Offtopic
+25
ShieldsOfGold
Fylgja
Sictorment
Tartaros11
BIFFonen 666
Sire-Nahvas
Stenberg
patologen
Halonen666
Scullicon
Antagonist
Svartesmeden
Johan
Friberg
Naurbereth
Vargr
Carrion
Vitus
Atlas Musclecore
Xemtoth
Svullet_Rektum
Monoliten
Karate-Molin
Hammerheart
Countess
29 posters
Sida 21 av 40
Sida 21 av 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Sv: Offtopic
Inte ens chauffören?Xemtoth skrev:Radio på bussarna? Vafan. Uppsala har inte det.
Det är det som jag snackar om i alla fall...
Sire-Nahvas- Fast Taker
- Antal inlägg : 2630
Inte vad jag hört på Upplands Lokaltrafik iaf. Kanske bara är busscahffisarna som är bittra.
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
Hellre det än att dom gnäller...
Sire-Nahvas- Fast Taker
- Antal inlägg : 2630
Har inte hört så mycket radio på bussarna här i göteborg, men när jag bodde ute på landbygden var det vanligt att höra div radiokanaler, Hade en chaufför som jag åkte med dagligen hem från gymnasiet som lyssnade på ljudböcket högt och tydligt.
Scullicon- Antal inlägg : 1392
Bästa kommentaren på youtube jag sett på länge, såhär mycket har jag inte garvat på mycket länge:
"mycket troligt... jag är inte rasist men jag har förstått att negrer inte är människor! apor -> negrer -> människor eller negrer -> apor -> människor. Något av det borde vara rätt. Kolla på statistiken, negrer i Afrika har ett iq runt 80 medans vita har 100-110, negrer kan alltså inte tänka som människor. Det är därför dem mördar allt o alla, våldtar små barn/getter, rånar eller misshandlar gamla tanter så fort dem får chansen, listan kan göras lång..."
Alltså:
"mycket troligt... jag är inte rasist men jag har förstått att negrer inte är människor! apor -> negrer -> människor eller negrer -> apor -> människor. Något av det borde vara rätt. Kolla på statistiken, negrer i Afrika har ett iq runt 80 medans vita har 100-110, negrer kan alltså inte tänka som människor. Det är därför dem mördar allt o alla, våldtar små barn/getter, rånar eller misshandlar gamla tanter så fort dem får chansen, listan kan göras lång..."
Alltså:
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
I vilket samband fann du detta?
Karate-Molin- Black Dwarf
- Antal inlägg : 2829
Vad är rasistiskt med det?
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
Is there anybody out there?
Carrion- Antal inlägg : 5778
Is there anyone at home?
Carrion- Antal inlägg : 5778
just nu så förbannar jag min senil demens. har av någon sjuk anledning gömt snusdosan för mig själv, och nu när abstinensen är som värst kan jag inte den NÅGONSTANS.
Förövrigt så hoppas jag verkligen att det inte kommer några jävla barn och kör "bus eller godis" skiten idag. Isåfall ger jag dem folköl.
Förövrigt så hoppas jag verkligen att det inte kommer några jävla barn och kör "bus eller godis" skiten idag. Isåfall ger jag dem folköl.
Svartesmeden- Svampführern
- Antal inlägg : 745
Kom förbi några hos mig idag. Jag sa till dom att de valt fel dag.
Men likt fan så skulle de ha godis ändå.
Men likt fan så skulle de ha godis ändå.
Gäst- Gäst
Vitus skrev:att de valt fel dag, haha. låter ju som nått man säger precis innan man dödar någon.
Tja, jag sa till dom att komma tillbaka på måndag...
Gäst- Gäst
Ja eller hur?
Däremot så känns det som att Halloween börjar dö ut i Sverige, när man var yngre så var det ju värsta grejen bland alla ungar. Nu verkar det ha lugnat ner sig.
Däremot så känns det som att Halloween börjar dö ut i Sverige, när man var yngre så var det ju värsta grejen bland alla ungar. Nu verkar det ha lugnat ner sig.
Gäst- Gäst
Kan tänka mig hur Vitus öppnar dörren helt naken eller byxorna nerdragna och hör "Bus ell- IIIIIIIIIIIE".
Something aint right in here... where the fuck are you guys?
Karate-Molin skrev:Kan tänka mig hur Vitus öppnar dörren helt naken eller byxorna nerdragna och hör "Bus ell- IIIIIIIIIIIE".
Jag borde ha kört bus eller våldtäkt!
Svartesmeden- Svampführern
- Antal inlägg : 745
Atlas Musclecore skrev:Goddag. Det är varmt ute.
där är du ju! jag gick runt och trodde du var död idag eftersom det känns som man inte hört av dig på ett bra tag.
Sida 21 av 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Sida 21 av 40
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet