SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!
+35
Sictorment
Tompus
zjeveni
Andersson
Nihilist
slothmachine
Stenberg
Johan
Seroth
Bestial Death
Kittie
Vargr
Jandelin
Darkfiend
Hammerheart
Äckel
Wolvie
Svullet_Rektum
Rob
Angelgrinder
Geten
Friberg
Sire-Nahvas
Naurbereth
Snikich
piik
pompepg
Jihad
Halonen666
Vitus
Xemtoth
Monoliten
Karate-Molin
Svartesmeden
Atlas Musclecore
39 posters
Sida 14 av 40
Sida 14 av 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Sv: SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!
Oh, wicked, bad, naughty, evil Goat! Oh, I am a naughty person, and I must pay the penalty -- and here in Metalexiles, we have but one punishment for teasing the grizzly. You must tie me down on a bed and spank me! You must spank me well. And after the spanking, the oral sex!
Geten- Profeten Geten
- Antal inlägg : 4777
Vem agerar bödel? 8)
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Skolarbete hela jävla dagen... SÅ JÄVLA FÖRBANNAD SÅ JAG SPRICKER.. så ska jag dit imorgon med.. tidigt.. på förbannade.. jävla.. morgonhelvetet! JAG HATAR DET, HELVETE I LÖNNEBERGAS FATTIGJON VAD JAG ÄR LESS.
Så, nu känns det lite bättre.
Så, nu känns det lite bättre.
Gäst- Gäst
I feel ya, Peter. ska till skolan om cirka en halvtimma själv. temavecka så jag har ingen aning hur skoltiderna påverkas av detta. inga vanliga lektioner i alla fall på hela veckan, så mycket vet jag.
Inte varit i skolan på en hel vecka p.g.a. sjukdom men nu är det dags igen. en hel vecka. IGEN!
SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!
Inte varit i skolan på en hel vecka p.g.a. sjukdom men nu är det dags igen. en hel vecka. IGEN!
SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!
Samma här, var hemma alla dagar förutom måndag så nu ligger man ju säkerligen efter med allt. SÅ JÄVLA FÖRBANNAD JÄVLA SKOLHELVETE.
Gäst- Gäst
Försäkringskassan ftw.
Hammerheart- The Banhammer
- Antal inlägg : 4278
Glömde minna vantar i bussfanskapet så dem är förevigt borta .. SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!
Halonen666- FÄRS
- Antal inlägg : 2659
Ja bättre att du glömde dem själv än att en full idiot som var din föredetta basist som pajade ett helt jävla ljudspår till din kommande EP gjorde det. SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!!Halonen666 skrev:Glömde minna vantar i bussfanskapet så dem är förevigt borta .. SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
Då kan jag förstå att man bli förbannad
Halonen666- FÄRS
Min studentmössa kom idag, jag blev superglad när jag leverans rapporten och när jag hämtat ut det gick förväntasfull hem med paketet.. när jag öppnat ser jag först mitt läder överdrag som jag bett om och sedan min kokard med lila sten vilket tyder på att jag gått estet.
Men när jag sedan tar upp mössan så står det; "Fryshusets Gymnasium" i fram istället för mitt namn vilket var vad jag skrivit i min beställning och det var också det jag fick bekräftelse på att det skulle stå både via sms och i räkningen som jag betalade för snart ett halvår sedan..SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!!!
Men när jag sedan tar upp mössan så står det; "Fryshusets Gymnasium" i fram istället för mitt namn vilket var vad jag skrivit i min beställning och det var också det jag fick bekräftelse på att det skulle stå både via sms och i räkningen som jag betalade för snart ett halvår sedan..SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!!!
Naurbereth- Antal inlägg : 833
Hade ingen studentmössa. Var bara tre i vår skola som gick som vardagsklädd: Jag, Surdavid och en Kängpunkare. Det var kul.
jag tycker det hela med studenten är jävligt onödigt personligen. spendera massa pengar på engångsgrejer och sen hålla på med massa traktorer och annat tjafs under dagen och irritera lokalbefolkningen med sitt tjat och enformiga sånger.
jag vill helst inte vara delaktig i det när jag slutar skolan men eftersom föräldrarna tycker det är så jävla viktigt med skolan så lär de väl tvinga mig.
jag vill helst inte vara delaktig i det när jag slutar skolan men eftersom föräldrarna tycker det är så jävla viktigt med skolan så lär de väl tvinga mig.
Jag blir tvingad, hade tänkt gå i mina vanliga kläder men föräldrarna pröjsar allting.. köpte den billigaste skitmössan jag kunde hitta.
Gäst- Gäst
Själv säger jag inte nej till tillfällen att klä mig i kostym! Dock vägrar jag slips, hatar det. Men min student bestod av att bli dretfull flera gånger om, och avsluta kvällen med att sänka 70 cl Jägermeister och däcka mot tangentbordet innan jag hann ut o fira med klasskamraterna. Fin kväll det. Doom som fan om inte annat.
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
När jag tog studenten så drog jag så fort skiten var över, drog hem, käkade, o började kröka 8) Håller med dig fullständigt, var ju några blockmongos från vår skola som åkte på det där jävla flaket o skyltade med att dem varit så duktiga i skolan och tagit studenten.Vitus skrev:jag tycker det hela med studenten är jävligt onödigt personligen. spendera massa pengar på engångsgrejer och sen hålla på med massa traktorer och annat tjafs under dagen och irritera lokalbefolkningen med sitt tjat och enformiga sånger.
När jag tog studenten drog jag direkt till muskelrock när skiten var över.
Witchryder skrev:När jag tog studenten drog jag direkt till muskelrock när skiten var över.
vilket alla andra mesar som klagar på att de inte kan komma till muskelrock pga sin student också borde göra! WHO ARE THE TRUE!?
När jag satt och chillade vid datorn så la j ag upp foten på datan och så BAAMM så åkte foten ner och halshögg mitt internett... SÅ JÄVLA FÖRBANNAD
Halonen666- FÄRS
Helt seriöst.... Jag hatar mina jävla tjejkompisar när de sitter och smsar med sina pojkvänner (knullkompisar, boytoys kalla dem vad du vill) när man umgås med dem. Det är det värsta som finns i hela jävla världen. När man väl efter hårt ansträngande lyckats få en kväll med dem för sig själv, så ska de sitta där med sin jävla mobiltelefon och smsa.
Nej, från och med nu så är det fan två meters avstånd ifrån mobiltelefonen som gäller för tjejer i mitt hem! SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!!!
Nej, från och med nu så är det fan två meters avstånd ifrån mobiltelefonen som gäller för tjejer i mitt hem! SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!!!
Skaffa en säck och tvinga dem att lägga mobilerna i den innan ni ska umgås. Du kan döpa säcken till något hårt.
Geten- Profeten Geten
- Antal inlägg : 4777
Ja, det har gått förbi tankarna. The Virginizer?
Sjukt jävla trött på allt. Livet, Jobbet, Banden.. ALLT. Ibland ångrar jag att jag inte flyttade till skåne.. SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!!
Sida 14 av 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Liknande ämnen
» Ljudet hackar osv (SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!)
» Förbannad på prylar
» SÅ JÄVLA HÄRLIGT!
» En massa jävla nätbutiker.....
» Förbannad på prylar
» SÅ JÄVLA HÄRLIGT!
» En massa jävla nätbutiker.....
Sida 14 av 40
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet