Offtopic
+25
ShieldsOfGold
Fylgja
Sictorment
Tartaros11
BIFFonen 666
Sire-Nahvas
Stenberg
patologen
Halonen666
Scullicon
Antagonist
Svartesmeden
Johan
Friberg
Naurbereth
Vargr
Carrion
Vitus
Atlas Musclecore
Xemtoth
Svullet_Rektum
Monoliten
Karate-Molin
Hammerheart
Countess
29 posters
Sida 20 av 40
Sida 20 av 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Sv: Offtopic
ShieldsOfGold skrev:http://www.allmetalforums.com/
Hur kan den här sidan vara spärrad av Uppsala kommun.
Denna webbsajt är spärrad eftersom den finns på Uppsala kommuns spärrlista över olämpliga webbsajter på Internet.
Den webbsajt du försökt nå, www.allmetalforums.com, är spärrad i Uppsala kommuns webbfilter. Trafiken till denna webbsajt loggas och följs upp av Uppsala kommun.
Låter rätt grovt.
Asen som reglerar internet eller vill det borde straffas. De är folkets fiender.
Kick out the jams motherfuckers!
Vilket skitforum för övrigt.
Gäst- Gäst
Någon hoppade framför ett tåg här i Bromölla nyss... Hoppas det var någon man tyckte illa om!
Hammerheart- The Banhammer
- Antal inlägg : 4278
Hörde det. Lustigt... Det är ändå spännande när sådana saker händer (de som bor i mindre orter kan relatera), även fast det är tragiskt. Sätter lite sprätt på tidningarna.
Countess- Antal inlägg : 1265
Så tydligen är vi 7 miljarder människor på jorden nu. En miljards ökning på ungefär 12 år.
Man undrar hur det kommer fortsätta egentligen.
PS. Hungrig som ett as. Funderar på att koka pasta.
Man undrar hur det kommer fortsätta egentligen.
PS. Hungrig som ett as. Funderar på att koka pasta.
Folk måste sluta knulla så jävla mycket!
Stenberg- Antal inlägg : 1420
Eller dö snabbare.
Kokade förövrigt pasta, en fet jävla portion. Höftade till en kryddig tomatsås på det, så nu sitter jag och svettas av hettan och mättar mig.
Kokade förövrigt pasta, en fet jävla portion. Höftade till en kryddig tomatsås på det, så nu sitter jag och svettas av hettan och mättar mig.
Eller lära sig att onanera. Förbannade katoliker.
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Eller sluta vara katolik.
Karate-Molin- Black Dwarf
- Antal inlägg : 2829
Vi behöver ett nytt krig!!!
Sire-Nahvas- Fast Taker
- Antal inlägg : 2630
Nej men ett nytt världskrig dock!
Karate-Molin- Black Dwarf
- Antal inlägg : 2829
Problemet är inte "över"befolkningen utan att vi konsumerar för mycket. Jorden hade lätt räckt till 70 miljarder människor om alla hade levt agrart.
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
Äsch, vem bryr sig?
Denna världen kommer gå åt helvete på vilket sätt som helst ändå.
Det enda vi kan göra är att njuta av tillvaron.
För övrigt finns det ingenting någon "vanlig" människa kan göra åt de problemen.
Denna världen kommer gå åt helvete på vilket sätt som helst ändå.
Det enda vi kan göra är att njuta av tillvaron.
För övrigt finns det ingenting någon "vanlig" människa kan göra åt de problemen.
Gäst- Gäst
Den HÄR världen, heter det... faktiskt.
Vi alla är ändå döda när överkonsumtionen tar ut sin lott. Låt ungdjävlarna ta hand om problemet istället!
Om inget annat kan man ju satsa lite mer på det där med kloning av livsmedel... Då är det ju inga problem!
Vi alla är ändå döda när överkonsumtionen tar ut sin lott. Låt ungdjävlarna ta hand om problemet istället!
Om inget annat kan man ju satsa lite mer på det där med kloning av livsmedel... Då är det ju inga problem!
Jävlar i havet, har suttit på encyclopediadramaticajäveln och kikat igenom ett flertal artiklar, håller på att bli fullkomligt sinnessjuk. Internetz alltså.
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Internet är för porr.
Låter som att du inte hade tänkt bli särskilt gammal… Redan nu knakar världsekonomin i fogarna. Många västländer lånar pengar hejvilt (pengar som ofta inte finns) för att invånarna inte ska behöva sänka sin levnadsstandard och den bubblan håller inte länge till. Vårt välstånd bygger på att vi har kontinuerlig tillväxt och det kan vi inte ha i all evinnerlighet då resurserna är begränsade. Ska bli spännande att se vad som händer när USA går på knäna, vilket nog inte dröjer alltför många år. Jag räknar med att vår välfärd kommer att försämras väsentligt de närmsta decennierna.Hammerheart skrev:Vi alla är ändå döda när överkonsumtionen tar ut sin lott. Låt ungdjävlarna ta hand om problemet istället!
Vi skulle nog behöva en ordentlig pandemi som slår ut ett par miljarder om vi vill fortsätta leva som vi gör nu.
Fylgja- Antal inlägg : 83
När man talar om den ekonomiska faktorn, så är det bara bra om världsekonomin kollapsar. Det är ju när man förskjuter kollapsen som under- och medelklassen blir belastade på problemet. När det väl upphört, kommer väl t.ex jordbruket växa något förbannat mycket, länder kommer bli mer självförsörjande (vilket t.ex Sverige har ganska goda förutsättningar för). Välfärden försämras för de som tar den för given, och då kan de gott ha det också. Det är ju när välfärden far åt helvete överkonsumtionen kommer minska, för då har man inte råd att konsumera hur mycket som helst.
Valutasystemet kommer ju försvinna förr eller senare och jag har inget emot att leva ute i skogen och jaga kaniner för resten av livet.
Om inget annat så kommer hela vår överlevnad i framtiden anförtros åt teknologin, och då behöver vi inte göra någonting för välfärden.
Dessutom, om vi ska återgå till överbefolkningen, så är det ju så att i Kina så är det en enorm brist på kvinnor, vilket kommer innebära att många kommer dö utan att ha förökat sig ändå. Sådana problem löser naturen självmant.
Valutasystemet kommer ju försvinna förr eller senare och jag har inget emot att leva ute i skogen och jaga kaniner för resten av livet.
Om inget annat så kommer hela vår överlevnad i framtiden anförtros åt teknologin, och då behöver vi inte göra någonting för välfärden.
Dessutom, om vi ska återgå till överbefolkningen, så är det ju så att i Kina så är det en enorm brist på kvinnor, vilket kommer innebära att många kommer dö utan att ha förökat sig ändå. Sådana problem löser naturen självmant.
Bristen på kvinnor är inte Kinas problem, utan att de har haft en enbarnspolitik i 40 år. Om några decennier kommer det finnas fler pensionärer än arbetsföra människor där...
Hörde Del Shannon - Runaway på radion idag. Rätt så tufft.
BIFFonen 666- BIFF
- Antal inlägg : 764
Inte ofta det händer!
Det mest otippade jag hört på radion var Rime Of The Ancient Mariner. I sin hela form!
Det mest otippade jag hört på radion var Rime Of The Ancient Mariner. I sin hela form!
Carrion- Antal inlägg : 5778
Vafan! Vilken station?
Visst är det! Jag har ingen aning vilken station det var. Satt på bussen till skolan. Gissar på att det var P3 eller något.
BIFFonen 666- BIFF
- Antal inlägg : 764
Bussar i örebro kör oftast rockklassiker i alla fall.
Inte helt omöjligt.
Inte helt omöjligt.
Sire-Nahvas- Fast Taker
- Antal inlägg : 2630
P1 eller P2 har jag hört spela klassisk musik, är kanske inte alltid det man vill höra när man åker bil (de enda gångerna jag lyssnar på radion) men bättre än det som brukar spelas på t.ex Bandit och diverse andra kanaler.
Countess- Antal inlägg : 1265
Radio på bussarna? Vafan. Uppsala har inte det.
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
Sida 20 av 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Sida 20 av 40
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet