helvetet inlämnat! SÅ JÄVLA HÄRLIGT!
Stenberg- Antal inlägg : 1420
Sida 32 av 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Liknande ämnen
» SÅ JÄVLA HÄRLIGT!
» SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!
» En massa jävla nätbutiker.....
» Ljudet hackar osv (SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!)
» SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!
» En massa jävla nätbutiker.....
» Ljudet hackar osv (SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!)
Sida 32 av 40
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet