Mr. Death
5 posters
Sida 1 av 1
Mr. Death
För att folk ska slippa köpa grisen i säcken så kommer vi ha en preview-weekend av den kommande plattan som släpps 25/9.
Det innebär att man kommer kunna lyssna på hela plattan i sin fulla längd denna kommande helg fre-sön 9-11/9.
Jag postar en länk så snart den blir officiell.
Det innebär att man kommer kunna lyssna på hela plattan i sin fulla längd denna kommande helg fre-sön 9-11/9.
Jag postar en länk så snart den blir officiell.
Sv: Mr. Death
Ser fram emot det!
Death Suits You EP'n var riktigt bra! Samma med första plattan.
Detta blir nog nice!
Death Suits You EP'n var riktigt bra! Samma med första plattan.
Detta blir nog nice!
Carrion- Antal inlägg : 5778
Det är jävligt kul att skivbolaget går med på något sådant, hade jag faktiskt inte trott i förhand.
Nu när det är så jävla dyrt med plattor är det dessutom juste att folk får chans att veta vad det är de köper och att folk istället köper något för att stötta ett band istället för att bli blåsta av ett skivbolag.
Nu när det är så jävla dyrt med plattor är det dessutom juste att folk får chans att veta vad det är de köper och att folk istället köper något för att stötta ett band istället för att bli blåsta av ett skivbolag.
Ska lätt köpa denna för det lät riktigt bra!
Bra initiativ.
Och ett härligt djävla album oxå.
Är nog inne på 4dje lyssningen nu, och har absolut inte tröttnat !
Och ett härligt djävla album oxå.
Är nog inne på 4dje lyssningen nu, och har absolut inte tröttnat !
Scullicon- Antal inlägg : 1392
Fyra gånger var ett gott betyg men nu är det inte mycket tid kvar så jag hoppas att lyssnat färdigt :-)
Senast ändrad av Juck den mån 31 okt - 9:15:50, ändrad totalt 1 gång
Jag missa lyssningen, men fan, "Death Suits You" var jävligt bra så jag lär köpa hur som hälst.
Jimbo- Jim'n'Tonic
- Antal inlägg : 312
Om du gillar DSY så gillar du den här mer, DSY var ett studiotest Descending Through Ashes är verkligheten.
Blir det en vinylutgåva också?
Självklart blir det vinyl också, om man vill ha den röda limitedvinylen så rekommenderar jag en förhanndsbeställning direkt från Agonia. Den kommer bara att säljas där och föhandsbeställningarna rullar tydligen på bra. Den svarta vinylen kommer dock att finnas i butik.Carrion skrev:Blir det en vinylutgåva också?
Zombie-döds all the way
Jimbo- Jim'n'Tonic
- Antal inlägg : 312
Zombiedödsen har letat sig ut på Spotify, förra plattan tog ju två år på sig men nya släpptes direkt efter nordamerikareleasen.
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet