Senast sedda film
+32
Muskelrock2013
skalMan
Amanethes
Torzul
Thrasharn
Burschk the Embalmer
Snedseglare
patologen
Tompus
David Junior
Mira Black
pompepg
Sire-Nahvas
Snikich
BIFFonen 666
Hammerheart
piik
Monoliten
Naurbereth
Stenberg
Xemtoth
Vargr
Svartesmeden
Countess
Karate-Molin
Atlas Musclecore
Carrion
Vitus
Halonen666
Scullicon
Svullet_Rektum
onlydennishot
36 posters
Sida 23 av 28
Sida 23 av 28 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 28
Sv: Senast sedda film
Los Olvidados (1950)
bra story, något kassa skådisar. ett riktigt as till bad guy som man bara vill se dö. var lite svårt att bry mig igenom hela filmen dock. mexikanare är inte särskilt sympatiska.
bra story, något kassa skådisar. ett riktigt as till bad guy som man bara vill se dö. var lite svårt att bry mig igenom hela filmen dock. mexikanare är inte särskilt sympatiska.
To the Devil a Daughter (19frösihjäl)
Cool rulle. Christopher Lee är ondskan personifierad som vanligt, snygg nunnebrud och grejer. Sevärd.
Cool rulle. Christopher Lee är ondskan personifierad som vanligt, snygg nunnebrud och grejer. Sevärd.
Hammerheart- The Banhammer
- Antal inlägg : 4278
the Hobbit
Tyckte att filmen var rätt så bra ändå. Bra gjord, bra berättelse och underhållande att kolla på. Ska se den igen för att dukarna för tvduken inte kunde dras undan helt och hållet så det förstörde ganska mycket av filmen.
8/10 utan tvekan
Tyckte att filmen var rätt så bra ändå. Bra gjord, bra berättelse och underhållande att kolla på. Ska se den igen för att dukarna för tvduken inte kunde dras undan helt och hållet så det förstörde ganska mycket av filmen.
8/10 utan tvekan
Halonen666- FÄRS
- Antal inlägg : 2659
Halonen666 skrev:the Hobbit
8/10 utan tvekan
BIFFonen 666- BIFF
- Antal inlägg : 764
The Hobbit
Den var fan schysst asså. Fyra Kenta av fem.
Tompus- Antal inlägg : 657
Håller med. Jag blev inte besviken. Det lönar sig att skita i all reklam innan släppet. Inte sett en enda video eller så innan.Tompus skrev:The Hobbit
Suck
titeln passar, om man säger så... urkass!
titeln passar, om man säger så... urkass!
Mira Black- Antal inlägg : 680
Darwin Awards (200...3?)
Trodde den skulle handla uteslutande om just Darwin Awards, men icke. En ganska anynom och medioker historia med tråkiga skådespelarinstatser och splittrat manus. Rekommenderas inte.
Trodde den skulle handla uteslutande om just Darwin Awards, men icke. En ganska anynom och medioker historia med tråkiga skådespelarinstatser och splittrat manus. Rekommenderas inte.
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
Star Wars Ep. IV, V och VI.
Jag och en polare hade ett litet minimaraton. Nästa gång blir det alla filmerna.
Jag och en polare hade ett litet minimaraton. Nästa gång blir det alla filmerna.
Carrion- Antal inlägg : 5778
Vilka versioner?
Såg Gudfadern 1 nyss för första gången. Den var bra. Blir nog att se 2an snart..
BIFFonen 666- BIFF
- Antal inlägg : 764
Svullet_Rektum skrev:Vilka versioner?
DVD-boxen från 2004.
Senaste skörden:
Batman Begins (2005)
Batman: The Dark Knight (2008)
The Magnificent Seven (1960)
Expendables I och II (2010 resp. 2012)
EDIT: Just det... Såg ju The Hobbit för någon vecka sedan. Sjukt bra!
Oj wow... nu har man sett denna till slut.
Helt klart den mest överskattade filmen genom tiderna.
Oj wow... nu har man sett denna till slut.
Helt klart den mest överskattade filmen genom tiderna.
Tyckte också den var ganska meh. Antar att man skulle ha sett den på 3D-bio och allt det där, inte hemma på en 19'' datorskärm.
Looper (2012). Gillade som fan, men så har jag också en svag plats för tidsresefilmer. Dock var inte tidsresandet det centrala. Bruce Willis börjar bli till åldern.
Behind the Mask: The Rise of Leslie Vernon (2006). Nja... Tyckte den var ganska splittrad och sådär. Är man diehard-fan av slasherfilmerna så kan den nog vara ball dock.
Men in Black III (2012). Helt ok popcornsrulle och Will Smith är ju alltid bra. Tyckte skurken liknande och lät som Tim Curry men det var tydligen inte han Bättre än tvåan i alla fall.
In Bruges (2008). Tydligen ganska hyllad brittisk dramathrillersvartkomediwhatever. Tyckte den var rätt skön. Hade inga undertexter så ibland hängde jag inte med när de snackade snabbt på bred, konstig brittisk dialekt med en massa slang. Trevliga twister mot slutet och kokainsnortande dvärgar som predikar om kommande raskrig.
Orphan (2009). Jeez, har vi inte sett detta innan? Tyckte ändå det var en solid skräckis trots klichéerna ändå fram till slutet som inte följde i samma krypande, läskiga anda som resten av filmen. En halvrolig twist mot slutet, som var ganska oväntad.
Paranormal Activity 3 (2011). Sämsta skiten jag har sett.
Shrek (2001). Folk verkar hylla denna till skyarna, men jag tyckte den var rätt lam. Inte rolig eller spännande på något sätt. En typisk söndagseftermiddagsrulle man kan glo på om man inte har något bättre för sig. Vad är grejen? Varför blev den så stor?
Smala Sussie (2003). Antalet bra svenska moderna filmer kan jag räkna på fingrarna, och denna är nog en av dem! Härligt tempo och en massa twister, värmländska och deprimerade poliser. Vissa delar känns lite som transportsträckor men det gör inte så mycket.
The Rocky Horror Picture Show (1975). Vad finns det att säga? Musiken och dansnumrena är kult, och vissa scener är roliga som fan, men jag finner ofta att jag zonar ut och tänker på annat när det inte är musik och när Tim Curry inte är med. Efter halva filmen så tycker jag att det ballar ur på ett dåligt sätt... Svårt att förklara, tror inte jag "fattar" den riktigt.
Looper (2012). Gillade som fan, men så har jag också en svag plats för tidsresefilmer. Dock var inte tidsresandet det centrala. Bruce Willis börjar bli till åldern.
Behind the Mask: The Rise of Leslie Vernon (2006). Nja... Tyckte den var ganska splittrad och sådär. Är man diehard-fan av slasherfilmerna så kan den nog vara ball dock.
Men in Black III (2012). Helt ok popcornsrulle och Will Smith är ju alltid bra. Tyckte skurken liknande och lät som Tim Curry men det var tydligen inte han Bättre än tvåan i alla fall.
In Bruges (2008). Tydligen ganska hyllad brittisk dramathrillersvartkomediwhatever. Tyckte den var rätt skön. Hade inga undertexter så ibland hängde jag inte med när de snackade snabbt på bred, konstig brittisk dialekt med en massa slang. Trevliga twister mot slutet och kokainsnortande dvärgar som predikar om kommande raskrig.
Orphan (2009). Jeez, har vi inte sett detta innan? Tyckte ändå det var en solid skräckis trots klichéerna ändå fram till slutet som inte följde i samma krypande, läskiga anda som resten av filmen. En halvrolig twist mot slutet, som var ganska oväntad.
Paranormal Activity 3 (2011). Sämsta skiten jag har sett.
Shrek (2001). Folk verkar hylla denna till skyarna, men jag tyckte den var rätt lam. Inte rolig eller spännande på något sätt. En typisk söndagseftermiddagsrulle man kan glo på om man inte har något bättre för sig. Vad är grejen? Varför blev den så stor?
Smala Sussie (2003). Antalet bra svenska moderna filmer kan jag räkna på fingrarna, och denna är nog en av dem! Härligt tempo och en massa twister, värmländska och deprimerade poliser. Vissa delar känns lite som transportsträckor men det gör inte så mycket.
The Rocky Horror Picture Show (1975). Vad finns det att säga? Musiken och dansnumrena är kult, och vissa scener är roliga som fan, men jag finner ofta att jag zonar ut och tänker på annat när det inte är musik och när Tim Curry inte är med. Efter halva filmen så tycker jag att det ballar ur på ett dåligt sätt... Svårt att förklara, tror inte jag "fattar" den riktigt.
The Orphan (2009) har fan den snyggaste kameraregi jag någonsin sett i en film. Genialiskt! Annars är det väl lite mycket Omen över den. Håller med om slutet dock, djävligt skruvat.
Hm, det kanske den har. Fokus(höhö)erade inte så mycket på fotot i filmen faktiskt.
Svullet_Rektum skrev:Tyckte också den var ganska meh. Antar att man skulle ha sett den på 3D-bio och allt det där, inte hemma på en 19'' datorskärm.
Om man ville bli imponerad av de emellanåt rätt halvsopiga CG-effekterna samt bli förblindad av den fruktansvärt värdelösa storyn tack vare effekterna och färgerna så hade 3D-bion varit helt rätt ställe.
Count Dracula (1977)
Den var ganska B, men bra ändå.
The Black Cat (1981)
Den var ok. Varken jättebra eller skitdålig.
Den var ganska B, men bra ändå.
The Black Cat (1981)
Den var ok. Varken jättebra eller skitdålig.
Tompus- Antal inlägg : 657
The dark knight rises. 7.5/10
EddieTheHead1989- Antal inlägg : 150
X-Men: First Class (2011). Rätt så bra! Gillade den under tiden men minns inget speciellt från den.
Den nya Total Recall. Vilken jävla dynga.
Den nya Total Recall. Vilken jävla dynga.
Man on the Moon: Förjävla bra film! Blir att ses någon mer gång rätt snart.
Andy Kaufman alltså, intressant kille.
The Amazing Spider-man: Bra film, har alltid gillat Spider-man som fan. Vetifan om jag gillar denna eller den från 2002 bäst. Tror nog den gamla.
Andy Kaufman alltså, intressant kille.
The Amazing Spider-man: Bra film, har alltid gillat Spider-man som fan. Vetifan om jag gillar denna eller den från 2002 bäst. Tror nog den gamla.
pompepg- Antal inlägg : 567
Det jag gillar med The Amazing Spider-Man är att den är mer enligt serietidningen än de tidigare filmerna.
Dexter Season 6 EP 12; sista. Film? Minns ej senast jag såg nåt. 2011 nåt.
exisyphus- Antal inlägg : 7
Hammerheart skrev:Det jag gillar med The Amazing Spider-Man är att den är mer enligt serietidningen än de tidigare filmerna.
Har noll-koll på serietidningen så kan inte gå efter det, har bara hört att det ska vara så.
pompepg- Antal inlägg : 567
Alien (1979)
Aliens (1986)
Alien 3 (1992)
Varje ny film var sämre än den förra. De borde slutat efter den första, eller åtminstone hållit sig till skräcktemat och inte gått över till att bli actionfilmer...
Får se hur Resurrection är. Lär väl vara skit men får väl ta mig igenom den. Sen får det bli Prometheus.
Aliens (1986)
Alien 3 (1992)
Varje ny film var sämre än den förra. De borde slutat efter den första, eller åtminstone hållit sig till skräcktemat och inte gått över till att bli actionfilmer...
Får se hur Resurrection är. Lär väl vara skit men får väl ta mig igenom den. Sen får det bli Prometheus.
Sida 23 av 28 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 28
Liknande ämnen
» Någon som pysslar med film?
» Vad köpte du för film senast?
» Senast lästa bok
» Senast införskaffat spel
» Senast införskaffad merchandise
» Vad köpte du för film senast?
» Senast lästa bok
» Senast införskaffat spel
» Senast införskaffad merchandise