Offtopic
+25
pissmannen
Sictorment
Svartesmeden
Sire-Nahvas
M-Morbid
Jihad
Scullicon
Stenberg
Friberg
Hammerheart
Vargr
Naurbereth
Svullet_Rektum
Snikich
Vitus
BIFFonen 666
Atlas Musclecore
pompepg
Karate-Molin
Monoliten
Johan
Antagonist
Geten
Xemtoth
Halonen666
29 posters
Sida 10 av 40
Sida 10 av 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Sv: Offtopic
Jag är mycket kinkigare vad gäller kvinnor än män faktiskt. Kanske inte så konstigt iof...
Gäst- Gäst
Atlas Musclecore skrev:Kvinnor kan ju vara vackra på olika sätt... Den klassiska skönheten, girl-next-door typen, den lilla petite timida, den starkare individualistiska kvinnan etc. etc. etc. osv. i olika kombinationer av denna fysiska uppenbarelse och personlighet. Kan nog själv inte säga att jag har en särskild typ vad gäller det fysiska yttre i alla fall!
jo, chubbies!
Jag vill fira jul med forumfolk. mysbilden jag fick i huvudet fick nästan hjärnan att överbelasta. julmiddagen liksom! tänk er den.
Vitus skrev:Atlas Musclecore skrev:Kvinnor kan ju vara vackra på olika sätt... Den klassiska skönheten, girl-next-door typen, den lilla petite timida, den starkare individualistiska kvinnan etc. etc. etc. osv. i olika kombinationer av denna fysiska uppenbarelse och personlighet. Kan nog själv inte säga att jag har en särskild typ vad gäller det fysiska yttre i alla fall!
jo, chubbies!
Vi pratade om vad som är vackert, inte vad som sexuellt upphetsar mig. Vad gäller det sexuella är det som du säger en övervikt (hihi) åt ett håll där.
Vitus skrev:Jag vill fira jul med forumfolk. mysbilden jag fick i huvudet fick nästan hjärnan att överbelasta. julmiddagen liksom! tänk er den.
Det har jag tänkt på mången gånger också. Man har ju redan firat med familjen 21 gånger, får fan räcka snart.
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Vitus skrev:Jag vill fira jul med forumfolk. mysbilden jag fick i huvudet fick nästan hjärnan att överbelasta. julmiddagen liksom! tänk er den.
Sebban slår sig på bröstet i takt till King Diamond, Garfield röker under bordet, Kribbe och Atlas sitter i ett hörn och dricker glögg, Echmil kramar en prilla, Davve är förbannad för att alla tjejer vill ligga med honom, Peggy står i ett hörn och målar, Vitus glufsar i sig skinkan och Halonen är dålig i magen.
Och mitt i allt försvinner Vitus mystiskt för att "han ska köpa tidningen".
Den bilden fick jag i huvudet.
Stenberg- Antal inlägg : 1420
Vet inte om Kribbe är SÅ glögg-glad som jag är. Han skulle väl sitta med sina Harboe Pilsner eller något sånt.
Okej, då säger vi såhär då; Peggy och Atlas sitter och glöggar medans Kribbe doomar med sina Harboe Pilsner.
jag fick såklart inte vara med
Sire-Nahvas- Fast Taker
- Antal inlägg : 2630
Nahvas klär granen.
Så!
Så!
Jag då?
Karate-Molin- Black Dwarf
- Antal inlägg : 2829
Slår mig på bröstet på självaste julafton! Haha chansen finns ju om whiskyn kommer fram på bordet. Nu ska ni bara få era familjer att fatta att det går att göra på andra sätt än att fira med familjen, eller så kör ni med nån fin liten grej som "jag ska fira med min andra familj" eller dylikt.
Pappa Doom skrev:"jag ska fira med min andra familj"
Näh... men ens moder tycker man måste hålla på traditionen.
Traditioner kan fara! Min älskade mor tycker likadant som din. Men vafan liksom.
Tror det är så för i många familjer... tyvärr.
Sida 10 av 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Sida 10 av 40
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet