Offtopic
+24
patologen
slothmachine
Scullicon
Vargr
Halonen666
Stenberg
Carrion
Hammerheart
BIFFonen 666
Sire-Nahvas
Monoliten
Bestial Death
pissmannen
Naurbereth
savopipo
Svartesmeden
Atlas Musclecore
Antagonist
Vitus
Xemtoth
Svullet_Rektum
Geten
Countess
Karate-Molin
28 posters
Sida 38 av 40
Sida 38 av 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Sv: Offtopic
För att jag kan. Inte nåt annat val när man vaknar hemma hos bakfyllan haha. Sen är det nå jävla skit i Uppsala idag, alla går runt på stan för det händer massa grejer och alla fjortisar super. Därför super jag och stannar hemma så man slipper alla tonåringar.
Vafan är det? Låter som nån sorts burka eller nåt. Så jag kommer gå runt som ett spöke. Fan va ballt. Då kan man dricka öl bland folk utan att dom ser det.
Och här dricker vi öl... full och nöjd.
(And here I die... Crucified, satisfied)
(And here I die... Crucified, satisfied)
Karate-Molin- Black Dwarf
- Antal inlägg : 2829
Jag dricker öl och håller käften.
Svartesmeden- Svampführern
- Antal inlägg : 745
Btw, om ni vill ha lite kvällshumor. Så kan ni få en låt som jag spelade in typ halv fyra på natten någon gång efter en hård krogrunda. Improviserade ihop hela skiten och spelade in med audicity på bärbara datorn. Jag garvar iaf varje gång jag hör den.
https://www.youtube.com/watch?v=Fj0DEPvrtcc
https://www.youtube.com/watch?v=Fj0DEPvrtcc
Svartesmeden- Svampführern
- Antal inlägg : 745
Godnatt, antar jag.
Hail to the Goddess, the Goddess of Doom!
Who tunes our instruments with darkness and gloom!
Hail to the Goddess, the Goddess of Doom!
Who tunes our instruments with darkness and gloom!
i fredags blev det öl och mer öl, igår blev det limoncello som min pappa köpt åt mig i Italien, likör och grejer. Sen mer öl. Men var lite väl mycket folk ute dock...
Gäst- Gäst
Medans andra super och lever rövare får man dra sitt strå till stacken här då, eller hö i detta fallet. Slitit som en björn alltså, svetten rann och kroppen fann, att trots fläsket man fortfarande fan kan. Ja jävlar i havet. Ännu en nykter helg utan vänner, har spenderat jävligt mycket tid med familjen de senaste månaderna. Fina grejer alltså, men mer social måste jag fan bli.
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Vilken jäkla resa man haft med Skånetrafiken nu i helgen,
Trotsade de skumma buss tiderna och tog mig in till Lund för att lyfta skrot en halvtimma.. Drog hemåt och Södra Sandby bussen gick sönder någonstans på landet. Fick vänta en timma tills nästa buss kom och när jag väl kom fram gick det ingen buss till Revinge på fyra och en halv timme då vi missat den som gick. Jag och en tant blev fasst och kunde inte komma hem då Skånetrafiken inte ville skicka en taxi trots att det var deras fel, vi fick ta saken i egna händer och som tur är bjöd hon på resan...
Idag då, ska till dansen..bussen dyker inte upp på en kvart, ringer Skånetrafiken och de säger att den ska komma om en minut. Kommer fram till Södra Sandby och har missat Lunda bussen med tre minuter.. det är en timme kvar tills nästa buss går och jag har missat dansen.
Blir så jäkla bitter, okej att SL i Stockholm också var duktiga på skita till det men två dagar på raken alltså..
Trotsade de skumma buss tiderna och tog mig in till Lund för att lyfta skrot en halvtimma.. Drog hemåt och Södra Sandby bussen gick sönder någonstans på landet. Fick vänta en timma tills nästa buss kom och när jag väl kom fram gick det ingen buss till Revinge på fyra och en halv timme då vi missat den som gick. Jag och en tant blev fasst och kunde inte komma hem då Skånetrafiken inte ville skicka en taxi trots att det var deras fel, vi fick ta saken i egna händer och som tur är bjöd hon på resan...
Idag då, ska till dansen..bussen dyker inte upp på en kvart, ringer Skånetrafiken och de säger att den ska komma om en minut. Kommer fram till Södra Sandby och har missat Lunda bussen med tre minuter.. det är en timme kvar tills nästa buss går och jag har missat dansen.
Blir så jäkla bitter, okej att SL i Stockholm också var duktiga på skita till det men två dagar på raken alltså..
Naurbereth- Antal inlägg : 833
I feel ya. Har själv haft trubbel med bussarna (åkt buss varje dag i snart 7 år), men då har det alltid löst sig på något jävla vänster. Har fått åka taxi en gång, det var som att trycka upp ett finger i röven på styrelsen för länstrafiken. Då var man nöjd i och med att notan hamnade på strax under 600 kr, som de fick betala såklart. Victory! Victory! OooOOOOoooOOH!
Gäst- Gäst
Så är det tyvärr när man bor ute i ingenstans. Tänk då de som bor där det inte finns någon kollektivtrafik alls. Har du inte bil, körkort och pengar till det så är du körd.
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
Kapitel III skrev:I feel ya. Har själv haft trubbel med bussarna (åkt buss varje dag i snart 7 år), men då har det alltid löst sig på något jävla vänster. Har fått åka taxi en gång, det var som att trycka upp ett finger i röven på styrelsen för länstrafiken. Då var man nöjd i och med att notan hamnade på strax under 600 kr, som de fick betala såklart. Victory! Victory! OooOOOOoooOOH!
Dåre. Det är vanliga svenssons som får betala det via skatten, alltså du själv i slutändan.
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
Sida 38 av 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Sida 38 av 40
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet