Game of Thrones
+16
Antagonist
Scullicon
Johan
Carrion
Stenberg
Svullet_Rektum
Vitus
Vargr
Xemtoth
Naurbereth
Countess
Hammerheart
Karate-Molin
Atlas Musclecore
Monoliten
Geten
20 posters
Sida 2 av 10
Sida 2 av 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Sv: Game of Thrones
Jag blev jävligt kåt på senaste avsnittet. Hoppas de inte gör något dumt med The Imp
Hammerheart- The Banhammer
- Antal inlägg : 4278
Tittade på första avsnittet, det var lite sådär, kanske växer, det blev lite mera spännande mot slutet så!
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
Witchryder skrev:Jag blev jävligt kåt på senaste avsnittet. Hoppas de inte gör något dumt med The Imp
Nej, han är bäst!
Countess- Antal inlägg : 1265
"What are you looking at, Half man?"
- I am looking at you!
Det bästa jag någonsin hört.
- I am looking at you!
Det bästa jag någonsin hört.
Märks att handlingen börjar komma samman när vi snart är halvvägs in i säsong 1. Kanske att det var lite segt där i början, boken var inte som bäst då heller, men det kommer ske många häftiga saker mot slutet. Så om man inte har tålamod och lider av ADHD (Kribbe, looking in your general direction...) så kommer man missa payoff. Sedan kommer ju nästa säsong och det kommer bara bli bättre och bättre. Eller jag hoppas att tv-folket klarar av att utföra överföringen på rätt sätt.
Med det sagt behöver vi se mer Cersei the Queen Bitch! I romanen är hon en karaktär man älskar att hata.
Med det sagt behöver vi se mer Cersei the Queen Bitch! I romanen är hon en karaktär man älskar att hata.
Geten- Profeten Geten
- Antal inlägg : 4777
Då måste hon va bättre beskriven i boken, för i serien lyckas inte Lena riktigt prestera på det sättet du beskriver tycker jag. Där är hon bara en jävligt dryg och dum blondin som tror hon kan få allt. Jag saknar lite mer pondus och klass från hennes sida. När jag tänker efter så är Jamie Lannister på det sättet.Geten skrev:Med det sagt behöver vi se mer Cersei the Queen Bitch! I romanen är hon en karaktär man älskar att hata.
Du kanske inte hatar blåsta men elaka typer i så fall? Hon är listig men inte så listig som hon själv tror. Tyrion är den riktiga hjärnan i familjen. Men sen är faktiskt andra karaktärer dummare på att konspirera än vad Cersei är. Som t.ex. Ned Stark. Kanske inte framkommer i serien, det får ni berätta för mig, men han har typ noll koll på sånt. Han bara klampar in och tror allt löser sig genom att ställa folk mot väggen.
Extremt maktgirig är i varje fall Cersei. Har något att göra med att hon är kvinna och vill bevisa något, heh.
Att få komma till makten är ett huvudtema i böckerna dessutom. A Game of Thrones, liksom. Sedan får man se hur de olika karaktärerna sköter sig om de hamnar i den positionen.
Extremt maktgirig är i varje fall Cersei. Har något att göra med att hon är kvinna och vill bevisa något, heh.
Att få komma till makten är ett huvudtema i böckerna dessutom. A Game of Thrones, liksom. Sedan får man se hur de olika karaktärerna sköter sig om de hamnar i den positionen.
Geten- Profeten Geten
Någon som vet om man kan se serien online någonstans?
Min dator pallar av någon anledning inte att ladda hem saker..
Låg bara tre avsnitt ute på watch-series -.-
Min dator pallar av någon anledning inte att ladda hem saker..
Låg bara tre avsnitt ute på watch-series -.-
Naurbereth- Antal inlägg : 833
Jag kollar alltid på serier via onlinestreaming. Tänker fan inte ladda ner skitstora säsonger av alla serier som tar skitmycket plats på datorn för att sen bara se dom en gång, och fler gånger ser jag aldrig på ett avsnitt.
Om kvinnan är för lat för att leta för hon skylla sig själv.. Denna sida är den jag alltid använder: ONLINE-SHIT
Om kvinnan är för lat för att leta för hon skylla sig själv.. Denna sida är den jag alltid använder: ONLINE-SHIT
Never gets old!
Geten- Profeten Geten
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!!! Fyfan vad jag hatar Lannister-familjen. De måste fan utrotas! Dj'ävla as.!!!! ALLA, förutom dvärgen!
MEN! Varför fick man inte se någonting ifrån The Wall i det senaste avsnittet?! Geten, förklara!
Haha, den rätta känslan är allt som behövs!Witchryder skrev:ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!!! Fyfan vad jag hatar Lannister-familjen. De måste fan utrotas! Dj'ävla as.!!!! ALLA, förutom dvärgen!
Antar att du sett senaste avsnittet? Börjar det kännas som något stort är på väg att inträffa?
Du fick inte se dat Targaryen ass heller. Handlingen fokuserade på det som händer i King's Landing för att den behövde göra det.Witchryder skrev:MEN! Varför fick man inte se någonting ifrån The Wall i det senaste avsnittet?! Geten, förklara!
Geten- Profeten Geten
Tack! Du är till god hjälp för våran sak! Ska glo på avsnittet en gång till imorgon, förutsatt att jag inte låtit mig själv vika mig inför det här med alkohol. Men ja, att shits about to go down är ju självklart! Ska faktiskt få ljudböckerna av novellserien nedbrända till mig såsmåningom!
Ett par tankar om senaste avsnittet.
Var faktiskt inte medveten om att Renly Baratheon och Loras Tyrell är gay. När jag tänker tillbaka på vad jag har läst så har det väl kanske antytts att båda eller någon av dem är det. I femte avsnittet i tv-serien verkar det ju inte vara några som helst tvivel och Renly (han som blir rakad) är dessutom lite sådär fruity gay. Trodde han var lite mer butch än så. Skumt.
Sen fattar jag inte varför tv-serien vill få Cersei att framstå som mer sympatisk. Som om hon någonsin hade förhoppningar om giftermålet med Robert i novellerna. Hon hatar honom. Har alltid hatat honom. Skumt.
Däremot verkar de ha fått Lysa Arryn (Catelyns syster) och hennes son rätt. Hon är en karaktär i novellerna som verkligen äcklar mig. Tappat förståndet och daltar och ammar sin sjukliga sexåriga son som ni kunde se i avsnittet.
Fyfan.
Var faktiskt inte medveten om att Renly Baratheon och Loras Tyrell är gay. När jag tänker tillbaka på vad jag har läst så har det väl kanske antytts att båda eller någon av dem är det. I femte avsnittet i tv-serien verkar det ju inte vara några som helst tvivel och Renly (han som blir rakad) är dessutom lite sådär fruity gay. Trodde han var lite mer butch än så. Skumt.
Sen fattar jag inte varför tv-serien vill få Cersei att framstå som mer sympatisk. Som om hon någonsin hade förhoppningar om giftermålet med Robert i novellerna. Hon hatar honom. Har alltid hatat honom. Skumt.
Däremot verkar de ha fått Lysa Arryn (Catelyns syster) och hennes son rätt. Hon är en karaktär i novellerna som verkligen äcklar mig. Tappat förståndet och daltar och ammar sin sjukliga sexåriga son som ni kunde se i avsnittet.
Fyfan.
Geten- Profeten Geten
Witchryder skrev:ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!!! Fyfan vad jag hatar Lannister-familjen. De måste fan utrotas! Dj'ävla as.!!!! ALLA, förutom dvärgen!
Lysa Arryns och hennes unge påminde mig om Little Britain... BITTY! Hoppas de även gräver lite djupare kring The Hound, då jag tycker han verkar vara djävligt mystisk men ändå en bra man att ha vid sin sida. Han och hans broder är ju inte direkt de bästa av vänner, vill se intriger! Vill se mer av honom!
Witchryder skrev:Lysa Arryns och hennes unge påminde mig om Little Britain... BITTY! Hoppas de även gräver lite djupare kring The Hound, då jag tycker han verkar vara djävligt mystisk men ändå en bra man att ha vid sin sida. Han och hans broder är ju inte direkt de bästa av vänner, vill se intriger! Vill se mer av honom!
Tänkte också på det!
Jag vill veta vad Robert säger när han får reda på att Jamie överföll Eddard! Synd att Jory dog också
Men vilken dödsscen! Jag gillar hur han verkar inse i några korta ögonblick att han har en kniv i huvudet.Countess skrev:Synd att Jory dog också
Geten- Profeten Geten
The Mountain That Rides rides no longer!
Geten- Profeten Geten
"If I close my eyes, I can still see her tits bouncing."
Den som inte började skratta vid det laget har ingen humor.
Den som inte började skratta vid det laget har ingen humor.
Geten- Profeten Geten
Okej, Geten. Berätta lite om det senaste avsnittet! Gör oss hungriga efter att se det!!
Impen är ännu mer awesome än vad han varit tidigare i serien. Räcker väl att säga det?
Geten- Profeten Geten
Sida 2 av 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Sida 2 av 10
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet