Ny festival! Heavy Days In Doomtown
+11
Carrion
Atlas Musclecore
Xemtoth
Countess
Monoliten
patologen
Hammerheart
pompepg
Sictorment
Vitus
Mel
15 posters
Sida 2 av 5
Sida 2 av 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Sv: Ny festival! Heavy Days In Doomtown
det är vad mitt matlagningsprogram hade bestått utav. brudar som lagar mat åt mig. brudar som frontar ockulta rock band.
Jex Thoth skulle ju gärna fått tillaga min hot dog... Så att säga...
Hammerheart- The Banhammer
- Antal inlägg : 4278
Yeaaah! I'd have... Intercourse with her! BO-YAH!
HDDT are proud to announce that the young desciples of doom, PILGRIM from Rhode Island US have been added to the line up.
Their sound are dark and cruching, their riffs are thick and heavy, and they bring their blend of a surprisingly original
sword-and-sorcery feel with the classic chest-caving heaviness of the masters: Black Sabbath, Saint Vitus, Reverend Bizarre and Pentagram.
PILRGRIM is right up our alley, and they will fit right in the traditional doom spectre of the festival along with Pagan Altar, Griftegård, Procession, Wounded Kings and Black Oath
HDDT are proud to welcome local Slugde newcommers TORCHLIGHT to the line - up.
TORCHLIGHT play slow, desolate and consuming sludge that sends you spiralling down a black hole from where there is no hope.
HDDT are happy to present the part Norwegian, part Swedish oldschool psychedelic rock band BRUTUS to the line up! This band sounds like they belong in the late sixties or early seventies with their groovy vibes. Some describe it as stoner, however the Brutus sound really stems from a time before there was such a thing as stoner rock. Its retro, its heavy, its the beginning of doom!
So after countless evenings and nights in front of, and around, their local bar. After discussions and intense arguments on how everything just sounded so much better before - these guys felt the time was right to take matters into their own hands. This is what it ended up with, and we like it!
Their sound are dark and cruching, their riffs are thick and heavy, and they bring their blend of a surprisingly original
sword-and-sorcery feel with the classic chest-caving heaviness of the masters: Black Sabbath, Saint Vitus, Reverend Bizarre and Pentagram.
PILRGRIM is right up our alley, and they will fit right in the traditional doom spectre of the festival along with Pagan Altar, Griftegård, Procession, Wounded Kings and Black Oath
HDDT are proud to welcome local Slugde newcommers TORCHLIGHT to the line - up.
TORCHLIGHT play slow, desolate and consuming sludge that sends you spiralling down a black hole from where there is no hope.
HDDT are happy to present the part Norwegian, part Swedish oldschool psychedelic rock band BRUTUS to the line up! This band sounds like they belong in the late sixties or early seventies with their groovy vibes. Some describe it as stoner, however the Brutus sound really stems from a time before there was such a thing as stoner rock. Its retro, its heavy, its the beginning of doom!
So after countless evenings and nights in front of, and around, their local bar. After discussions and intense arguments on how everything just sounded so much better before - these guys felt the time was right to take matters into their own hands. This is what it ended up with, and we like it!
Får hoppas som ett svin att man inte har skolskit då, vill inte missa detta!
Carrion- Antal inlägg : 5778
The Wounded Kings skall bli så jävla kul att se!
Countess- Antal inlägg : 1265
Aldebaran och Jex Thoth är bokade. hoppas det blir en live sex show med alla brudarna som är med i de olika banden.
Jag skulle själv velat ha Jex helt för mig själv. I ett mörkt rum, med lite tända ljus, champange, rosor och diaboliska sexpositioner!
Hatar att förstöra det roliga men:
Så jävla snygg är hon väl ändå inte?
Gäst- Gäst
Överskattad.
Sångerskan i Spiders är nice men priset går till:
Sångerskan i Spiders är nice men priset går till:
Jag minns när jag var 12 och inte vågade erkänna att tjejer var snygga!
Jag minns när jag var 5 och inte ville erkänna för kompisar att Kiss var mitt favoritband för att tjejer gillade bandet.
Hon är väldigt söt, och till viss del även sensuell. Sexig tror jag nog att jag lägger på ett annat plan, det är mer burleskt.
en del ny info!
Coffins och Noothgrush är bokade.
biljettinfo!
HDDT presale launched! Go to http://billetto.dk/heavydaysindoomtown2012 and get your tickets now!
We have put up 4 different kinds of tickets for sale:
-"Heavy Package"; 4-day ticket (Stengade, Ungdomshuset and Loppen), HDDT 2012 T-shirt, 2 HHDT 2012 posters (one limited screenprinted/one regular), stickers and printed program: 450 dkr. / 60 euro - 400 tickets only!
-4-day ticket (Stengade, Ungdomshuset and Loppen): 375 dkr. / 50 euro (presale only).
-3-day ticket (Thursday-Saturday/Stengade+Ungdomshuset or Friday-Sunday/Ungdomshuset+Loppen): 350 dkr. / 45 euro (presale only)
Cheers //HeavyDaysInDoomtownCrew
I relaterade nyheter så har den preliminära lineuppen för killtown deathfest släppts men det är nog värt sin egna tråd. jag tänker dock inte skapa den! så fixa det någon. jag säger det här eftersom självaste ESOTERIC är bokade inför den festivalen!
Coffins och Noothgrush är bokade.
biljettinfo!
HDDT presale launched! Go to http://billetto.dk/heavydaysindoomtown2012 and get your tickets now!
We have put up 4 different kinds of tickets for sale:
-"Heavy Package"; 4-day ticket (Stengade, Ungdomshuset and Loppen), HDDT 2012 T-shirt, 2 HHDT 2012 posters (one limited screenprinted/one regular), stickers and printed program: 450 dkr. / 60 euro - 400 tickets only!
-4-day ticket (Stengade, Ungdomshuset and Loppen): 375 dkr. / 50 euro (presale only).
-3-day ticket (Thursday-Saturday/Stengade+Ungdomshuset or Friday-Sunday/Ungdomshuset+Loppen): 350 dkr. / 45 euro (presale only)
Cheers //HeavyDaysInDoomtownCrew
I relaterade nyheter så har den preliminära lineuppen för killtown deathfest släppts men det är nog värt sin egna tråd. jag tänker dock inte skapa den! så fixa det någon. jag säger det här eftersom självaste ESOTERIC är bokade inför den festivalen!
Om det är någon som undrar över den näst intill oförskämda mängden av tjej-frontade band, så har jag fått höra att det handlar om något politiskt. Arrangemanget sjönk i mina ögon.
Politiskt?
Nu får du förklara dig.
Nu får du förklara dig.
Karate-Molin- Black Dwarf
- Antal inlägg : 2829
Antagligen jämställdhet. Blir lökigt när det ska påtvingas på det sättet.
Typ... Gudgrun Schyman-politik och sånt där.
Menar det. Därför blir jag djävligt besviken!
white knight festival, trololololol. det är ju inte jämt om kvinnor dominerar festivalen. sen att det är typ en vegetarianfestival stör mig med. deras politik och åsikter verkar helt störda.
Jo, men det är ju så det är liksom. Samma sak med Killtown. Veggovänstern drar i trådarna. Men öppen skunkförsäljning i allafall. Färdigrullade för den delen också. Minns jag inte helt fel kostade en jolle inte mer än 25 DKK.
Jävla kommunister alltså.
Förutom gräsdelen, det låter ju inte helt fel.
Förutom gräsdelen, det låter ju inte helt fel.
Gäst- Gäst
Sida 2 av 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Liknande ämnen
» Heavy Days in Doomtown Pt.II - 2-5 Maj på Ungdomshuset i Köpenhamn
» Metal Magic Festival III
» US heavy/power metal
» Metal Warning Festival 3
» Getaway Rock Festival -12
» Metal Magic Festival III
» US heavy/power metal
» Metal Warning Festival 3
» Getaway Rock Festival -12