Muskelrock 2013
+22
Snöbollskriegaren
Svartesmeden
Sictorment
Burschk the Embalmer
Antagonist
Scullicon
Christless
pompepg
Karate-Molin
Halonen666
Snedseglare
BIFFonen 666
Stenberg
Tompus
Carrion
Torzul
patologen
Vitus
Hammerheart
Atlas Musclecore
Vargr
David Junior
26 posters
Sida 1 av 7
Sida 1 av 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Muskelrock 2013
"2013 WILL BE MUSKELROCKS 5 YEARS ANNINVERSARY.
WE WILL HAVE A SECRET LINE UP STRONGER THAN EVER.
COME IF YOU ARE STRONG ENOUGH!"
Jaha. Vad tror ni? Vad innebär "secret line up"?
WE WILL HAVE A SECRET LINE UP STRONGER THAN EVER.
COME IF YOU ARE STRONG ENOUGH!"
Jaha. Vad tror ni? Vad innebär "secret line up"?
David Junior- Antal inlägg : 189
Sv: Muskelrock 2013
Thor tredje gången gillt kanske?
I alla fall, har suttit och funderat lite på om några forumiter skulle vilja gå ihop och fixa en husvagn eller så istället för tält. Kostar väl inte alltför mycket att hyra en över en helg? Har ingen större koll, men vore intressant att kolla in möjligheterna.
P.S. Junior, du får se till att uppdatera tråden med nya bandsläpp i OP'n nu när du är trådskapare! Stort ansvar att leda Muskelrock-tråden.
I alla fall, har suttit och funderat lite på om några forumiter skulle vilja gå ihop och fixa en husvagn eller så istället för tält. Kostar väl inte alltför mycket att hyra en över en helg? Har ingen större koll, men vore intressant att kolla in möjligheterna.
P.S. Junior, du får se till att uppdatera tråden med nya bandsläpp i OP'n nu när du är trådskapare! Stort ansvar att leda Muskelrock-tråden.
Nu vill du bara skrämma stackarn.
Släng fram en 4000 lappar så kan du nog hyra en jävel. Kan ju bli jobbigt om man trashar den bara.
Släng fram en 4000 lappar så kan du nog hyra en jävel. Kan ju bli jobbigt om man trashar den bara.
Atlas Musclecore skrev:Thor tredje gången gillt kanske?.
Nej fyfan, säg inte så!
Gäst- Gäst
Vågat... Väldigt vågat. Det kan bara gå på två sätt. Åt helvete eller succé.
Hammerheart- The Banhammer
- Antal inlägg : 4278
Atlas Musclecore skrev:Thor tredje gången gillt kanske?
Vi hade ju kunnat kolla upp det. Det hade ju varit rätt bekvämt.
Jappjapp. Det fiskar jag.
Hammerheart skrev:Vågat... Väldigt vågat. Det kan bara gå på två sätt. Åt helvete eller succé.
Skit tuff idé.
Heavy Load?
fem år, stor grej det här. delar av min önskelista är följande:
Saint Vitus
Cirith Ungol
Repulsion (minst Death Breath!)
Heavy Load
Gotham City
och bara för skoj skull så är det klart att Thor ska vara med!
Saint Vitus
Cirith Ungol
Heavy Load
Gotham City
och bara för skoj skull så är det klart att Thor ska vara med!
Vitus skrev:
!!!!!!!!!!!!!!!!!!
patologen- Antal inlägg : 365
Darkthrone hade ju varit en överraskning!
Men det blir väl Bullet som vanligt.
Men det blir väl Bullet som vanligt.
Torzul- Antal inlägg : 168
Vitus skrev:Cirith Ungol
Det är nog en fruktansvärt liten chans att detta lär hända. Hade dock inte kunnat toppas av något annat tror jag.
Hade nog blivit världens bästa grej.
Carrion- Antal inlägg : 5778
Marko, kom ihåg att vi lovade gitarristen i Attic att vi skulle önska dem till festivalen.
Tompus- Antal inlägg : 657
Vill fan se Danava på Muskeln '13.
Stenberg- Antal inlägg : 1420
Hoppas på Heavy Load, Gotham City eller Tokyo Blade. Det vore helnajs.
BIFFonen 666- BIFF
- Antal inlägg : 764
Kan ni lugna er lite eller?!?!??!?!?!?!!
Ta det lugnt.
Tokyo Blade hade inte varit en så stor överraskning med tanke på att de turnerade sverige 09 eller 10? Något sådant.
Jag hoppas inte på något. Vet inte om jag kommer besöka festivalen ens. Det första året var det bästa året, sen har det bara gått neråt.
Ta det lugnt.
Tokyo Blade hade inte varit en så stor överraskning med tanke på att de turnerade sverige 09 eller 10? Något sådant.
Jag hoppas inte på något. Vet inte om jag kommer besöka festivalen ens. Det första året var det bästa året, sen har det bara gått neråt.
Snedseglare- Antal inlägg : 211
HAN E LUUUUUUUUUUGN SA JA!
jag vet ju att mina önskningar är sjukt osannolika men en grabb får la drömma va? när man ändå ska önska så ska det vara värt det!
cirith ungol hade lätt kunnat hända med tanke på att metal blade gjorde nysläpp på deras demosamlingar i år eller förra året. spelar ingen roll att jerry är död heller för de har fan haft typ tre andra gitarrister ändå. så länge FLINT smeker basen och baker vrålar så spelar inget annat roll.
btw så är jag mer än gärna med på att spendera pengar på en husvagn/bil. jag har dock inget körkort.
jag vet ju att mina önskningar är sjukt osannolika men en grabb får la drömma va? när man ändå ska önska så ska det vara värt det!
cirith ungol hade lätt kunnat hända med tanke på att metal blade gjorde nysläpp på deras demosamlingar i år eller förra året. spelar ingen roll att jerry är död heller för de har fan haft typ tre andra gitarrister ändå. så länge FLINT smeker basen och baker vrålar så spelar inget annat roll.
btw så är jag mer än gärna med på att spendera pengar på en husvagn/bil. jag har dock inget körkort.
Husvagn är grejen om jag ska dit. make it happen, som man säger.
Snedseglare- Antal inlägg : 211
Necrovation och Repugnantmåste ju komma!
Iallafall ett av dem
Iallafall ett av dem
Halonen666- FÄRS
- Antal inlägg : 2659
Necrovation saknar lead-gitarrist och (har för mig) basist, så har svårt att tro att de kommer spela om de inte hittar någon ny som i så fall måste vara djäääävligt duktig.
Så det var alltså därför de ställde in? Vad med gitarristen då?
Jag vet hur det ligger till, men tror inte att någon inblandad vill att jag håller på och snackar om det, då jag inte egentligen har någonting med det att göra.
Men ja, det var därför de ställde in. Fredrick som spelade gitarr på senaste plattan är då en gammal bandkamrat och vän till mig.
Men ja, det var därför de ställde in. Fredrick som spelade gitarr på senaste plattan är då en gammal bandkamrat och vän till mig.
Ah! Jag minns att du nämnde honom på Muskelrock, var väl mest därför jag frågade.
Kan ju alltid hoppas på att de bjuder in Bolt Thrower... fast det är väll kanske för mycket begärt.
Karate-Molin- Black Dwarf
- Antal inlägg : 2829
Jag hoppas bara på fint väder om jag ska vara ärlig. Lär ju alltid vara något band som man vill se.
Gäst- Gäst
Sida 1 av 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Sida 1 av 7
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet