Metalforum Exiles
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Ska ni rösta i valet?

+20
ShieldsOfGold
Andersson
Atlas Musclecore
Edenborg
AdverseSphere
Snikich
Vitus
Sire-Nahvas
Hammerheart
Monoliten
Naurbereth
Bestial Death
Svullet_Rektum
Halonen666
Karate-Molin
Antagonist
Stenberg
ElectricWizard
Xemtoth
Carrion
24 posters

Sida 4 av 4 Föregående  1, 2, 3, 4

Gå ner

Ska ni rösta den 19 sep 2010?

Ska ni rösta i valet? - Sida 4 Vote_lcap79%Ska ni rösta i valet? - Sida 4 Vote_rcap 79% 
[ 23 ]
Ska ni rösta i valet? - Sida 4 Vote_lcap17%Ska ni rösta i valet? - Sida 4 Vote_rcap 17% 
[ 5 ]
Ska ni rösta i valet? - Sida 4 Vote_lcap3%Ska ni rösta i valet? - Sida 4 Vote_rcap 3% 
[ 1 ]
 
Totalt antal röster : 29
 
 

Ska ni rösta i valet? - Sida 4 Empty Sv: Ska ni rösta i valet?

Inlägg av Carrion mån 20 sep - 10:00:58

Resultatet blev helt jävla värdelöst.
Carrion
Carrion

Antal inlägg : 5778
Join date : 10-03-10
Age : 32
Ort : Isle Of Avalon

Till överst på sidan Gå ner

Ska ni rösta i valet? - Sida 4 Empty Sv: Ska ni rösta i valet?

Inlägg av M-Morbid mån 20 sep - 12:15:21

Carrion skrev:Resultatet blev helt jävla värdelöst.

Hur?

M-Morbid

Antal inlägg : 1412
Join date : 10-09-12
Age : 33
Ort : Hedemora

Till överst på sidan Gå ner

Ska ni rösta i valet? - Sida 4 Empty Sv: Ska ni rösta i valet?

Inlägg av Gäst mån 20 sep - 13:22:34

Bara jag som älskar hur folk faktiskt tror att de kan tvinga bort SD från riksdagen via en facebook-grupp?

Låt häxjakten börja känns det som, speciellt när man läser sånt här dessutom: https://www.flashback.org/t1302583

Gäst
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Ska ni rösta i valet? - Sida 4 Empty Sv: Ska ni rösta i valet?

Inlägg av Stenberg mån 20 sep - 14:01:55

Inte för att jag sympatiserar med SD över huvudtaget, men dem är trots allt valda av folket, och det sägs ju att Sverige är en demokrati.
Stenberg
Stenberg

Antal inlägg : 1420
Join date : 10-03-13
Age : 31
Ort : Stenungsund

Till överst på sidan Gå ner

Ska ni rösta i valet? - Sida 4 Empty Sv: Ska ni rösta i valet?

Inlägg av Gäst mån 20 sep - 14:10:40

Det sägs ju det ja. Eller ja, du får tycka vad du vill, så länge du tycker som OSS.

Exakt så är Sverige. De flesta "individer" i detta landet är hjärntvättade idioter... Om kvällspressen sitter och trycker ut i 4 år om hur rasistiska SD är, ja då tror folk på det!

Gäst
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Ska ni rösta i valet? - Sida 4 Empty Sv: Ska ni rösta i valet?

Inlägg av Peggyfier mån 20 sep - 14:16:29

Det jag stör mig mest på är hur många det är som smutskastar SD som inte har någon som helst koll på deras politik. Är inte särskilt insatt själv och av den anledningen tänker jag inte uttala mig om hur hemskt eller bra det är att de har hamnat i riksdagen. Kanske återkommer senare när jag läst Cool
Peggyfier
Peggyfier
Elizabeth Bathory
Elizabeth Bathory

Antal inlägg : 1737
Join date : 10-01-30
Age : 31
Ort : Fjollträsk

Till överst på sidan Gå ner

Ska ni rösta i valet? - Sida 4 Empty Sv: Ska ni rösta i valet?

Inlägg av Sire-Nahvas mån 20 sep - 14:34:59

denna kan man hitta lite överallt
"Vi är kritiska mot invandrarpolitiken, inte mot invandrare." - Jimmie Åkesson

själv röstade jag på SD med tanke på deras kriminalpolitik. har ni ingen koll på den så kolla på deras hemsida.

ska bli spännande att se hur detta påverkar sverige. "spelar inte så stor roll" skulle jag kunna skrivit men det stämmer ju inte för det kommer säkerligen att påverka mig på något sätt utan att jag vet om det. precis som om vilket annat parti hade kommit in.
Sire-Nahvas
Sire-Nahvas
Fast Taker
Fast Taker

Antal inlägg : 2630
Join date : 10-02-02
Age : 32
Ort : Örebro

Till överst på sidan Gå ner

Ska ni rösta i valet? - Sida 4 Empty Sv: Ska ni rösta i valet?

Inlägg av Johan mån 20 sep - 14:54:10

Är du arg, är du ledsen, är du djupt, djupt besviken på valet igår?
Vill du demonstrera, vill du samlas och prata med andra som tänker i liknande banor som du?

Kom till möllan idag kl 17!
Vi demonstrerar, vi visar att det inte är ok, Men framför allt börjar vi prata ihop oss om hur vi ska hantera de kommande fyra åren.
Har någon musik, ett band, en ljudanläggning, en nyskriven dikt eller något annat som agiterar, som uppmanar och peppar till kamp, ta med det!

För att tydliggöra: med rasisterna menas främst SD, men alla skulle vi nog vara lyckligare om hela höger alliansen åkte ur.

PS vi har inget tillstånd och vi vill inte skita i eget bo, så inget jävla bråk med snuten, vi är alla förbannade men i det här läget löses inget genom att slåss.


Sprid ordet!


Till er som röstat på SD: ta genast bort mig från er vänlista. Jag vill aldrig se er mer. Utbilda er, öppna ögonen, väx upp och dra åt helvete!
Johan
Johan

Antal inlägg : 543
Join date : 10-01-30
Ort : Florens/Lund

http://isbrytare.wordpress.com/

Till överst på sidan Gå ner

Ska ni rösta i valet? - Sida 4 Empty Sv: Ska ni rösta i valet?

Inlägg av Svullet_Rektum mån 20 sep - 15:08:47

Democracy - We only like it when it swings our way. Cool
Svullet_Rektum
Svullet_Rektum
Svullom Rektorum Absurdum

Antal inlägg : 4534
Join date : 10-02-04
Age : 34
Ort : Wastelands

Till överst på sidan Gå ner

Ska ni rösta i valet? - Sida 4 Empty Sv: Ska ni rösta i valet?

Inlägg av Gäst mån 20 sep - 15:25:57

Man är ju dock ingen vidare polare om man bryter bekantskap på grund av politiska åsikter.

Gäst
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Ska ni rösta i valet? - Sida 4 Empty Sv: Ska ni rösta i valet?

Inlägg av Svullet_Rektum mån 20 sep - 15:30:13

Nej det är man verkligen inte. Sen finns det kanske extremfall t.ex. om polaren vill ha ihjäl folk och sånt, vilket exempelvis SD verkligen inte vill. Jag har fan polare över det hela politiska spektrat och jag kunde inte bry mig mindre om what rocks their boat. Och då är jag själv ganska politisk av mig.
Svullet_Rektum
Svullet_Rektum
Svullom Rektorum Absurdum

Antal inlägg : 4534
Join date : 10-02-04
Age : 34
Ort : Wastelands

Till överst på sidan Gå ner

Ska ni rösta i valet? - Sida 4 Empty Sv: Ska ni rösta i valet?

Inlägg av Gäst mån 20 sep - 15:48:25

Svullet_Rektum skrev:Nej det är man verkligen inte. Sen finns det kanske extremfall t.ex. om polaren vill ha ihjäl folk och sånt, vilket exempelvis SD verkligen inte vill. Jag har fan polare över det hela politiska spektrat och jag kunde inte bry mig mindre om what rocks their boat. Och då är jag själv ganska politisk av mig.

True, true. Håller med.

Gäst
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Ska ni rösta i valet? - Sida 4 Empty Sv: Ska ni rösta i valet?

Inlägg av Jihad mån 20 sep - 16:02:24

"FB-vänner,
om några av er, mot all förmodan, har röstat på SD, så ber jag er i all
vänlighet att avlägsna er från min vänlista. Vi har ingenting
gemensamt. Ni går emot allt jag står för. Mina vänner är vidsynta,
varmhjärtade, solidariska människor som tar strid för mänskliga rättigheter och allas lika värde."

Den första jag åkte på. Jag är kluven, lämna av en jävla kommentar innan man tar bort personen? Bara ta bort denna helt vanligt? Folk är så fruktansvärt hjärntvättade så det är inte klokt någonstans tycker jag då.

"Aftonbladet säger att dom är rasister och då är det så klart också så" ungefär. Jag blir så jävla less. Haha.

Jihad
AIDS
AIDS

Antal inlägg : 303
Join date : 10-01-30

Till överst på sidan Gå ner

Ska ni rösta i valet? - Sida 4 Empty Sv: Ska ni rösta i valet?

Inlägg av Johan mån 20 sep - 16:16:59

Man kanske borde skriva något liknande själv. "Alla ni som skulle ta bort mig p.g.a. politiska åsikter, var vänliga och ta bort mig."
Johan
Johan

Antal inlägg : 543
Join date : 10-01-30
Ort : Florens/Lund

http://isbrytare.wordpress.com/

Till överst på sidan Gå ner

Ska ni rösta i valet? - Sida 4 Empty Sv: Ska ni rösta i valet?

Inlägg av Gäst mån 20 sep - 17:20:11

Jihad skrev:"FB-vänner,
om några av er, mot all förmodan, har röstat på SD, så ber jag er i all
vänlighet att avlägsna er från min vänlista. Vi har ingenting
gemensamt. Ni går emot allt jag står för. Mina vänner är vidsynta,
varmhjärtade, solidariska människor som tar strid för mänskliga rättigheter och allas lika värde."

Den första jag åkte på. Jag är kluven, lämna av en jävla kommentar innan man tar bort personen? Bara ta bort denna helt vanligt? Folk är så fruktansvärt hjärntvättade så det är inte klokt någonstans tycker jag då.

"Aftonbladet säger att dom är rasister och då är det så klart också så" ungefär. Jag blir så jävla less. Haha.

Kvällspressen har sån fruktansvärt stor makt över folket... Och det är sjukt att det finns många som inte vet om det. Hela svenska folkets moral är byggd runt vad kvällspressen säger, åsikter om familj, alkohol & narkotika, rasism, olika politiska partier, västvärlden, mångkultur etc.

Alla i vårt land borde läsa 1984, för det är precis så samhället kommer bli om man beter sig på detta viset.

Johan: Ja precis.

Såg en bild på flashback innan idag, får i helvete hoppas att den inte är verklig. "Ni som röstade på SD i gårdagens val, ni är inte välkomna på detta café"

Jag menar, kolla: https://www.facebook.com/home.php#!/group.php?gid=135769626468602&ref=mf

Gäst
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Ska ni rösta i valet? - Sida 4 Empty Sv: Ska ni rösta i valet?

Inlägg av Svullet_Rektum mån 20 sep - 17:43:17

Heh, frågan VARFÖR Sd är så stort i Skåne undviker man helt. Är det för att vi är inavlade rasistiska bönder eller är det för att det är vi som har tagit den största kängan av den misslyckade integrationspolitiken? Jag vet vad jag tror i alla fall. Rolling Eyes
Svullet_Rektum
Svullet_Rektum
Svullom Rektorum Absurdum

Antal inlägg : 4534
Join date : 10-02-04
Age : 34
Ort : Wastelands

Till överst på sidan Gå ner

Ska ni rösta i valet? - Sida 4 Empty Sv: Ska ni rösta i valet?

Inlägg av Gäst mån 20 sep - 17:51:17

De flesta som hatar oss har nog aldrig ens besökt Skåne, de har förmodligen aldrig sett vilken misär invandrarna lever i och det är inte rasisternas fel. Det är sossarnas.

Gäst
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Ska ni rösta i valet? - Sida 4 Empty Sv: Ska ni rösta i valet?

Inlägg av Monoliten tis 21 sep - 14:18:14

Hade ju inte spelat någon roll vilket block eller parti som styrt av de sju klassiska då allihop är lika fega och passiva i invandrarfrågan. Hitlers skugga ligger fortfarande och halvt myser över Europa och sätter folk i sån jävla press och skräck över att bli svastikastämplade att de inte tänker längre än näsan. Förutom fransmännen då, dem kör på som fan utan att tänka alls.

Hade ju varit nice liksom om man bara stängde av all invandring, stängde av kranen liksom, ingen mer kommer in, sen låt 2-3 generationer av invandrare som är här nu etablera sig och integreras, sen kanske man kan öppna skiten igen. Stäng av kranen, släng inte ut någon (förutom folk som ska utvisas av olika skäl etc) och bara chillaxa. En hjälpande hand ska de såklart ha dock. Det tycker jag låter rimligt.

Sen vafan, jävla pissluder till as och grejer. Det riktar jag till en massa jävla jävlar. Hoho och ingen vet vart jag riktar det FFD


Senast ändrad av Pappa Doom den ons 22 sep - 12:52:21, ändrad totalt 1 gång (Orsak för redigering : SCHWOOP)
Monoliten
Monoliten
Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I

Antal inlägg : 5700
Join date : 10-01-30
Age : 35
Ort : Vermelandia

Till överst på sidan Gå ner

Ska ni rösta i valet? - Sida 4 Empty Sv: Ska ni rösta i valet?

Inlägg av Gäst ons 22 sep - 12:40:50

Väl talat Sebban.

Vad jag förväntar mig av demonstrationen i Lund är helt enkelt våld.
AFA och deras fascistgelikar kommer förmodligen vara där för att bara visa att de inte har någon form av vett i skallen alls.

Är det bara jag som får intrycket av att alla ungdomar som engagerar sig vill att det ska vara som vänstervågen -68?
Dock så kommer det aldrig att bli så, för de personer kämpade faktiskt mot orättvisa, inte mot demokrati. Dessutom var de pacifister.

Gäst
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Ska ni rösta i valet? - Sida 4 Empty Sv: Ska ni rösta i valet?

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Sida 4 av 4 Föregående  1, 2, 3, 4

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet