Offtopic
+25
pissmannen
Friberg
Jihad
M-Morbid
Naurbereth
Antagonist
pompepg
Scullicon
Svartesmeden
piik
Bestial Death
Vargr
Stenberg
Hammerheart
patologen
Xemtoth
Johan
Svullet_Rektum
Geten
Halonen666
Sire-Nahvas
Vitus
Atlas Musclecore
Monoliten
Karate-Molin
29 posters
Sida 19 av 40
Sida 19 av 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Sv: Offtopic
Vad menas?
Geten- Profeten Geten
- Antal inlägg : 4777
Witchryder skrev:Jag är inte sur på honom. Snackade med honom efteråt, det var väl mest på att han tröttnade på hela skiten... Det var liksom inte riktigt samma grej som det var med forum24. Kan förstå honom till viss del. Och han håller hus där han alltid har hållt hus.
Har viss förståelse förn... har haft samma tanke bannor.
Men, jag fan saknar honom. Just att han gled runt på forumet helt enkelt.
Sen vill man ju se honom drettfull igen så han inte kan stå på benen.
Karate-Molin- Black Dwarf
- Antal inlägg : 2829
Ni har mig att tacka för hans kanonfylla
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
På Cracked gillar jag artiklarna om riktigt manhaftiga prestationer allra mest. Idag läste jag om Hugh Glass. Vilken legend!
Saxat från wikipedia.
Saxat från wikipedia.
Så kan man också göra.The Wrestle
Near the forks of the Grand River in present-day Perkins County, in August 1823, while scouting alone for game for the expedition's larder, Glass surprised a grizzly bear mother with her two cubs. Before he could fire his rifle, the bear charged, picked him up, and threw him to the ground. Glass got up, grappled for his knife, and fought back, stabbing the animal repeatedly as the grizzly raked him time and again with her claws.
Glass managed to kill the bear with help from his trapping partners, Fitzgerald and Bridger, but was left badly mauled and unconscious. Henry became convinced the man would not survive his injuries.
Henry asked for two volunteers to stay with Glass until he died, and then bury him. Bridger (then 17 years old) and Fitzgerald stepped forward, and as the rest of the party moved on, began digging his grave. Later claiming that they were interrupted in the task by an attack by "Arikaree" Indians, the pair grabbed Glass's rifle, knife, and other equipment, and took flight.
Bridger and Fitzgerald incorrectly reported to Henry that Glass had died.
The Odyssey to Fort Kiowa
Despite his injuries, Glass regained consciousness. He did so only to find himself abandoned, without weapons or equipment, suffering from a broken leg, the cuts on his back exposing bare ribs, and all his wounds festering. Glass lay mutilated and alone, more than 200 mi (320 km) from the nearest settlement at Fort Kiowa on the Missouri.
In one of the more remarkable treks known to history, Glass set his own leg, wrapped himself in the bear hide his companions had placed over him as a shroud, and began crawling. To prevent gangrene, Glass laid his wounded back on a rotting log and let the maggots eat the dead flesh.
Deciding that following the Grand River would be too dangerous because of hostile Native Americans, Glass crawled overland south toward the Cheyenne River. It took him six weeks to reach it.
Glass survived mostly on wild berries and roots. On one occasion he was able to drive two wolves from a downed bison calf, and feast on the meat. Reaching the Cheyenne, he fashioned a crude raft and floated down the river, navigating using the prominent Thunder Butte landmark. Aided by friendly natives who sewed a bear hide to his back to cover the exposed wounds, Glass eventually reached the safety of Fort Kiowa.
After a long recuperation, Glass set out to track down and avenge himself against Bridger and Fitzgerald. When he found Bridger, on the Yellowstone near the mouth of the Bighorn River, Glass spared him, purportedly because of Bridger's youth. When he found Fitzgerald, and discovered that Fitzgerald had joined the United States Army, Glass purportedly restrained himself because the consequence of killing a U.S. soldier was death. However, he did recover his lost rifle.
Geten- Profeten Geten
Visste väl att du är den enda personen på hela forumet utöver jag som tycker det är häftigt.
Geten- Profeten Geten
En vanlig människa hade skitit i vilket och inväntat döden.
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
Geten skrev:Visste väl att du är den enda personen på hela forumet utöver jag som tycker det är häftigt.
Va? Klart man tycker det är häftigt!
Spänn ögonen på motpolen till oss vanliga losers.
Geten- Profeten Geten
Gammelfarmor är död, och jag får höra det från min mor och inte min far, är ganska jävla förbannad på båda delarna av släkten, den ena undviker och den andra smörar och kommenderar, fy fan va trött jag är på skiten. Så ja, för att inte ta ut skiten på nån så drar jag mig undan några dagar, utifall någon undrar. Tjarå.
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
http://op.se/ostersund/1.2791895--nagon-andrade-mitt-kon-i-natt-
En man i 50-årsåldern har anmält att någon har ändrat hans kön ”på något sätt” under natten. Han berättar att han känner sig annorlunda i dag och kallar sig själv för ett kvinnonamn.
En man i 50-årsåldern har anmält att någon har ändrat hans kön ”på något sätt” under natten. Han berättar att han känner sig annorlunda i dag och kallar sig själv för ett kvinnonamn.
Geten- Profeten Geten
Ja du. Haha.
Låter som ett fall för metalforum exiles!
Lill-davve. skrev:Låter som ett fall för metalforum exiles!
Dududududuuuduuduuuu
Halonen666- FÄRS
- Antal inlägg : 2659
Dra åt helvete vilken kväll igår. Var hos en polare med Vargr, ex-basisten, och Bestial Death. Vi söp som FAN och sen hamna vi på en alkiskrog. Raggade på en kärring, och hennes man kom o ville spöa mig verkade det som. Bestial Death och jag krökade hur jävla länge som helst, när vi vaknade idag så var både han o jag grisfulla och jag har börjat nyktra till NU Äee fyfan.
Du låter som Halonen var i fredags.
Kom igen musikforumet! Ska vi prata musik eller inte? Behövs lite nya tag här tycker jag.
Geten- Profeten Geten
Om det gör dig lyckligare så kan jag försöka att inte vara så förbannat arg hela tiden och skriva vettiga inlägg.
Du måste vara arg för att fungera och uttrycker åtminstone en åsikt genom den ilskan, till skillnad från de (flesta) andra som inte verkar ha några åsikter alls.
Seriöst, utforskar ni aldrig ny musik och vill berätta om ni hittat något bra?
Now playing-inlägg gills inte.
Seriöst, utforskar ni aldrig ny musik och vill berätta om ni hittat något bra?
Now playing-inlägg gills inte.
Geten- Profeten Geten
Fan inte värt det att leta efter ny musik, oddsen är ju 1 på 1000 att man hittar en ny favorit. Finns ju massor med bra musik, men vem orkar lyssna på bra musik när man kan lyssna på det som är bäst? Det är bara att köra på King Diamond och Mercyful Fate.
pissmannen- Witchfinder General
- Antal inlägg : 327
Sida 19 av 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Sida 19 av 40
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet