Offtopic
+25
ShieldsOfGold
Fylgja
Sictorment
Tartaros11
BIFFonen 666
Sire-Nahvas
Stenberg
patologen
Halonen666
Scullicon
Antagonist
Svartesmeden
Johan
Friberg
Naurbereth
Vargr
Carrion
Vitus
Atlas Musclecore
Xemtoth
Svullet_Rektum
Monoliten
Karate-Molin
Hammerheart
Countess
29 posters
Sida 23 av 40
Sida 23 av 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Sv: Offtopic
Fixat.
PS. Kul att vakna nu. Drömde att jag var Daniel i Amnesia, gick runt ett hörn ifrån och så släktes alla ljus och ett sånt där jävla monster kom. Fick panik och vaknade, woo! Låg i en halvtimme och försökte somna om, men av någon anledning så var min hjärna bara fokuserad på ångest efter det, så minne efter minne av mindre eller större saker som har varit ångestframkallande dök upp. Skitkul!
PS. Kul att vakna nu. Drömde att jag var Daniel i Amnesia, gick runt ett hörn ifrån och så släktes alla ljus och ett sånt där jävla monster kom. Fick panik och vaknade, woo! Låg i en halvtimme och försökte somna om, men av någon anledning så var min hjärna bara fokuserad på ångest efter det, så minne efter minne av mindre eller större saker som har varit ångestframkallande dök upp. Skitkul!
Vargr skrev:På lördagen! Jag kommer ju inte förrän på lördag..
Vad jag vet är det tänkt med den uppdelningen av sovplatser.
Lördag kör vi på då. Fan va roligt det ska bli.
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Ja, jättebra att supa när vi ska sitta och plågas med bandet i tio dagar, fyfan. Det blir you and me time nästa fredag.Monoliten skrev:Vargr skrev:På lördagen! Jag kommer ju inte förrän på lördag..
Vad jag vet är det tänkt med den uppdelningen av sovplatser.
Lördag kör vi på då. Fan va roligt det ska bli.
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
Lätta på trycket handlar det om. Glömma bort bandet och musiken, ta en paus liksom. Jag tror att man skulle må mycket bättre om man var lite påverkad hela tiden.
Ja jo, men kul att vara grisbakis och tvingas sitta med hela bandet i en studio, du minns ju hur det blev när vi spelade in låten till black oath splitten.
Det gick väl bra? Bara att vi kom igång sent.. Men det jag menar, man dricker bara lite hela tiden så man är precis under gränsen till full, berusad skulle jag kalla det. Då blir man inte bakfull även om man slutar dricka. Man håller bara prestationen på max.
Gick bra, men jag var så jävla arg hela tiden. Kommer fan behöva gå i terapi efter inspelningen.
Ska du vara en bitterfitta under vistelsen här för att du inte gillar att spela in så låser jag in dig i källaren.
Precis inhandlat The Binding of Isaac, spelet verkar helt underbart stört på flera störda sätt i kombination med fet Zeldadyrkan (The Legend of Zelda, NES). Soundtracket gick på en tia, asnice för 22 låtar som vad jag hört hittills är galet bra. Gillar spel som kostar 50 spänn.
Work, work.
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
sitter och skriver i open office när jag ser att ett sånt där rött streck komma fram när jag skrev "Mussolini". Jag högerklickar för att se vilka andra ord de trodde att jag menade istället och det första var "musselodling". fyfan vad man garvade åt det.
Följde efter en bil idag när jag åkte hem, o fy fan vad han körde!! Låg uppe i 190 och då kändes det som att vi körde lika fort... Så det är även ett nytt rekord för min lilla opel
Halonen666- FÄRS
- Antal inlägg : 2659
Varför följde du efter en bil?
Hammerheart- The Banhammer
- Antal inlägg : 4278
Inser du inte hur förnedrande det är att bli omkörd om man dessutom kör en gammal Opel?
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
Hammerheart skrev:Varför följde du efter en bil?
Jag hade inget bättre för mig
Sen som Svullet skrev. Den som körde den relativt nya Volvon måste inte känt så bra när en gammal opel hänger på.
Fast jag vågade fan inte köra hela vägen i 190.. Gick fan fort... Lite för fort
Halonen666- FÄRS
Jag har ett ganska allvarligt problem. Det handlar inte om mig personligen. Det handlar om min nya, svurna fiende.
Småflugor.
Små jävla flugor som flyger runt i mitt rum, en efter en dyker de upp framför mitt anlete. Bananflugor som de även kallas. Detta är ett problem för mig eftersom de aldrig tar slut. Idag har jag avrättat 7 stycken. Igår 5 stycken. Jag har städat mitt rum och dammsugit två gånger med en pedantisk precision och beslutsamhet. Papperskorgen är tömd; ingen gammal frukt någonstans som skapar hem till de små stackarna.
Jag måste finna källan av denna rena ondska, det är ju fan en bibelberättelse i mindre format. Starship Troopers bleknar i jämförelse.
Shoot a nuke down a bug hole, you got a lot of dead bugs.
Wish me luck. Total war.
Småflugor.
Små jävla flugor som flyger runt i mitt rum, en efter en dyker de upp framför mitt anlete. Bananflugor som de även kallas. Detta är ett problem för mig eftersom de aldrig tar slut. Idag har jag avrättat 7 stycken. Igår 5 stycken. Jag har städat mitt rum och dammsugit två gånger med en pedantisk precision och beslutsamhet. Papperskorgen är tömd; ingen gammal frukt någonstans som skapar hem till de små stackarna.
Jag måste finna källan av denna rena ondska, det är ju fan en bibelberättelse i mindre format. Starship Troopers bleknar i jämförelse.
Wish me luck. Total war.
Gäst- Gäst
Bring them pain son.
Make us proud.
Make us proud.
Karate-Molin- Black Dwarf
- Antal inlägg : 2829
Kapitel III skrev:Jag har ett ganska allvarligt problem. Det handlar inte om mig personligen. Det handlar om min nya, svurna fiende.
Småflugor.
Wish me luck. Total war.
Blanda vinäger, honung och nåt annat kul jag inte kommer ihåg, häll i ett glas och ställ i rummet. Problem solved
EDIT: Lite vatten och nån droppe diskmedel i det där, så var det!
Gäst- Gäst
Kan det vara så som att det finns någon öppning till vinden eller något likanande? Flugor vill ju gå o slagga såhära års o söker sig till varma ställen så som en vind som är perfekt till dem?
Halonen666- FÄRS
Sida 23 av 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Sida 23 av 40
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet