Brocas Helm lägger av?
3 posters
Sida 1 av 1
Brocas Helm lägger av?
Såg en tråd på MA och läste att Brocas Helm sa under Keep It True att de lägger av. Det vore fan en tragedi, deras spelning på HBJ i Stockholm tidigare i år fick till och med liv i mig även om jag legat däckad i sängen av förkylning och illamående tidigare under dagen. En av de roligaste spelningar jag beskådat kan jag lugnt säga.
mjältbrand- Antal inlägg : 23
Sv: Brocas Helm lägger av?
Ja, vi har pratat om det i RIP-tråden redan. Kommer man inte överens så gör man inte det! Bob kommer säkert släppa alla 30 låtar de aldrig hann spela in som Brocas Helm under nytt namn.
Geten- Profeten Geten
- Antal inlägg : 4777
Aha, jag är såpass ny att jag inte riktigt hittar överallt. Tänkte väl att nån måste hunnit dra fram det tidigare.
Hade skruvat upp volymen så pass högt när jag kollade på CL-matchen att mina öron nästan exploderade när jag kopplade in hörlurarna och drog igång Dark Rider, lol.
Hade skruvat upp volymen så pass högt när jag kollade på CL-matchen att mina öron nästan exploderade när jag kopplade in hörlurarna och drog igång Dark Rider, lol.
mjältbrand- Antal inlägg : 23
Hur vet du att det är så att de inte kom överens Get-o-matic? Tycker det hela känns lite ur det blå på något vänster. Snackade med Bobbie där på spelningen, och han verkade se fram emot framtiden med bandet, snackade om att ny platta i princip var på G osv.
Ledsamt är det i vilket fall som helst.
Ledsamt är det i vilket fall som helst.
Hörde från någon som pratat med Boob efter att de varit i Sverige att Jim och Jack inte pratar med varandra längre och efter KIT pratade inte Jim och Bobbie heller för Jim fick nog och lämnade. Sen var det bara att lägga av helt. Tro't eller ej!
Geten- Profeten Geten
- Antal inlägg : 4777
Ah fan... Synd, synd. Hoppas att Jack och Bobbie kan fortsätta med något annat på något vänster i alla fall.
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet