Offtopic
+26
Burschk the Embalmer
pompepg
Snedseglare
ShieldsOfGold
Halonen666
patologen
Naurbereth
Christless
Antagonist
Snikich
Sictorment
piik
Scullicon
Atlas Musclecore
Vargr
Svartesmeden
Xemtoth
Carrion
Vitus
Monoliten
Hammerheart
Karate-Molin
Countess
Svullet_Rektum
Stenberg
Sire-Nahvas
30 posters
Sida 6 av 40
Sida 6 av 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Sv: Offtopic
Vargr skrev:Tog också ner den där nya msn förut, avskydde den från början.. Letade fram en tidigare version istället. Tyvärr var denna en version senare än den jag ville ha, men men jag hittar inga tidigare så.
Första sidan eller vad man ska kalla den är fylld med alldeles för mycket plotter, men annars diggar jag den lite mer än förut, fliksystemet med folk man snackar med var fan på tiden att de dängde in istället för att ha en massa olika fönster.
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Dags igen alltså.. Tror inte jag sett dig sen Doomfesten.. Släng med snikich@yahoo.se orkar inte PM dig..
På måndag är det första gången det händer någonting i mitt liv på ett å ett halvt år. Börjar plugga historia på Lunds Universitet, och kommer ha Dick Harrison som lärare under andra delen av kursen. Superfräsigt, om jag får säga det själv.
Antagonist- Antal inlägg : 1043
Carrion skrev:Någon som vet var man kan skaffa denna? Eller den går kanske ej att få tag på längre?
Här är den vackraste bilden jag hittade.
Köpte en likadan på Watainmerch när det fanns, numera heter det Wolfwear. Kolla ifall dom har den. www.wolfwear.net
Christless- Antal inlägg : 278
Antagonist skrev:På måndag är det första gången det händer någonting i mitt liv på ett å ett halvt år. Börjar plugga historia på Lunds Universitet, och kommer ha Dick Harrison som lärare under andra delen av kursen. Superfräsigt, om jag får säga det själv.
Vad kommer kursen handla om?
Gäst- Gäst
Hellbastard skrev:Antagonist skrev:På måndag är det första gången det händer någonting i mitt liv på ett å ett halvt år. Börjar plugga historia på Lunds Universitet, och kommer ha Dick Harrison som lärare under andra delen av kursen. Superfräsigt, om jag får säga det själv.
Kommer studera samhällsutvecklingen från antiken till nutid. Allt från ekonomi och politik, till de mer kulturella och sociala aspekterna.
Sen kommer jag läsa om olika historieforskningsmetoder, och även hur historia används i samhället.
Antagonist- Antal inlägg : 1043
Antagonist skrev:Hellbastard skrev:Antagonist skrev:På måndag är det första gången det händer någonting i mitt liv på ett å ett halvt år. Börjar plugga historia på Lunds Universitet, och kommer ha Dick Harrison som lärare under andra delen av kursen. Superfräsigt, om jag får säga det själv.
Kommer studera samhällsutvecklingen från antiken till nutid. Allt från ekonomi och politik, till de mer kulturella och sociala aspekterna.
Sen kommer jag läsa om olika historieforskningsmetoder, och även hur historia används i samhället.
Aha, det låter ju intressant. Jag läser faktiskt själv om historieforskning och historiebruk nu i Historia C.
Gäst- Gäst
Christless skrev:Carrion skrev:Någon som vet var man kan skaffa denna? Eller den går kanske ej att få tag på längre?
Här är den vackraste bilden jag hittade.
Köpte en likadan på Watainmerch när det fanns, numera heter det Wolfwear. Kolla ifall dom har den. www.wolfwear.net
Kollade men den fanns inte. Den ska vara vit, inte den svarta.
Carrion- Antal inlägg : 5778
Antagonist skrev:På måndag är det första gången det händer någonting i mitt liv på ett å ett halvt år. Börjar plugga historia på Lunds Universitet, och kommer ha Dick Harrison som lärare under andra delen av kursen. Superfräsigt, om jag får säga det själv.
Roligt, för önska lycka till då! Hade också sökt historia men valde att fortsätta på kandidaten i Historisk Arkeologi istället..
Dickan var och föreläste på arkeologen för ett par månader sedan, riktigt bra och fängslande föreläsare!
Naurbereth- Antal inlägg : 833
Skall börja läsa Religionshistoria i slutet av nästa vecka, första föreläsaren vi skall ha är han jag hittade på en Watain konsert iklädd Ghost tröja för ett tag sen.
Scullicon- Antal inlägg : 1392
Skulle börjat plugga upp betyg i måndags, men en deppattack satte stopp för det, så ska börja 26 januari istället, kanske kan börja på universitet sådär runt 2014-2015, fy fan. Men då blir det fan grejer. Socionom och filosofi is teh shit som jag är intresserad av i alla fall. Kuratorjobb på nån halvhärlig gymnasieskola lockar.
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Jag har ett problem.
Snart kanske internet kostar på min telefon igen, och då tömmer jag mitt kontantkort.
Bara så ni vet.
Jag kanske försvinner.
Snart kanske internet kostar på min telefon igen, och då tömmer jag mitt kontantkort.
Bara så ni vet.
Jag kanske försvinner.
Sire-Nahvas- Fast Taker
- Antal inlägg : 2630
Nu sticker jag på Tour de Fiss strax. Hej då!
Hammerheart- The Banhammer
- Antal inlägg : 4278
Hammerheart skrev:Nu sticker jag på Tour de Fiss strax. Hej då!
Tjenare tjenare.
Sire-Nahvas skrev:Jag har ett problem.
Bara så ni vet.
Jag kanske försvinner.
Fan... det får du ordna på något vänster!
Vart tog Kapitel III vägen?
han försvinner in i skogen för att lyssna på lönndom med jämna mellanrum.
lär se honom igen om några månader.
lär se honom igen om några månader.
Han blev sur av någon anledning, skickade ett PM till mig och bad mig ta bort hans konto, jag sa att jag helst inte ville göra det, då letade han upp någon parallell i gratisforumets lagstadgar om att jag inte får vägra.... Poof, tog bort hans konton.
Jaha, en aktiv nisse mindre här då.
Verkade vara något som hade byggts upp, inte en särskild anledning som så... Så svårt att sätta fingret på det. Vet i alla fall vad "droppen i bägaren" till det hela var, vilket var rätt så fånigt.
Bilden av Peter som man har fått är att han är lite små mysko som person.
"Chapter III works in mysterious ways!"
"Chapter III works in mysterious ways!"
Karate-Molin- Black Dwarf
- Antal inlägg : 2829
Atlas Musclecore skrev:Vet i alla fall vad "droppen i bägaren" till det hela var, vilket var rätt så fånigt.
Hemlighetsstämplat eller?
Sida 6 av 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Sida 6 av 40
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet