Offtopic
+25
ShieldsOfGold
Fylgja
Sictorment
Tartaros11
BIFFonen 666
Sire-Nahvas
Stenberg
patologen
Halonen666
Scullicon
Antagonist
Svartesmeden
Johan
Friberg
Naurbereth
Vargr
Carrion
Vitus
Atlas Musclecore
Xemtoth
Svullet_Rektum
Monoliten
Karate-Molin
Hammerheart
Countess
29 posters
Sida 22 av 40
Sida 22 av 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Sv: Offtopic
Vitus skrev:Atlas Musclecore skrev:Goddag. Det är varmt ute.
där är du ju! jag gick runt och trodde du var död idag eftersom det känns som man inte hört av dig på ett bra tag.
Nä, höll mig under radarn ett tag.
Världens finaste trollkarl!
Hammerheart- The Banhammer
- Antal inlägg : 4278
Önskar bara jag hade lite ljusare blå färg på min iris, så att jag kan bli en sån där ball gubbe med lysande ögon och vitt hår när jag blir gammal. Då hade jag varit världens finaste, typ Gandalf upphöjt i två.
Sometimes isolation gives a clearer vision.Vitus skrev:där är du ju! jag gick runt och trodde du var död idag eftersom det känns som man inte hört av dig på ett bra tag.
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
Lämnade in bilen idag eller rättare sagt, morsan lämnade in den. Fick ett samtal lite senare på eftermiddagen om att delarna kostar 1500 (ny fläktrem och något drivhjul eller vad fan det var)
Undrade lite nyfiket om hur mycket kalaset kommer gå på, han trode runt 2000-2500 med arbete.
Bilar kostar ju bara massa pengar
Undrade lite nyfiket om hur mycket kalaset kommer gå på, han trode runt 2000-2500 med arbete.
Halonen666- FÄRS
- Antal inlägg : 2659
Badade idag. var riktigt nice. Gick sedan in på Ica Maxi med superkorta shorts och öppen jeansjacka.
Countess- Antal inlägg : 1265
Halonen666 skrev:Lämnade in bilen idag eller rättare sagt, morsan lämnade in den. Fick ett samtal lite senare på eftermiddagen om att delarna kostar 1500 (ny fläktrem och något drivhjul eller vad fan det var)
Bilar är dyrt, Tur att generatorn var hel iallf, hade gått på nån tusenlapp till annars.
Scullicon- Antal inlägg : 1392
Scullicon skrev:Halonen666 skrev:Lämnade in bilen idag eller rättare sagt, morsan lämnade in den. Fick ett samtal lite senare på eftermiddagen om att delarna kostar 1500 (ny fläktrem och något drivhjul eller vad fan det var)
Bilar är dyrt, Tur att generatorn var hel iallf, hade gått på nån tusenlapp till annars.
Usch ja fy fan... Ska spara ihopp pengar till nästa år så jag kan köpa mig en ny bil. Är ganska beroende av en bil med mitt jobb
Halonen666- FÄRS
- Antal inlägg : 2659
Love is the death of honor.
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
Svartesmeden skrev:Karate-Molin skrev:Kan tänka mig hur Vitus öppnar dörren helt naken eller byxorna nerdragna och hör "Bus ell- IIIIIIIIIIIE".
Jag borde ha kört bus eller våldtäkt!
Hahaha, du och jag gör det nästa år och ser hur reaktionerna blir.
Karate-Molin- Black Dwarf
- Antal inlägg : 2829
Karate-Molin skrev:Svartesmeden skrev:Karate-Molin skrev:Kan tänka mig hur Vitus öppnar dörren helt naken eller byxorna nerdragna och hör "Bus ell- IIIIIIIIIIIE".
Jag borde ha kört bus eller våldtäkt!
Hahaha, du och jag gör det nästa år och ser hur reaktionerna blir.
Giddy up!
Svartesmeden- Svampführern
- Antal inlägg : 745
Jävla horspel till att vara beroendeframkallandejävelhelvetet. http://www.realmofthemadgod.com
Dör du försvinner din karaktär för evigt och evigt. Kört liksom, så bara.
Hej förresten, var ett tag sen sist känns det som.
Har beställt Skyrim och ett nytt tangentbord, fy faaan vad jag ska gå i ide när jag får hem de grejerna. 11 11 11! Då jävlar. Farväl tellus, tjenare tamriel!
Dör du försvinner din karaktär för evigt och evigt. Kört liksom, så bara.
Hej förresten, var ett tag sen sist känns det som.
Har beställt Skyrim och ett nytt tangentbord, fy faaan vad jag ska gå i ide när jag får hem de grejerna. 11 11 11! Då jävlar. Farväl tellus, tjenare tamriel!
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
är rädd att folk kommer börja dö för att de spelar för mycket skyrim och glömmer helt enkelt att göra livsnödvändiga saker, haha.
såg idag på last.fm att det står att jag tydligen skrivit en kommentar på britney spears sida. jag har inget jävla minne överhuvudtaget kring detta så ja misstänker att någon jävlas med mig eller att nån kanske hackat mitt konto. hittar inte kommentaren heller. störigt men ja måste garva åt det ändå.
såg idag på last.fm att det står att jag tydligen skrivit en kommentar på britney spears sida. jag har inget jävla minne överhuvudtaget kring detta så ja misstänker att någon jävlas med mig eller att nån kanske hackat mitt konto. hittar inte kommentaren heller. störigt men ja måste garva åt det ändå.
En riktig man glömmer aldrig de viktiga sakerna i livet oavsett vad som händer. Skita, äta, sova.
Tjockisfasoner. Om lite mera än en vecka ses vi Sebban! Hela Anguish förutom Ralle landar i Säffle fredag den 11:e. Ralle kommer den 12:e.
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
Ja jävlar, endast 9 dagar till skyrimjob kommer! Hur ska jag ha tid med det och Battlefield 3? Hmpff, och de jävlarna i Afrika gnäller om att de har problem!
Svartesmeden- Svampführern
- Antal inlägg : 745
Xemtoth skrev:Tjockisfasoner. Om lite mera än en vecka ses vi Sebban! Hela Anguish förutom Ralle landar i Säffle fredag den 11:e. Ralle kommer den 12:e.
Ja jävlar det där hade jag glömt. Har ni löst allt med vart ni ska sova? Du och Ralle hos mig och resten hos Deall eller? Superfylla med laserkanoner och plankstek på fredagen eller lördagen?
På lördagen! Jag kommer ju inte förrän på lördag..
Vad jag vet är det tänkt med den uppdelningen av sovplatser.
Vad jag vet är det tänkt med den uppdelningen av sovplatser.
Svartesmeden skrev:Ja jävlar, endast 9 dagar till skyrimjob kommer! Hur ska jag ha tid med det och Battlefield 3? Hmpff, och de jävlarna i Afrika gnäller om att de har problem!
Dagens sanning. Skyrimmat fläsk den elfte. Hoppas på att man kan köpa spelet billigt som fan någonstans, börjar bli kort på stål.
Det mest ophthalamia vore att få sitta i ett halvår ungefär och bara få lira. Ack du sköna verklighetsflykt!
Gäst- Gäst
Är det någon fler än mig som upplever en bugg på forumet som gör att vissa citeringars bakgrundsfärg blir ljust beige? Ser förjävligt ut och problemet uppträder i både Firefox och Chrome (i Safari ser det dock ut som det ska). Kan det kanske ha att göra med att jag sitter vid en äppelburk?
Fylgja- Antal inlägg : 83
Ser också det. Sitter med en PC men jag har för mig att Atlas ändrade det så att det skulle vara så. Kan ha fel dock.
Carrion- Antal inlägg : 5778
Märkligt att det inte ser likadant ut i alla webbläsare om det nu ska vara så, och om det ska det så rekommenderar jag ett färgbyte då texten knappt syns.
Fylgja- Antal inlägg : 83
Sida 22 av 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Sida 22 av 40
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet