Ny festival! Heavy Days In Doomtown
+11
Carrion
Atlas Musclecore
Xemtoth
Countess
Monoliten
patologen
Hammerheart
pompepg
Sictorment
Vitus
Mel
15 posters
Sida 4 av 5
Sida 4 av 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Sv: Ny festival! Heavy Days In Doomtown
Är väl tonen som, bland annat du också, gör ni gör er skyldiga till som får mig att reagera. Ni diskuterar ni inte, ni attackerar.
Och som sagt, jag bryr mig faktiskt inte ett jota om diskussionen som var. Förstår bara inte varför han ska vara så "antagonistisk" (höhö).
Och som sagt, jag bryr mig faktiskt inte ett jota om diskussionen som var. Förstår bara inte varför han ska vara så "antagonistisk" (höhö).
Att folk kan bli så arga över överdrifter.
Men ja, jag är av den uppfattningen av att en festival ska vara en hyllning till all form av frihet. Men ja, man är väl idealist eller något.
Men ja, jag är av den uppfattningen av att en festival ska vara en hyllning till all form av frihet. Men ja, man är väl idealist eller något.
Gäst- Gäst
Vem är arg då?
patologen- Antal inlägg : 365
Carrion- Antal inlägg : 5778
Det får vara hur mycket kvinnsfolk som helst på scen, jag gillar inte den ockulta häxrocken bara, tycker det är tråkig musik, därav attraherar det mig inte.
Sen handlar det för mig inte om att det bara serveras vegetarisk mat utan att kött är förbjudet på området. Det är skitsam om man kan vandra en bit bort och frossa. Principsak. Hade jag dragit till en vegetarisk krog eller restaurang? Inte en chans. Hade jag köpt en fransk hotdog och dragit med in på en "vanlig" krog/restaurang? Mycket tveksamt då det oftast finns käk att köpa där om hungern skulle infinna sig.
Sen handlar det för mig inte om att det bara serveras vegetarisk mat utan att kött är förbjudet på området. Det är skitsam om man kan vandra en bit bort och frossa. Principsak. Hade jag dragit till en vegetarisk krog eller restaurang? Inte en chans. Hade jag köpt en fransk hotdog och dragit med in på en "vanlig" krog/restaurang? Mycket tveksamt då det oftast finns käk att köpa där om hungern skulle infinna sig.
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Så du vill helt enkelt inte vara på en plats där det inte går att få tag på kött att förtära? Eller var klämmer skon?
patologen skrev:Vem är arg då?
Äh, jag uppfattade det bara så. Antar att jag hade fel.
Det är ju bara löjligt att de förbjuder kött på ett festivalområde, vad ska de göra om man sitter och äter, konfiskera det eller? Fan heller, det är ju bara löjligt.
Gäst- Gäst
Festivalen hålls väl inomhus? Hade du tagit med dig mat och ätit det när du går på andra inomhuskonserter?
patologen skrev:Så du vill helt enkelt inte vara på en plats där det inte går att få tag på kött att förtära? Eller var klämmer skon?
Helst inte nej, men kan jag inte ta med mig kötthärligheten in så undviker jag helst stället.
En annan femma förresten, hur är det med rökning där? Jag är inte haj på danska röklagar, rökning inomhus kan vara ett jävla problem för mig över en längre period. Astma och skit.
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
patologen skrev:Festivalen hålls väl inomhus? Hade du tagit med dig mat och ätit det när du går på andra inomhuskonserter?
Jaha, där ser man. Det läste jag faktiskt inte.
Gäst- Gäst
Härligt med lite diskussion på forumet!
Sictorment- Antal inlägg : 930
Festivalens scen är inomhus, men sedan hänger man ju utomhus.
Hammerheart- The Banhammer
- Antal inlägg : 4278
Atlas Musclecore skrev:Förstår bara inte varför han ska vara så "antagonistisk" (höhö).
Jag känner att jag måste leva upp till mitt internätnamn.
Antagonist- Antal inlägg : 1043
Antagonist skrev:Atlas Musclecore skrev:Förstår bara inte varför han ska vara så "antagonistisk" (höhö).
Det är fan rätt.
Gäst- Gäst
Hellbastard skrev:Antagonist skrev:Atlas Musclecore skrev:Förstår bara inte varför han ska vara så "antagonistisk" (höhö).
Det är fan rätt.
Äh, håll käft'n!
Antagonist- Antal inlägg : 1043
Antagonist skrev:Hellbastard skrev:Antagonist skrev:Atlas Musclecore skrev:Förstår bara inte varför han ska vara så "antagonistisk" (höhö).
Det är fan rätt.
Äh, håll käft'n!
Äh!
Gäst- Gäst
Antagonist skrev:Hellbastard skrev:Antagonist skrev:Atlas Musclecore skrev:Förstår bara inte varför han ska vara så "antagonistisk" (höhö).
Det är fan rätt.
Äh, håll käft'n!
Döh!
Woah!
Kände bara för att leva upp till mig internet namn.
Höll käften.
Karate-Molin- Black Dwarf
- Antal inlägg : 2829
Hammerheart skrev:Vettifan, men verkar även som att Pagan Altar har blivit av med sin basist också.
Läste nyss att de skaffat en ny som heter William Gallagher.
Inte för att de lär lira på denna tillställning men ändå.
Carrion- Antal inlägg : 5778
Synd, jag gillade basisten de hade innan. Stor flintskallig, rolig neger som stammar och gillar Nunslaughter!
Hammerheart- The Banhammer
- Antal inlägg : 4278
Lord Vicar och Solstice ersätter Pagan Altar och Noothgrush. jag gillar det!
fick typ tio planscher och säkert två hundra flyers för festivalen igår. undrar vad ja ska göra av alltihop.
lama är att pagan altar är med på planschen också. högst upp! synd att de inte hann ändra det i tid.
fick typ tio planscher och säkert två hundra flyers för festivalen igår. undrar vad ja ska göra av alltihop.
lama är att pagan altar är med på planschen också. högst upp! synd att de inte hann ändra det i tid.
Var på Heavy Days i fredags, vart jävligt bra!
Jex Thoth var absolut bäst, sån satans scennärvaro Jex hade!
The Wounded Kings var jävligt bra dem med, spelade hela senaste plattan från början till slut. Snackade ett tag med Sharie Neyland också.
Fick en bild med Jex efter spelningen också!
Lyckat som fan!
Såg också The Dahmers i lördags, svinbra! Ralle spelade blockflöjt och grejer!
Jex Thoth var absolut bäst, sån satans scennärvaro Jex hade!
The Wounded Kings var jävligt bra dem med, spelade hela senaste plattan från början till slut. Snackade ett tag med Sharie Neyland också.
Fick en bild med Jex efter spelningen också!
Lyckat som fan!
Såg också The Dahmers i lördags, svinbra! Ralle spelade blockflöjt och grejer!
Countess- Antal inlägg : 1265
jag var rätt borta under lördagen så 100 procent inlevelse saknades när man såg det man ville se. råkade missa lord vicar också vilket är trist.
blev en del snack med grabbarna ifrån pilgrim i alla fall, riktiga nördar de är. snacka mycket om skyrim med sångaren.
sen fick man ju ta ett kort snack med sångaren i griftegård. han var härlig och trevlig som fan.
blev en del snack med grabbarna ifrån pilgrim i alla fall, riktiga nördar de är. snacka mycket om skyrim med sångaren.
sen fick man ju ta ett kort snack med sångaren i griftegård. han var härlig och trevlig som fan.
Snackade med gitarristen i Pilgrim. Han var schysst, var typ från Ukraina:/
happy days in doomtown
Snedseglare- Antal inlägg : 211
Snedseglare skrev:happy days in doomtown
Indeed!
Sida 4 av 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Liknande ämnen