Offtopic
+25
pissmannen
Sictorment
Svartesmeden
Sire-Nahvas
M-Morbid
Jihad
Scullicon
Stenberg
Friberg
Hammerheart
Vargr
Naurbereth
Svullet_Rektum
Snikich
Vitus
BIFFonen 666
Atlas Musclecore
pompepg
Karate-Molin
Monoliten
Johan
Antagonist
Geten
Xemtoth
Halonen666
29 posters
Sida 11 av 40
Sida 11 av 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Sv: Offtopic
... utan någon from av julklappas utdelning då tack.
Karate-Molin- Black Dwarf
- Antal inlägg : 2829
Julafton är fan den ensammaste dagen på året! Man drar hem till svågern, blir full, drar hem och sitter vid datorn.
Hammerheart- The Banhammer
- Antal inlägg : 4278
Och dricker upp all sprit man fick i julklapp.
Hammerheart- The Banhammer
- Antal inlägg : 4278
Stenberg skrev:Halonen är dålig i magen.
Hahahaha varför ska just jag vara dålig i magen :[
Halonen666- FÄRS
- Antal inlägg : 2659
Witchryder skrev:Julafton är fan den ensammaste dagen på året! Man drar hem till svågern, blir full, drar hem och sitter vid datorn.
Eller så har man en familj!
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
Så har faktiskt mina två senaste julaftonar sett ut. HahaWitchryder skrev:Julafton är fan den ensammaste dagen på året! Man drar hem till svågern, blir full, drar hem och sitter vid datorn. Och dricker upp all sprit man fick i julklapp.
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
Mina de senaste åren har varit att sitta och kröka med familjen, och så blir det oftast drama eftersom att någon blir för full.Xemtoth skrev:Så har faktiskt mina två senaste julaftonar sett ut. HahaWitchryder skrev:Julafton är fan den ensammaste dagen på året! Man drar hem till svågern, blir full, drar hem och sitter vid datorn. Och dricker upp all sprit man fick i julklapp.
Min ser ut som den alltid har gjort liksom. Jag, morsan, farsan, brorsan, systrarna, mormor och farbröderna, sen är det julkäk efter Kalle Anka (hatar fan Kalle Ankas jul, inte allt dock) och nån timme efter käket kommer fortfarande tomtejäveln (syrrans dotter är ju 7 bast så den där förbannade traditionen ska ju hållas, blir så jävla förbannad. Berätta för ungen att varken tomten, gud eller jehovas vittnen finns på riktigt) och klampar in, när tomten kommer in sitter jag och skiter i ungefär 20-25 minuter så att jag missar den jävla skäggbomben med ungefär 10-15 minuter. Sen öppnar man nå julklappar, tackar ödmjukast och bereder sin väg för närmsta soffa att ligga och feta sig i, sen tar man lite mer julkäk, klappar magen och somnar gött. Fan grejer.
Jag vill ändå slå ett slag för forumitfirande av julafton någon gång i framtiden, vi behöver inte göra det till en tradition eller whatnot, hade ju varit kul med en gång i alla fall. Om respektives familj fattar att det handlar om 1 jävla gång och inte varje år så ska det väl inte vara så jävla svårt för folk att fatta eller övertala liksom. Vi kanske kan sikta på jul 2011 eller 2012. Hade varit kul liksom.
Jag vill ändå slå ett slag för forumitfirande av julafton någon gång i framtiden, vi behöver inte göra det till en tradition eller whatnot, hade ju varit kul med en gång i alla fall. Om respektives familj fattar att det handlar om 1 jävla gång och inte varje år så ska det väl inte vara så jävla svårt för folk att fatta eller övertala liksom. Vi kanske kan sikta på jul 2011 eller 2012. Hade varit kul liksom.
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Hahaha där har vi det! Skulle det visa sig att nån stor jävla asteroid vi inte upptäckt ännu är på väg i full fart med slutdestination jorden så tar jag ett sista farväl till familjen några dagar innan, sen spenderar jag alla mina pengar på whisky och drar till nått ställe, krökar järnet och sover som en gris när den träffar.
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Fan najs o knulla i skogen.
Antingen det eller så dränker jag mig. Fuck "ashes to ashes, dust to dust" - vattnet är livskällan!
Nä vi ska fan ordna så får du får vara hög på LSD och knulla i en skog atlas!Atlas Musclecore skrev:Antingen det eller så dränker jag mig. Fuck "ashes to ashes, dust to dust" - vattnet är livskällan!
Nä! Vi får väll ragga nån brud på krogen först o släpa in henne i skogen så får du göra ditt.
Vadå vill du ligga med mig!?
Haha, nä, men vill inte ha ett randomragg!
/edit
haha, toppen av sidan!
http://www.repulsive.se/Repulsive/sidor/nyheter.HTM
/edit
haha, toppen av sidan!
http://www.repulsive.se/Repulsive/sidor/nyheter.HTM
Haha är det där seriöst?!
Atlas Musclecore skrev:Jag siktar på att ha sex ute i skogen under påverkan av DMT eller LSD.
Skippa pökandet, men att vara med om jordens undergång under påverkan av antingen lsd eller dmt - wow! :O
Jihad- AIDS
- Antal inlägg : 303
Sida 11 av 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Sida 11 av 40
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet