Offtopic
+25
pissmannen
Sictorment
Svartesmeden
Sire-Nahvas
M-Morbid
Jihad
Scullicon
Stenberg
Friberg
Hammerheart
Vargr
Naurbereth
Svullet_Rektum
Snikich
Vitus
BIFFonen 666
Atlas Musclecore
pompepg
Karate-Molin
Monoliten
Johan
Antagonist
Geten
Xemtoth
Halonen666
29 posters
Sida 2 av 40
Sida 2 av 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Sv: Offtopic
Lill-davve. skrev:Peggyfier skrev: massa skrikande barn som förpestade tillvaron.
Horde of screaming evil black dwarves!
Njaa, nu förolämpar du dig själv!
Gäst- Gäst
Peggyfier skrev:Lill-davve. skrev:Peggyfier skrev: massa skrikande barn som förpestade tillvaron.
Horde of screaming evil black dwarves!
Njaa, nu förolämpar du dig själv!
Nepp, för de är ju mina kultister och jag är deras gud
Karate-Molin- Black Dwarf
- Antal inlägg : 2829
Eh ja jo, har försökt tygla dem.
Men de små fanskapen vill inte lyda mig alltid.
Men de små fanskapen vill inte lyda mig alltid.
Det ska jag göra.
En av den bästa lördagen i mitt liv.
BIFFonen 666- BIFF
- Antal inlägg : 764
Kunde inte bli trevligareBattery95 skrev:En av den bästa lördagen i mitt liv.
Halonen666- FÄRS
- Antal inlägg : 2659
Ben? Kan inte annat än å hålla med Sebban om bandkampstråden.. Skräp!!! En grupp som en gillar bland hall of fame och 3-4 klassiska band som en dyrkar i hall of shame!
Nej fy fan, nu jävlar etc
Pappa Doom ska powerwalka! Går till ja inte orkar längre, orkar inte hålla koll på tid och sånt tjafs. Gick ner 6 kg mellan fredagen och måndagen nu här så nu ska jag köra på. En ny, bättre och mer välvillig "bantarblogg" kommer komma på forumet. Björnar tappar ju en massa vikt under vinterhalvåret efter de har käkat sig feta, så då får man ju haka på! Målvikten är 90-100 kg, första delmålet är 125. Skiter i allt vad midjemått och fan hans moster heter också, för helvete. BMI, GI, points och Jesus kan fara åt helvete og, lixx. Nuvarande vikt är 139 kg. I'm a big show.
"Jag har inga problem med alkoholen, jag har problem med verkligheten"
// Arne Anka
Pappa Doom ska powerwalka! Går till ja inte orkar längre, orkar inte hålla koll på tid och sånt tjafs. Gick ner 6 kg mellan fredagen och måndagen nu här så nu ska jag köra på. En ny, bättre och mer välvillig "bantarblogg" kommer komma på forumet. Björnar tappar ju en massa vikt under vinterhalvåret efter de har käkat sig feta, så då får man ju haka på! Målvikten är 90-100 kg, första delmålet är 125. Skiter i allt vad midjemått och fan hans moster heter också, för helvete. BMI, GI, points och Jesus kan fara åt helvete og, lixx. Nuvarande vikt är 139 kg. I'm a big show.
"Jag har inga problem med alkoholen, jag har problem med verkligheten"
// Arne Anka
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Goa grejer! 139 kg är inte nådigt. Det är bara att ligga i och inte ge upp vid motgång.
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
Jo jag vet det, men nu har jag fått en bra rivstart, aldrig hänt innan. Jag vill fan genomföra detta. Kom precis hem från promenaden nu, har varit ute i fan över 2 timmar. Har ju inte heller hänt förr direkt. Däremot gick vänsterfoten sönder lite grann, kan inte stödja mig på den ordentligt, haha.
Edit: Vill ju liksom inte att det bara ska bli som innan heller, att jag bara pratar och så händer ingenting. Då blir jag allvarligt talat jävligt besviken på mig själv lixx.
Edit: Vill ju liksom inte att det bara ska bli som innan heller, att jag bara pratar och så händer ingenting. Då blir jag allvarligt talat jävligt besviken på mig själv lixx.
Senast ändrad av Pappa Doom den tis 14 sep - 14:16:28, ändrad totalt 1 gång
Börja inte för hårt Sebban.
Vi villade mellan strapatserna här i Knarkhamn.
Vi villade mellan strapatserna här i Knarkhamn.
Hahaha nä jag vet, men det kändes bra att gå. Passade ju på att besöka morfars grav och dra lite fräckisar för honom, eller torra skämt i alla fall. Man känner sig rätt puckad när man står och pratar med en sten, men det är väl den ynka lilla spiritualiteten man har kvar som ska få sitt lilla nån gång per år också. Blir lite lugnare promenix imöra. Sen får man se om det blir simning igen med Deall och Kött.
På tal om promenader så måste jag själv komma igång med det tycker jag.. Var ju ett tag sedan
Lycka till sebban!
Lycka till sebban!
Halonen666- FÄRS
- Antal inlägg : 2659
Eller så börjar man dansa Zumba xD finns på gymmet där jag brukar gå och går att beställa hem från tv-shop.. skitkul dans.. och man svettas som fan.
Kan bero på att man har dålig kondis och så men , det är riktig work-out iaf (som är skoj på samma gång)
Kan bero på att man har dålig kondis och så men , det är riktig work-out iaf (som är skoj på samma gång)
Naurbereth- Antal inlägg : 833
Jag hatar den jävla reklamen! Jävla påhitt förfan. Bryter programmen för att visa reklam från Tvshop, fyfan!
Förövrigt låter du som en av försäljarna när du säger sådär
Förövrigt låter du som en av försäljarna när du säger sådär
Hatar också den reklamen.
Geten- Profeten Geten
- Antal inlägg : 4777
Haha ja tror inte det att det helt håller vad dem lovar x) men folk går på det och det är den mest bokade kursen på hela gymmet.. Vet inte vad dem förväntar sig men ialla fall, kul grej att "lura" folk med ...man blir ju glad ialla fall.
Naurbereth- Antal inlägg : 833
Sheep
Sida 2 av 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Sida 2 av 40
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet