SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!
+35
Sictorment
Tompus
zjeveni
Andersson
Nihilist
slothmachine
Stenberg
Johan
Seroth
Bestial Death
Kittie
Vargr
Jandelin
Darkfiend
Hammerheart
Äckel
Wolvie
Svullet_Rektum
Rob
Angelgrinder
Geten
Friberg
Sire-Nahvas
Naurbereth
Snikich
piik
pompepg
Jihad
Halonen666
Vitus
Xemtoth
Monoliten
Karate-Molin
Svartesmeden
Atlas Musclecore
39 posters
Sida 15 av 40
Sida 15 av 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Sv: SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!
Xemtoth skrev:Sjukt jävla trött på allt. Livet, Jobbet, Banden.. ALLT. Ibland ångrar jag att jag inte flyttade till skåne.. SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!!
Geten- Profeten Geten
- Antal inlägg : 4777
Geten skrev:Xemtoth skrev:Sjukt jävla trött på allt. Livet, Jobbet, Banden.. ALLT. Ibland ångrar jag att jag inte flyttade till skåne.. SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!!
Sire-Nahvas- Fast Taker
- Antal inlägg : 2630
Xemtoth skrev:Sjukt jävla trött på allt. Livet, Jobbet, Banden.. ALLT. Ibland ångrar jag att jag inte flyttade till skåne.. SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!!
Vad är det som hindrar dig att flytta ditt ner nu?
Karate-Molin- Black Dwarf
- Antal inlägg : 2829
Ja du. Jag vet inte.. Anguish kanske, eller det där framtida Doombandet som jag vill lägga ner mitt liv i. Man blir inte lycklig för man flyttar, skiten finns överallt så. Det är väll delvis egna problem man får bena ut. Får se hur det blir nu.Lill-davve. skrev:Xemtoth skrev:Sjukt jävla trött på allt. Livet, Jobbet, Banden.. ALLT. Ibland ångrar jag att jag inte flyttade till skåne.. SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!!
Vad är det som hindrar dig att flytta ditt ner nu?
Idag pratade chefen med mig. Det lät "Jo du, Christoffer... Jag har fått klagomål från... en hel del kunder om att dem upplever dig otrevlig". Ja okej.. svarade jag, så sade jag "Jag har inte tänkt på det, men jag ska tänka på det nu!" (precis vad en chef vill höra). Så hart tvingats suttit rak i ryggen hela dagen, varit överdrivet äckligt trevlig och skojat o skit. Favoritskämtet är att säga till arga gubbar som inte får upp påsarna att jag suttit o limmat ihop dem imorse. Det är kul. Men förvörigt, all min "översnällhet" som inte ens finns i min natur, har verkligen gjort mig sjukt jävla förbannad. SÅ JÄÄVLA FÖRBANNAD!
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
Klart jag har snällthet i mig, jag är ju människa. Men jag brukar vara skitotrevlig mot allt o alla, förutom dem jag tycker förtjänar det, dem får maximum oftast. Jag väljer vilka som ska få min kärlek så inget går till spillo på rövhöl.Atlas Musclecore skrev:Vad fan Kribbe, klart du har snällhet i dig. Har jag sett i alla fall!
Hah, jag kan relatera. Jag blir fan bara deprimerad och hatisk om jag tvingats uppvisa en fasad av trevlighet mot random människor jag inte vill ha att göra med en hel dag.
Geten- Profeten Geten
Det är bara att försöka koppla bort, gå in i en "roll" och spela på den, sen kopplar du bort dig själv och kör på. Så fick jag göra hos vissa gamlingar förra sommaren när ja jobbade inom hemtjänsten. Det är jobbigt i början men efter ett tag bryr man sig inte längre. Eller ja, immun blir man ju inte.. De första veckorna var asjobbiga, hos vissa gamlingar gick man på tå hela tiden, mådde så jävla dåligt vissa dagar efter ja slutat.
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Kan fan vara jobbigt med för trevliga snubbar bakom disken. En här på Ica som är helt överglad varenda gång man kommer dit och varenda gång tänker man hur fan han orkar vara så glad där hela dagen.
pompepg- Antal inlägg : 567
Det är lungt, kommer det ungdommar och fjortisar blir jag riktigt grinig.pompepg skrev:Kan fan vara jobbigt med för trevliga snubbar bakom disken. En här på Ica som är helt överglad varenda gång man kommer dit och varenda gång tänker man hur fan han orkar vara så glad där hela dagen.
Inatt ringde Nina mig och gnällde över att hon inte kunde få komma in o sova hos någon. VAFAN ska jag göra åt saken? jag ligger o sover och är skit trött, men hon bara pladdrar på, sen när jag säger att jag tänker sova så blir hon arg. Sen smsar hon mig, sen ringer hon igen fast på dolt nummer... JAG ÄR SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!!!! HORA, JÄVLA HOOORAAA!!!!!!!!!!!!!1
DU KALLA MAJ HOURAAAAAAAAAAH
Hammerheart- The Banhammer
- Antal inlägg : 4278
SHOA!!Witchryder skrev:DU KALLA MAJ HOURAAAAAAAAAAH
Så jävla bitter jag är nu... orkar fan inte mera.. SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!
SÅ JÄVLA TÖRSTIG!! MÅSTE KRÖKA! har ingen o kröka med.. SÅ JÄVLA FÖRBANNAAD!
KHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!!!
Geten- Profeten Geten
Geten skrev:KHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!!!
Friberg- Antal inlägg : 370
OF COURSE!
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
Kröka själv! Brukar vara roligast så ibland.
Blir i så fall på folköl. Ångrar att jag inte drog förbi bolaget igår o köpte hem en platta bärs.Witchryder skrev:Kröka själv! Brukar vara roligast så ibland.
Äh, folköl funkar bra att bli full på. Sitta inne på rummet och spela massa vinyler och sjunga så att grannarna klagar! Har hänt!
FYFAN! Det där var sista gången jag tog hand om nåt morsan lämnat kvar i kylen alldeles för länge! Det stank så jävla mycket så jag höll på att kräkas. Går runt med en snusnäsduk knuten runt mun och näsa för att slippa lukten. SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!
HAHAAH!
Sire-Nahvas- Fast Taker
- Antal inlägg : 2630
Lyssnar på Electric Wizard - Dopethrone, BLIR SÅ JÄVLA FÖRBANNAD! Hurfan kan man tycka den här random smeten med fuzzpedaler och sång med effekter på är bra? nej du BLIR SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!!!
Sida 15 av 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Liknande ämnen
» Ljudet hackar osv (SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!)
» Förbannad på prylar
» SÅ JÄVLA HÄRLIGT!
» En massa jävla nätbutiker.....
» Förbannad på prylar
» SÅ JÄVLA HÄRLIGT!
» En massa jävla nätbutiker.....
Sida 15 av 40
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet