Muskelrock 2013
+22
Snöbollskriegaren
Svartesmeden
Sictorment
Burschk the Embalmer
Antagonist
Scullicon
Christless
pompepg
Karate-Molin
Halonen666
Snedseglare
BIFFonen 666
Stenberg
Tompus
Carrion
Torzul
patologen
Vitus
Hammerheart
Atlas Musclecore
Vargr
David Junior
26 posters
Sida 4 av 7
Sida 4 av 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Sv: Muskelrock 2013
David Junior skrev:Det är ju asbra!
Jo visst. Tycker det är lite synd dock att man inte får veta vilka band som kommer spela men förmodligen lär det väl läcka ut en del uppgifter från banden som blir bokade, det har ju hänt förut på andra festivaler.
Ska ju såklart dit nästa år igen. Hoppas de bara gjort nachostallrikarna lite större tills dess!
Gäst- Gäst
Hellbastard skrev:David Junior skrev:Det är ju asbra!
Jo visst. Tycker det är lite synd dock att man inte får veta vilka band som kommer spela men förmodligen lär det väl läcka ut en del uppgifter från banden som blir bokade, det har ju hänt förut på andra festivaler.
Ska ju såklart dit nästa år igen. Hoppas de bara gjort nachostallrikarna lite större tills dess!
Det blir som julafton. Fast bättre.
Ja den där nachostallriken va riktigt mesig.
David Junior- Antal inlägg : 189
Om inte jag kommer nästa år så blir jag jävligt förbannad! Men vadå, är det hemligt vilka band det blir eller? Haha
Svartesmeden- Svampführern
- Antal inlägg : 745
Svartesmeden skrev:Om inte jag kommer nästa år så blir jag jävligt förbannad! Men vadå, är det hemligt vilka band det blir eller? Haha
Japp. Det är säkert bögarnas fel med!
Gäst- Gäst
Kommer hammerharry så kan ni räkna med att jag kommer också.
Hammerharry infinner sig alltid!
Hammerheart- The Banhammer
- Antal inlägg : 4278
Kommer bli en redigt kul roadtrip med Dave ze Grave
Antar att flera märkt att Aria är klara för festivalen. Så vitt jag vet så stämmer detta.
Carrion- Antal inlägg : 5778
Funderar ju starkt på det. Speciellt med tanke på att ARIA nu är confirmed så att säga. Jag hade ju lite snack på G med DAVID när det gällde sömn osv, så DU, DAVID kan väl höra av dig till mig om detta om/när du läser detta så kan vi diskutera det närmare.
Känner att jag behöver träffa lite mysmänniskor härifrån snart igen.
Känner att jag behöver träffa lite mysmänniskor härifrån snart igen.
Snedseglare- Antal inlägg : 211
Brukade lyssna på Aria rätt mycket alltså. Det kanske blir rätt bra alltså!
Gäst- Gäst
Jag vill dit, men vet inte vem man ska vara med eller hur man ska ta sig dit
Snöbollskriegaren- Antal inlägg : 69
Är sugen på att dra dit, men den sjukt svinkalla natten från förra året skräms lite. Rädslan.
Annars vafan, det är ju asgött där. Man borde dra dit helt enkelt, mest för sällskapet och bärsen. Kramas med David, spana in Smedajäveln, träffa alla goa dårar igen. En festival behöver man per år alltså.
Annars vafan, det är ju asgött där. Man borde dra dit helt enkelt, mest för sällskapet och bärsen. Kramas med David, spana in Smedajäveln, träffa alla goa dårar igen. En festival behöver man per år alltså.
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Hade tänkt strunta i muskeln i år faktiskt, ska flytta samma helg. Men när jag fick veta att Aria var bokade fanns det ju inte att tvivla på. Lär nog inte hända många gånger i livet..
Christless- Antal inlägg : 278
Har bokat in de här nu, I all form av ledighet och fan va de kan vara.
Men kallt var de förra året, skall köra på vintersovsäck eller liknande så blir de nog lysande.
Men kallt var de förra året, skall köra på vintersovsäck eller liknande så blir de nog lysande.
Scullicon- Antal inlägg : 1392
Allt är bokat och klart nu. Känns götta.
Vintersovsäck? Räcker väl med en filt på sin höjd?
Snikich skrev:Allt är bokat och klart nu. Känns götta.
De skånska sommarnätterna kan vara karga och oförlåtande. Om fallet vore så att du inte har en karl att värma dig under filten skulle en ordentlig sovsäck vara alternativet att föredra.
Antagonist- Antal inlägg : 1043
finns inga datum i denna tråd har jag märkt. När är festivalen ens? vet att jag har kollat upp det men jag glömmer var gång. sätt det i trådtiteln och förstainlägget.
Lutar nog åt att jag och ett gäng åker dit med bil!
Snöbollskriegaren- Antal inlägg : 69
Ingen aning on vart han fått den här informationen från men han har rätt så skall Muro, Witch Cross, Zone Zero stå på scen.
http://www.thecorroseum.com/phpbb2/viewtopic.php?t=6694&postdays=0&postorder=asc&start=150
http://www.thecorroseum.com/phpbb2/viewtopic.php?t=6694&postdays=0&postorder=asc&start=150
Scullicon- Antal inlägg : 1392
Men fan, det förstör ju allt för en.
Karate-Molin- Black Dwarf
- Antal inlägg : 2829
Jag vet nog ett band som kommer lira nu med tanke på att ett band ställde in nyligen.
Hammerheart- The Banhammer
- Antal inlägg : 4278
Det hade varit trevligt med något band som man faktiskt vet kommer vara bra. Som Electric Wizard. Autopsy hade ju inte skadat heller som "the main attraction" om man ska säga så.
Vissa av de banden som det ryktas om har ju inte lirat på snart 30 år. Förväntningarna blir inte höga då ifrån min sida kan jag säga men man blev överraskad av Grim Reaper förra året, det var schysst.
Vissa av de banden som det ryktas om har ju inte lirat på snart 30 år. Förväntningarna blir inte höga då ifrån min sida kan jag säga men man blev överraskad av Grim Reaper förra året, det var schysst.
Gäst- Gäst
Sida 4 av 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Sida 4 av 7
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet