Senast sedda film
+32
Muskelrock2013
skalMan
Amanethes
Torzul
Thrasharn
Burschk the Embalmer
Snedseglare
patologen
Tompus
David Junior
Mira Black
pompepg
Sire-Nahvas
Snikich
BIFFonen 666
Hammerheart
piik
Monoliten
Naurbereth
Stenberg
Xemtoth
Vargr
Svartesmeden
Countess
Karate-Molin
Atlas Musclecore
Carrion
Vitus
Halonen666
Scullicon
Svullet_Rektum
onlydennishot
36 posters
Sida 3 av 28
Sida 3 av 28 • 1, 2, 3, 4 ... 15 ... 28
Sv: Senast sedda film
Bringing Up Baby
Stagecoach
Breathless
Åh herre, min skapare! HNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNG!
Stagecoach
Breathless
Åh herre, min skapare! HNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNG!
Fan Vitus... Fan...
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
Batman: year one
fan vad bra detta var. bättre än under the red hood till och med!
hoppas DC fortsätter med att göra animerade filmer baserade på kända batman comics.
fan vad bra detta var. bättre än under the red hood till och med!
hoppas DC fortsätter med att göra animerade filmer baserade på kända batman comics.
Nu när det gått ett par dagar, vad tyckte du om Melancholia?
Hypade den sjukt hårt i onsdags, vet dock inte om den levde upp till min überhype?
Hypade den sjukt hårt i onsdags, vet dock inte om den levde upp till min überhype?
Carrion- Antal inlägg : 5778
näe det gjorde den inte men du fick ju det att låta helt övernaturligt, haha.
men den var fan bra alltså. suttit och tänkt på den o grejer. vill se den igen. men samtidigt känns det som första halvan av filmen inte ens är nödvändig. hela part 1 delen. för allt som vi som tittare lär oss där hade vi kunnat lära oss i part 2 också.
men den var fan bra alltså. suttit och tänkt på den o grejer. vill se den igen. men samtidigt känns det som första halvan av filmen inte ens är nödvändig. hela part 1 delen. för allt som vi som tittare lär oss där hade vi kunnat lära oss i part 2 också.
Red
Det är inte ofta jag känner att jag kan se en film vid två tillfällen tätt inpå varandra men denna film skulle jag kunna se igen redan nu, trots att jag stängde av den för tre minuter sen!
EDIT: Bruce går runt och suckar hela tiden och folk mördas på ett komiskt sätt. Roligt..
Det är inte ofta jag känner att jag kan se en film vid två tillfällen tätt inpå varandra men denna film skulle jag kunna se igen redan nu, trots att jag stängde av den för tre minuter sen!
EDIT: Bruce går runt och suckar hela tiden och folk mördas på ett komiskt sätt. Roligt..
30 minutes or less, komedi.
har försökt få hem denna film i ca 2 månader så när jag väl fick ner den igår
så var förväntningarna ganska höga.
men nej, riktigt tråkig. trodde den kunde ha potential till att vara riktigt rolig, men kändes som den föll ganska omgående. synd, för iden var kul och man kunde lätt ha gjort något mycket roligare med det.
2/5
såg däremot både In Time och TinTin på bio i måndags.
och in time är lätt en av dom bästa filmerna jag sett i år, så jävla bra. det är en liten vändning i filmen efter ca 30 min, och efter det så är hela filmen klockren och ascool. så jävla kul ide, och på något sätt får man sig en liten tankeställare efteråt. hade inte jättehöga förväntningar på denna då justin timberlake är med, men han överraskar. kan inte ens förklara hur jävla bra den här filmen var!
5/5
TinTin, eftersom den är filmad i 3D så ville jag prova att sen i 3D även fast jag verkligen inte tycker om det. (såg transforemers 3 i 3D bara för att testa, funkade hyffsat, men föredrar verkligen 2D). anywhore, efter 10 min stängdes 3D'n av, för helvete det var helt sjukt antsträngande för ögonen! hade aldrig pallat se hela den filmen så. så fortsatte i 2D, och ja, visst är filmen bra. hade sett fram emot denna länge. den är snygg och allt så. det var liiite för långa "action-scener" ibland. kändes lite som att dom ville "skylta" med hur duktiga dom varit så att filmen blivit såpass snygg.
men ja, tintin är tintin och filmen är bra! 4/5
har försökt få hem denna film i ca 2 månader så när jag väl fick ner den igår
så var förväntningarna ganska höga.
men nej, riktigt tråkig. trodde den kunde ha potential till att vara riktigt rolig, men kändes som den föll ganska omgående. synd, för iden var kul och man kunde lätt ha gjort något mycket roligare med det.
2/5
såg däremot både In Time och TinTin på bio i måndags.
och in time är lätt en av dom bästa filmerna jag sett i år, så jävla bra. det är en liten vändning i filmen efter ca 30 min, och efter det så är hela filmen klockren och ascool. så jävla kul ide, och på något sätt får man sig en liten tankeställare efteråt. hade inte jättehöga förväntningar på denna då justin timberlake är med, men han överraskar. kan inte ens förklara hur jävla bra den här filmen var!
5/5
TinTin, eftersom den är filmad i 3D så ville jag prova att sen i 3D även fast jag verkligen inte tycker om det. (såg transforemers 3 i 3D bara för att testa, funkade hyffsat, men föredrar verkligen 2D). anywhore, efter 10 min stängdes 3D'n av, för helvete det var helt sjukt antsträngande för ögonen! hade aldrig pallat se hela den filmen så. så fortsatte i 2D, och ja, visst är filmen bra. hade sett fram emot denna länge. den är snygg och allt så. det var liiite för långa "action-scener" ibland. kändes lite som att dom ville "skylta" med hur duktiga dom varit så att filmen blivit såpass snygg.
men ja, tintin är tintin och filmen är bra! 4/5
jag är inte speciellt insatt i tintin och alla dess böcker/äldre filmer så kan tyvärr inte svara på det!
Light Blast (1985)
Erik Estrada spelar badass och spöar upp en kvinna som attackerar honom med ett järnrör. Priceless.
4/5 bara för att den är så jävla stenhård!
A Serbian Film (2010)
Så jävla sjuk men så jävla bra!
Incest, våldtäkt och mord.
4/5
Erik Estrada spelar badass och spöar upp en kvinna som attackerar honom med ett järnrör. Priceless.
4/5 bara för att den är så jävla stenhård!
A Serbian Film (2010)
4/5
Carrion skrev:Light Blast (1985)
A Serbian Film (2010)
4/5
har hört och läst så jävla mycket om den filmen. är den värd att se? har hört att om man har ett mindre kasst psyke så kanske man inte bör se den. men ÄR den så jävla sjuk som det sägs?
Såg A Serbian film nyss... Sjuk var den. Helt jävla galet. Riktigt bra gjord men fan vad sjuk.
I mitt fall var det att jag hörde så mycket om filmen tills jag var tvungen att se den. Ångrar inte att jag såg den men fan vad sjuk den var.
I mitt fall var det att jag hörde så mycket om filmen tills jag var tvungen att se den. Ångrar inte att jag såg den men fan vad sjuk den var.
Countess- Antal inlägg : 1265
Tydligen så ska filmen symbolisera hur den serbiska staten rövknullar folket.
Är det verkligen så illa!?
Se upp för dårarna. (2007)
Svensk film. Det säger väl det mesta. Inte usel, inte bra. Hade sina stunder. De var tvungna att ha med stereotypisk rasistkille som huvudantagonist, såklart. Lite finess där hade inte skadat. Plot holes och suspension of disbelief. Mediokert. Hade inte sett igen.
Svensk film. Det säger väl det mesta. Inte usel, inte bra. Hade sina stunder. De var tvungna att ha med stereotypisk rasistkille som huvudantagonist, såklart. Lite finess där hade inte skadat. Plot holes och suspension of disbelief. Mediokert. Hade inte sett igen.
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
Countess skrev:Såg A Serbian film nyss... Sjuk var den. Helt jävla galet. Riktigt bra gjord men fan vad sjuk.
Håller med båda faktiskt. Ångrar inte att jag såg den, men jag vet inte om jag vill se den igen.Kapitel III skrev:Fy fan... aldrig mer.
Jaså? I så fall har dom mixat ihop metaforik med saklighet väldigt bra.Carrion skrev:Tydligen så ska filmen symbolisera hur den serbiska staten rövknullar folket.
Jo det är vad jag hört. Kan dock vara en ursäkt för att få kunna göra filmen.
Vet inte om läget faktiskt är så sopigt i Serbien.
Vet inte om läget faktiskt är så sopigt i Serbien.
Jag hörde att det var en anspelning åt liknande dåd som utfördes under krigen nere i området.
Gäst- Gäst
DET...stämmer väldigt bra faktiskt!
Galna Serber. Eller vad säger du Marko?
Countess- Antal inlägg : 1265
Jävla serbjävlar.
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Sida 3 av 28 • 1, 2, 3, 4 ... 15 ... 28