Ska ni rösta i valet?
+19
Andersson
Atlas Musclecore
Edenborg
AdverseSphere
Snikich
Vitus
Sire-Nahvas
Hammerheart
Monoliten
Naurbereth
Bestial Death
Svullet_Rektum
Halonen666
Karate-Molin
Antagonist
Stenberg
ElectricWizard
Xemtoth
Carrion
23 posters
Metalforum Exiles :: Övrigt :: Politik
Sida 2 av 4
Sida 2 av 4 • 1, 2, 3, 4
Ska ni rösta den 19 sep 2010?
Sv: Ska ni rösta i valet?
Det enda som är bra med de rödgröna är fan Ohly! He's the man!
Hammerheart- The Banhammer
- Antal inlägg : 4278
Blankröstande, taktikröstande eller soffliggande.
AdverseSphere- Antal inlägg : 173
Witchryder skrev:Det enda som är bra med de rödgröna är fan Ohly! He's the man!
skulle inte kunna tänka mig att rösta på en uttalad kommunist.
Carrion- Antal inlägg : 5778
Carrion skrev:Witchryder skrev:Det enda som är bra med de rödgröna är fan Ohly! He's the man!
skulle inte kunna tänka mig att rösta på en uttalad kommunist.
Vänsterpartiet är ju dock inte kommunister längre, partiet bedriver ungefär samma agenda som socialdemokraterna gjorde för kanske 40-50 år sen. Sen är det en annan femma om en hel del av medlemmarna är uttalade kommunister dock.
Gäst- Gäst
Ohly är fan fortfarande commie. Litar inte en sekund på den där typen.
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
Ohly är fan sjukt härlig. Han räcker finger i TV och är allmänt skön. Röstar hellre på en skön slipsfitta än en tråkig gammal slipsfitta.
Antagonist- Antal inlägg : 1043
Det ska bli roligt att se hur sossarna får sitt lägsta resultat sedan allmän rösträtt infördes, hur SD kommer in och hur de onda borgarna sitter kvar och kommer att sparka på arbetslösa, sjuka och små barn i fyra år till!
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
Så där ja! Nu har man röstat. Trevligt, så länge sossarna kan hålla sig borta från valsedlarna och låta oss välja själva..
Andersson- Antal inlägg : 108
Röstat. Kanske det tråkigaste jag någonsin gjort i hela mitt liv! Men gött att ha gjort det.
Carrion- Antal inlägg : 5778
Jah, då får vi se hur mycket högern vinner med idag då.
Karate-Molin- Black Dwarf
- Antal inlägg : 2829
Räknar de inte rösterna på onsdag eftersom det är så många som har förtidsröstatLill-davve. skrev:Jah, då får vi se hur mycket högern vinner med idag då.
ShieldsOfGold- Antal inlägg : 344
Sveriges statsskuld ligger på 1,3 biljoner. Varför tas inte detta upp i våra debatter? Vi lär ju knappast bli ett s.k "välfärdsland" förrän den är betald.
Hammerheart- The Banhammer
- Antal inlägg : 4278
Nu har man röstat. Blev Folkpartiet!
M-Morbid- Antal inlägg : 1412
Det är det partiet jag skulle röstat på om jag fick röstaM-Morbid skrev:Nu har man röstat. Blev Folkpartiet!
ShieldsOfGold skrev:Det är det partiet jag skulle röstat på om jag fick röstaM-Morbid skrev:Nu har man röstat. Blev Folkpartiet!
Aha, vad gillar du hos dem då?
Vill ha arbetsro i skolan. Sen så står jag mest för den socialliberala politiken som de brukade stå förM-Morbid skrev:ShieldsOfGold skrev:Det är det partiet jag skulle röstat på om jag fick röstaM-Morbid skrev:Nu har man röstat. Blev Folkpartiet!
ShieldsOfGold skrev:Vill ha arbetsro i skolan. Sen så står jag mest för den socialliberala politiken som de brukade stå förM-Morbid skrev:ShieldsOfGold skrev:Det är det partiet jag skulle röstat på om jag fick röstaM-Morbid skrev:Nu har man röstat. Blev Folkpartiet!
Ja håller med, tycker de har vettiga punkter. Att de vill satsa på ett lärlingssystem gillade ajg också.
Hela min familj som nu får rösta röstar på vänsterblocket. Sen även om jag sympatiserar med Folkpartiet så hoppas jag att Johnny Munkhammar från Moderaterna kommer in i riksdagen.M-Morbid skrev:ShieldsOfGold skrev:Vill ha arbetsro i skolan. Sen så står jag mest för den socialliberala politiken som de brukade stå förM-Morbid skrev:ShieldsOfGold skrev:Det är det partiet jag skulle röstat på om jag fick röstaM-Morbid skrev:Nu har man röstat. Blev Folkpartiet!
Ja håller med, tycker de har vettiga punkter. Att de vill satsa på ett lärlingssystem gillade ajg också.
Röstat nu jag med efter en dag på kneget. Blev Kd till slut. Hade nog bestämt mig redan dagen då Mona Sahlin presenterades som S nya partiledare även om man funderat fram å tillbaka. Har alltid röstat M annars i alla andra val men iår va det tänkt blankt då jag egentligen skiter i det men iom. Mona så va det inte så svårt att "taktikrösta" på ett av dem mindre allianspartierna.
edit
Antar att jag kan bara säga: It's always between a giant douche or a turd sandwich.
Roar mig dock otroligt mycket åt hur muslimer som inte ens kan svenska (HUR I HELVETE SKA MAN FÅ RÖSTA DÅ?) röstar på Sverigedemokraterna eller Skånepartiet. PK-Sverige kommer förhoppningsvis sätta kaffet i halsen imorgon.
Antar att jag kan bara säga: It's always between a giant douche or a turd sandwich.
Roar mig dock otroligt mycket åt hur muslimer som inte ens kan svenska (HUR I HELVETE SKA MAN FÅ RÖSTA DÅ?) röstar på Sverigedemokraterna eller Skånepartiet. PK-Sverige kommer förhoppningsvis sätta kaffet i halsen imorgon.
Gäst- Gäst
Snikich skrev:Röstat nu jag med efter en dag på kneget. Blev Kd till slut. Hade nog bestämt mig redan dagen då Mona Sahlin presenterades som S nya partiledare även om man funderat fram å tillbaka. Har alltid röstat M annars i alla andra val men iår va det tänkt blankt då jag egentligen skiter i det men iom. Mona så va det inte så svårt att "taktikrösta" på ett av dem mindre allianspartierna.
Right. Ja Kd vill satsa på att få mindre mental ohälsa bland ungdomar, det gillar jag, annars oinsatta på deras politik detta år.
Jäkla pajkastning av Mona eller vad man ska säga.
Hellbastard skrev:edit
Haha, så kan det gå om man inte kan språket. Hade varit lustigt om så många muslimer rösta på de partierna så de till slut blev utslängda, ödets ironi!
Sida 2 av 4 • 1, 2, 3, 4
Metalforum Exiles :: Övrigt :: Politik
Sida 2 av 4
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet