Offtopic
+26
Burschk the Embalmer
pompepg
Snedseglare
ShieldsOfGold
Halonen666
patologen
Naurbereth
Christless
Antagonist
Snikich
Sictorment
piik
Scullicon
Atlas Musclecore
Vargr
Svartesmeden
Xemtoth
Carrion
Vitus
Monoliten
Hammerheart
Karate-Molin
Countess
Svullet_Rektum
Stenberg
Sire-Nahvas
30 posters
Sida 5 av 40
Sida 5 av 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Sv: Offtopic
Att säga Irish Wristwatch är inte så svårt.
Dessa "funkade" inte ens.
Dessa "funkade" inte ens.
Carrion- Antal inlägg : 5778
Såg på The Room igen. En märklig upplevelse som ger många känslor, allt mellan gapskratt, apati och uppgivenhet. Efter ett tag så är man så fascinerad att man börja tänka att detta är fan riktigt bra ändå. Tänk om skaparna är genier och man bara inte fattar storheten? Är det meningen att det ska vara en "dark comedy" som Wiseau påstår? Magkänslan säger nej, men hur ska man veta med säkerhet?
Är nog för trött.
Är nog för trött.
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
Kalle i ett nötskal:
"vissa Aspergers-relaterade tendenser eller beteenden, såsom intensivt intresse för ett ämne, och/eller sociala problem"
"vissa Aspergers-relaterade tendenser eller beteenden, såsom intensivt intresse för ett ämne, och/eller sociala problem"
Sire-Nahvas- Fast Taker
- Antal inlägg : 2630
Haha. ''In purgatory where all the poor and unbaptised babies hang out''
Countess- Antal inlägg : 1265
Sire-Nahvas i Nattuggletråden skrev:har försökt at sova ett tag men de går inte så jag sökte mig hit
Ja.Scullicon i Nattuggletråden skrev:Jo du logga in och skrev den raden och sen ut igen
Det var ju den enda tråden som det var röj i.
Sire-Nahvas- Fast Taker
Jag måste sluta kröka nu! Tre dagars och jag är helt skakig. Och en ny tatuering fick man med. Piss!
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
Xemtoth skrev:Jag måste sluta kröka nu! Tre dagars och jag är helt skakig. Och en ny tatuering fick man med. Piss!
Dina fylletatueringar är fan grejer!
Countess- Antal inlägg : 1265
Xemtoth skrev:Jag måste sluta kröka nu! Tre dagars och jag är helt skakig. Och en ny tatuering fick man med. Piss!
bara att slänga upp en bild. men det vet du väl redan. van och allt som man är.
Någon som vet var man kan skaffa denna? Eller den går kanske ej att få tag på längre?
Här är den vackraste bilden jag hittade.
Carrion- Antal inlägg : 5778
Fy helvete så nervig jag var nyss, kommer hem efter 6 dagars LAN (är helt förstörd för övrigt) och kopplar in datorn hemma igen, den vill inte komma förbi bios, börjar skolan imöra och all studering kommer ske via datorn i princip. Så rycker ut allt, öppnar upp skiten och röjer. Hittar en liten jävla sladdjävel som var lös uppe i det mörkaste hörnet av mordor och satte i den igen och skiten funkar klockrent, igen. Mer spännande än såhär blir det inte i Värmland.
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
På fredag sticker jag iväg på äventyr och kommer inte höras av inom 3 veckor. Putte ligger i min soffa och sover och jag funderar på om jag ska olla honom inatt. Hmm.
Hammerheart- The Banhammer
- Antal inlägg : 4278
Kör hårt! Munnen, röven, örat.
Så jävla trött på att inte ha fast jobb. Otryggheten är fan inte att leka med
Ha så kul, David.
Ha så kul, David.
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
Carrion skrev:Någon som vet var man kan skaffa denna? Eller den går kanske ej att få tag på längre?
Den har jag inte sett uppe nånstans på länge, tyvärr. Förbannat härligt motiv dock.
Scullicon- Antal inlägg : 1392
Carrion skrev:Någon som vet var man kan skaffa denna? Eller den går kanske ej att få tag på längre?
http://shop.textalk.se/shop/7702/art2/h2401/2842401-origpic-9fd413.jpg
Jag köpte min på 10 års jubileumet. Tillkom då med texten "10 years" under trycket. Någon annanstans har jag inte sett tröjan.
De har en fömåga att göra nya tryck stup i kvarten, resulterar i att jag inte köpte nån nu senast då jag äger en hel hög wataintröjor.
Vargr skrev:Carrion skrev:Någon som vet var man kan skaffa denna? Eller den går kanske ej att få tag på längre?
http://shop.textalk.se/shop/7702/art2/h2401/2842401-origpic-9fd413.jpg
Jag köpte min på 10 års jubileumet. Tillkom då med texten "10 years" under trycket. Någon annanstans har jag inte sett tröjan.
Samma här. Har ett exemplar... Inte min favorittröja, men den är ändå en av de bättre av de jag har sett/äger. Skulle nästan hellre ha den med vitt tryck på svart tyg, eller rött tyg och svart eller vitt tryck. Hmm.
Är ju sällan man köper vita tröjor, äger endast en och den tror jag de står gravehammer på.
Då var det dags att få den där extra käftsmällen och hjärnskakningen.
Karate-Molin- Black Dwarf
- Antal inlägg : 2829
Nu har jag fixat MSN igen, nyaste messengerversionen, den ser helt vild ut. Alldeles för mycket skit alltså, men nu har jag den i alla fall. Folk får gärna PM'a sina mailz till mig så kan jag börja lägga till folk och bli något mer jävla social igen. Dags att börja kravla ut ur grottan liksom.
Tog också ner den där nya msn förut, avskydde den från början.. Letade fram en tidigare version istället. Tyvärr var denna en version senare än den jag ville ha, men men jag hittar inga tidigare så.
Skaffa windows 2000 så måste ni ha en som är så gammal att den fortfarande heter msn i stället för windows live.
Sire-Nahvas- Fast Taker
Sida 5 av 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Sida 5 av 40
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet