Offtopic
+25
pissmannen
Sictorment
Svartesmeden
Sire-Nahvas
M-Morbid
Jihad
Scullicon
Stenberg
Friberg
Hammerheart
Vargr
Naurbereth
Svullet_Rektum
Snikich
Vitus
BIFFonen 666
Atlas Musclecore
pompepg
Karate-Molin
Monoliten
Johan
Antagonist
Geten
Xemtoth
Halonen666
29 posters
Sida 3 av 40
Sida 3 av 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Sv: Offtopic
Jag blir glad när jag ser små barn slå sig.
Och jag får min kondis genom att slå andra människor och då ler jag med.
Och jag får min kondis genom att slå andra människor och då ler jag med.
Karate-Molin- Black Dwarf
- Antal inlägg : 2829
Thats what you're paid to do!
Hammerheart- The Banhammer
- Antal inlägg : 4278
Fucking A'!
Karate-Molin- Black Dwarf
- Antal inlägg : 2829
Inte haft TV på 9 månader, härligt att slippa all reklam! Som dock dyker upp överallt så fort man går utanför dörren eller sätter igång internet..
Bara å hänga på detta med simning Sebban.. Är tråkigt å simma själv och skippar oftast då det blir så. Är också inne på detta med å få fram ett bättre liv, jag har också gått ner fast under hela sommaren och då bara med 3 kilo.. Däremot måste jag ha tappat muskelmassa som fan misstänker jag då midjemåttet gått upp. Är ett kilo ifrån mitt mål och ca. 10 cm ifrån vad jag vill ligga på ungefär i midjemått, inte så svårt men all detta öl och annat som lockar..
Ja, inte är det jag kände jag idag när en lira innebandy för andra gången på 8 år!
Hörde föresten från Chrish att de hade hundar vid påstigningen för Close Up båten.. Jag tänkte ta med lite stash för Tiamat men ja.. skippar nog detta. Tänkte ifall du hade liknande tankar.
Hörde föresten från Chrish att de hade hundar vid påstigningen för Close Up båten.. Jag tänkte ta med lite stash för Tiamat men ja.. skippar nog detta. Tänkte ifall du hade liknande tankar.
http://metal-archives.com/board/viewtopic.php?t=71418
Tråd om vem den äldsta kvinnan inom metal är, sitter där och tittar på svaren så står det helt plötsligt
"Kirk Hammett"
Tråd om vem den äldsta kvinnan inom metal är, sitter där och tittar på svaren så står det helt plötsligt
"Kirk Hammett"
Friberg- Antal inlägg : 370
Snikich skrev:Ja, inte är det jag kände jag idag när en lira innebandy för andra gången på 8 år!
Haha som fotbollen på midsommar, vilken jävla kondis vi hade allihop, alla var halvdöda efter 10 minuter och den pausvilan var den bästa nånsin ockso, bärs och cigg i stora mängder. Fan grejer. Ska strax slänga i mig lite matjävel, dra en låt med Kingen sen köra en lång promenix igen, dock ingen mil idag för då får jag väl amputera bort foten.
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
IdrA åkte ut ur Open GSL-turneringen i SC2. Fan besviken, nu är det bara en icke-korean kvar i turneringen. En tysk jävel! Men det är kul. TLO spelar alltid kul och intressanta matcher, medan IdrA är mer konsekvent och pragmatisk. Frågan är om han kommer prestera lika bra som han vill, fick tydligen vattkoppor så de flyttade hans datum till den sista tävlingsdagen i den här rundan.
Tycker alla borde glo på pro-matcher i Starcraft alltså, så jävla underhållande!
Aja, next up... AugustWeRRa (Terran) vs. NEXTLiveForever (Terran han med!)
Vill se lite high tech units... Battlecruisers och grejer!
Tycker alla borde glo på pro-matcher i Starcraft alltså, så jävla underhållande!
Aja, next up... AugustWeRRa (Terran) vs. NEXTLiveForever (Terran han med!)
Vill se lite high tech units... Battlecruisers och grejer!
Länka rå!
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
Länkz lixx!
http://www.gomtv.net/2010gslopens1/live/
Däremot får man suga på att det inte är den bästa bildkvalitén på streamen.
Matchen just nu är episk som fan!
/edit
Haha, fick se 3 battlecruisers i slutet, men de gjorde aldrig något i matchen. Men fyfan vad bra den var, men nu ska vi se om AugustWeRRa kan få lite revansch!
Däremot får man suga på att det inte är den bästa bildkvalitén på streamen.
Matchen just nu är episk som fan!
/edit
Haha, fick se 3 battlecruisers i slutet, men de gjorde aldrig något i matchen. Men fyfan vad bra den var, men nu ska vi se om AugustWeRRa kan få lite revansch!
Haha sköna kommentatorer, spelarna ser ut att vara 12 år gamla.
Fyfan, tvingats gå runt på stan o göra marknadsundersökning. Alltså har jag tvingats gå fram o frågat folk på stan saker, jag har gjort 8 st frågor, ska göra 25 totalt. Suck. Jag hatar sånt här!
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
Själv borde man plugga så jävla mycket men det är roligare att sitta vid datorn och spela gitarr!
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
Nu ska jag plugga SO!
Om Ideologier..
Om Ideologier..
BIFFonen 666- BIFF
- Antal inlägg : 764
Ja, eftersom att Halonen är FÄRS.
Tar du blåbären, så tarja halonen! HAHAHAHAHAAHAHAHAAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAAHAHHAHAHAHAAHAHA
Sida 3 av 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Sida 3 av 40
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet