Offtopic
+24
patologen
slothmachine
Scullicon
Vargr
Halonen666
Stenberg
Carrion
Hammerheart
BIFFonen 666
Sire-Nahvas
Monoliten
Bestial Death
pissmannen
Naurbereth
savopipo
Svartesmeden
Atlas Musclecore
Antagonist
Vitus
Xemtoth
Svullet_Rektum
Geten
Countess
Karate-Molin
28 posters
Sida 19 av 40
Sida 19 av 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Sv: Offtopic
Svetten, värmen. Känns som en bastu här inne i mitt rum. Imorgon ska jag ut i förorten och städa också, hohum.
Vänta nu ett tag här för bövelen.
... jobbar du?
... jobbar du?
Karate-Molin- Black Dwarf
- Antal inlägg : 2829
Ett par timmar varje vardag i en månad framåt. Vikariat för min storebror som har semester.
Sade upp mig idag. Lite synd, gillade mina kollegor som fan, men jag hade inte kunnat fortsätta i samma mönster, hade blivit kickad om inte annat.
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
What?!
Jajemen. Jag gjorde det. Mådde så dåligt psykiskt dåligt.
Att må dåligt psykiskt dåligt måste betyda... att det var positivt? Hähä. Men vadfan, Kribbe lilla. Inte för att jag någonsin direkt har mått bättre av de kneg jag har haft, men har ju sina positiva sidor i alla fall. Bara att försöka svälja det dåliga och försöka hitta något bättre eller i alla fall suga ur så mycket man kan ur arbetsgivaren och vänta på att man ska få sparken, haha.
Själv sitter jag och väntar på att min far ska komma hem så att jag kan låna hans busskort och dra ut och knega, men han kommer fan aldrig! Segt som satan, hade kunnat klämma in lite sömn, men ville inte utifall att han skulle komma hem "snart". Blärgh. Känns lite nervigt såhär första dagen också, även om jag städade samma ställe förra sommaren. Har ändrats en del, och är inte riktigt hej på alla rutiner. Får alternativt göra ett halvkasst jobb idag, och försöka åtgärda det jag missade/inte gjorde rätt imorgon. Funderar på att dra till brorsan innan kneget imorgon för att snacka igenom allt en gång till. Hujeda mig.
Själv sitter jag och väntar på att min far ska komma hem så att jag kan låna hans busskort och dra ut och knega, men han kommer fan aldrig! Segt som satan, hade kunnat klämma in lite sömn, men ville inte utifall att han skulle komma hem "snart". Blärgh. Känns lite nervigt såhär första dagen också, även om jag städade samma ställe förra sommaren. Har ändrats en del, och är inte riktigt hej på alla rutiner. Får alternativt göra ett halvkasst jobb idag, och försöka åtgärda det jag missade/inte gjorde rätt imorgon. Funderar på att dra till brorsan innan kneget imorgon för att snacka igenom allt en gång till. Hujeda mig.
Det där var ett sånt jobb man inte kan klara av om man mår psykiskt dåligt, man kan inte hålla en mask för evigt, så det var nästan överlevnad at the moment.
Men satt du inte bara i telefon dagarna ut och sålde skit eller vart du tvungen att åka ut till folk och göra samma sak?
Satt hela dagarna.
Gig ikväll. Kommer nog inte bli bra.
Carrion- Antal inlägg : 5778
Det blir det aldrig. Eller, man är aldrig nöjd i alla fall.
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
Telefonförsäljning låter ju inte direkt som ett höjdarjobb precis
Halonen666- FÄRS
- Antal inlägg : 2659
Ni var duktiga Marko! Det svängde bra! Ni skulle kört fler Cheap Trick-covers dock och spelat lite längre!
Hammerheart- The Banhammer
- Antal inlägg : 4278
Fan vad härligt att de körde Cheap Trick-covers. Synd att man inte kunde vara där.
Gäst- Gäst
Witchryder skrev:Ni var duktiga Marko! Det svängde bra! Ni skulle kört fler Cheap Trick-covers dock och spelat lite längre!
Kul att du gillade det! Blev bra som fan ändå till skillnad från i lördags som VAR SÄMST!
Vi hade ju bara en halvtimme men jag vetefan hur länge vi lirade egentligen. Vet ej hur många gig till jag kommer vara med på men det återstår att se. Lär nog bli ett till för min del.
Svullet_Rektum skrev:Det blir det aldrig. Eller, man är aldrig nöjd i alla fall.
Håller inte med där. Jag brukar bli nöjd om alla (eller enbart jag) lirade bra, nice medhörning osv. Medhörningen är oftast det som gör att det suger. För min del iaf.
Jag lufsar i skogen med pungeksem och rännskita.
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Happ nähä. Sitter och dricker gt, lyssnar på Abramis Brama och reminiscerar. Ska hem till en kompis sen och dricka och snacka skit. Det kommer nog lysa upp vardagen. Gutår
JAG ÄR TRÖTT PÅ DINA VALKAR OCH DIN ARMHÅLEODÖR.
Bra texter osv.
JAG ÄR TRÖTT PÅ DINA VALKAR OCH DIN ARMHÅLEODÖR.
Bra texter osv.
Gäst- Gäst
Vi får snacka på msn imöra, pallar inte idag. Pallade inte igår heller för den delen, glömde att svara dock.
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Sida 19 av 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Sida 19 av 40
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet