Offtopic
+24
patologen
slothmachine
Scullicon
Vargr
Halonen666
Stenberg
Carrion
Hammerheart
BIFFonen 666
Sire-Nahvas
Monoliten
Bestial Death
pissmannen
Naurbereth
savopipo
Svartesmeden
Atlas Musclecore
Antagonist
Vitus
Xemtoth
Svullet_Rektum
Geten
Countess
Karate-Molin
28 posters
Sida 18 av 40
Sida 18 av 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Sv: Offtopic
Det är klart! Men ändå. Jag hatar också att prata i telefon, på fritiden då. Jobbet i sig blir det en helt annan grej.
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
ju mer ja tänker på det desto mer sugen blir jag på att se saint vitus i finland den 27 augusti. känns som en sak som verkar lätt att göra bara lite faktorer är på plats. ja menar ta tåg till stockholm. träffa någon man känner därifrån som åkt till finland med färja innan, lita på att de tar en där man ska så äre gjort liksom. blir ju värsta doomkrökresan.
Carrion visar äntligen ett tecken på god smak via sin Phantasm-avatar. Mycket bra.
Geten- Profeten Geten
- Antal inlägg : 4777
Kapitel III skrev:Hahah, hittade videon när Carnal ligger helnaken över en däckad tysk. :lol!:
Link ?
Karate-Molin- Black Dwarf
- Antal inlägg : 2829
Nej, den är ju bästa runkmaterialet som har kommit ut på flera år.
Senast ändrad av Karate-Molin den ons 6 jul - 14:23:16, ändrad totalt 1 gång (Orsak för redigering : Gramatisktfittfel.)
Sitter och glor på The Big Four.. detta bevisar hur trögt det är att ha med folk som kommenterar skiten, låt banden spela och håll käften.
EDIT: Jag ser inte en enda person som är långhårig.. FUUUUUUUUUUUUUUUCK!
EDIT: Jag ser inte en enda person som är långhårig.. FUUUUUUUUUUUUUUUCK!
Gäst- Gäst
Noterade det också, haha.Kapitel III skrev:EDIT: Jag ser inte en enda person som är långhårig.
Geten- Profeten Geten
Mja, det ger väl dig dosen av hårdrockighet du behöver.
Geten- Profeten Geten
Indeed, public service-hårdrockighet
Älskar hur ena killen som är hallåa håller fram micken till en brud som snackar, även ifall hon har en egen mick. Double-mic-mania, hell yeaaaah!
Älskar hur ena killen som är hallåa håller fram micken till en brud som snackar, även ifall hon har en egen mick. Double-mic-mania, hell yeaaaah!
Gäst- Gäst
Sant. Gillar även hur de diskuterar vem som ska säga vad och när innan klippet börjar som är med Slayer.. galet proffsigt!
EDIT: Det är roligare att kolla på alla fel och klantigheter produktionen har; en kille som backar och ser vettskrämd ut när han ser kameran o.s.v.
EDIT: Det är roligare att kolla på alla fel och klantigheter produktionen har; en kille som backar och ser vettskrämd ut när han ser kameran o.s.v.
Gäst- Gäst
Geten skrev:Noterade det också, haha.Kapitel III skrev:EDIT: Jag ser inte en enda person som är långhårig.
Vad menas med detta?
patologen- Antal inlägg : 365
patologen skrev:Geten skrev:Noterade det också, haha.Kapitel III skrev:EDIT: Jag ser inte en enda person som är långhårig.
Vad menas med detta?
De som såg Big Four var inte trve metalmongo.
Antagonist- Antal inlägg : 1043
Hade den sparad på datorn förr! Fråga mig inte varför... Måste ju kännas lagom kul för henne, haha...Kapitel III skrev:Hahah, hittade videon när Carnal ligger helnaken över en däckad tysk. :lol!:
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
Tror jag börjar bli dement på allvar asså! Köpte en macka häromdagen för att käka på lunchen. Så jag köper den, går på några andra affärer och sticker sedan till jobbet. När jag kommer dit tar jag en kaffe och lägger undan mackan. Då får jag för mig att jag har lagt ifrån mig mackan på någon av de affärerna jag besökte. Så jag springer dit och letar den, men icket, den är ju inte där. Går tillbaka till jobbet och hittar mackan på hatthyllan.
Igår psyklade jag och några kompisar till krogen. Hade min plånbok + snus i cykelkrogen. Går till krogen och inser att jag har glömt allt i psykelkorgen och springer tillbaka och hittar dem som tur var. Sen när jag ska gå in så visar det sig att jag har råkat ta min mammas legitimation... Fan vad jag blev hånad av vakten.
Igår psyklade jag och några kompisar till krogen. Hade min plånbok + snus i cykelkrogen. Går till krogen och inser att jag har glömt allt i psykelkorgen och springer tillbaka och hittar dem som tur var. Sen när jag ska gå in så visar det sig att jag har råkat ta min mammas legitimation... Fan vad jag blev hånad av vakten.
Svartesmeden- Svampführern
- Antal inlägg : 745
För att överleva norrland krävs en bra psykel.
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Sida 18 av 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Sida 18 av 40
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet