SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!
+35
Sictorment
Tompus
zjeveni
Andersson
Nihilist
slothmachine
Stenberg
Johan
Seroth
Bestial Death
Kittie
Vargr
Jandelin
Darkfiend
Hammerheart
Äckel
Wolvie
Svullet_Rektum
Rob
Angelgrinder
Geten
Friberg
Sire-Nahvas
Naurbereth
Snikich
piik
pompepg
Jihad
Halonen666
Vitus
Xemtoth
Monoliten
Karate-Molin
Svartesmeden
Atlas Musclecore
39 posters
Sida 17 av 40
Sida 17 av 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Sv: SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!
Yes, men det var ju mitt eget fel egengtligen.
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
Heh, don't know about that. Men det är mänskligt att fela! Kör hårt, det ordnar sig.
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Har sträckt ryggen på nåt vänster, kunde definitivt inte plocka varor idag, och då gick jag till kassan, men klarade fan inte det heller, så fick gå hem, har så jävla ont, SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
Sjukskriv dig och ligg still, vila och drick mycket vatten! Hade du varit i Säffle hade syrran eller farsan kollat ryggen på dig, då hade du blivit mustig kan jag säga
Hade sett ut som robocop då!Pappa Doom skrev:Sjukskriv dig och ligg still, vila och drick mycket vatten! Hade du varit i Säffle hade syrran eller farsan kollat ryggen på dig, då hade du blivit mustig kan jag säga
Jag tänkte äta lite och tagga ner lite ja, ta det lungt hela dagen. Hemköp är ofta tunga lyft så att jag bar tungt imorse var inte bra. Så idag blir det snusa (trots att jag pajat läppen) och ta det lungt.
Säker på att det inte var åt höger? :cyclops:Xemtoth skrev:Har sträckt ryggen på nåt vänster
Men det är bara att vila bort skiten, inte sitta i dåliga vinklar för ryggen, ligga ner på rygg inte på sidan osv
Usch usch. E fan lack nu asså. E jag inte på jobbet imorgon blir jag av med typ 230kr
Med tanke på att jag knappt får pengar alls av att vara där så är ca 230kr mycket, ärthjärna.Vargr skrev:Stackars dig asså...
Fortfarande, det är mycket pengar för mig.Vargr skrev:Du får betydligt mer än vad jag får jävla stolpskott
Stel i nacken som ett jävla arsle, vilket i sin tur gör att jag har ont i skallen också. Så har det varit i typ två dagar nu, och som om inte det vore nog så skulle ju självklart internet krångla så fort man kom hem. Så förutom att vara i skolhelvetet har jag inte gjort ett jävla piss idag. Bara suttit och surat, spelat lite gitarr och försökt tänka ut det mest avskyvärda sättet att avliva alla Telias anställda på.
Bestial Death- Antal inlägg : 782
Nu har jag fått nog med mina jävla snussår, mitt tandkött ser ut som en sönderriven jävla åker. Ont gör det med. Köpte en dosa portionsnus, även fast portionsnus är vidrigt och till för kärringar så ska det tydligen vara snällare mot tandköttet, får väll försöka ta det lungt i nån dag nu. SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!
Xemtoth skrev:Nu har jag fått nog med mina jävla snussår, mitt tandkött ser ut som en sönderriven jävla åker. Ont gör det med. Köpte en dosa portionsnus, även fast portionsnus är vidrigt och till för kärringar så ska det tydligen vara snällare mot tandköttet, får väll försöka ta det lungt i nån dag nu. SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!
Allright, nu har du fan gnällt nog om det där tandköttet, det räcker nu för helvete
Snusa mindre, snusa portion, låt det läka, allt blir bra. Enkelt, lite tidskrävande. För fan!
Fatta vilket liv det skulle bli om han fick ordentliga skavsår på kuken också så han inte kan runka. Det plus tandköttet skulle bli epic. Så epic att vi skulle behöva ett hall of fame-subforum att lägga tråden i när det blåst klart.
Geten- Profeten Geten
- Antal inlägg : 4777
Evil evil goatee!
Han får väl börja föra in snuset rektalt.
Geten- Profeten Geten
- Antal inlägg : 4777
Sebban, det är inte så jävla lätt som det låter, för dig kanske, men inte för mig. Fuck.
Idag kom några uppkäftiga skitungar som går i 9an o handla av mig, så köpte en kille nåt, så åkte det ner på bandet, då tog hans polare en grej av det han köpt, och gått iväg, sen när killen letar efter den grejen som är borta så börja han whina o skit. Jag sade "Din jävla bögpolare tog den". "Va sade du?" fråga han. "JAG SADE ATT DIN JÄVLA BÖGPOLARE TOG DEN". Jaha .
Nu på efterhand tycker jag synd om killen, han har aldrig gjort mig något dumt. SÅ JÄVLA FÖRBANNAD! Sen en sak som gjort mig ännu mera förbannad är att jag jobbar till kl 6 på kvällen på valborg. SÅ INÅTHELVETETS JÄVLLLVAAA FÖRBANNAD!!!
Idag kom några uppkäftiga skitungar som går i 9an o handla av mig, så köpte en kille nåt, så åkte det ner på bandet, då tog hans polare en grej av det han köpt, och gått iväg, sen när killen letar efter den grejen som är borta så börja han whina o skit. Jag sade "Din jävla bögpolare tog den". "Va sade du?" fråga han. "JAG SADE ATT DIN JÄVLA BÖGPOLARE TOG DEN". Jaha .
Nu på efterhand tycker jag synd om killen, han har aldrig gjort mig något dumt. SÅ JÄVLA FÖRBANNAD! Sen en sak som gjort mig ännu mera förbannad är att jag jobbar till kl 6 på kvällen på valborg. SÅ INÅTHELVETETS JÄVLLLVAAA FÖRBANNAD!!!
Xemtoth skrev:...jag jobbar till kl 6 på kvällen på valborg. SÅ INÅTHELVETETS JÄVLLLVAAA FÖRBANNAD!!!
Jag jobbar hela helgen, du kan iaf supa på Valborg
Seroth- Aggressor
- Antal inlägg : 142
I work for free.Vinterväsen skrev:Jag har inget jobb alls, fan vad ni klagar!
Nä, du får ju någon liten tusenlapp. Slavarbete kan man ju likställa det vid däremot!
Sida 17 av 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Liknande ämnen
» Ljudet hackar osv (SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!)
» Förbannad på prylar
» SÅ JÄVLA HÄRLIGT!
» En massa jävla nätbutiker.....
» Förbannad på prylar
» SÅ JÄVLA HÄRLIGT!
» En massa jävla nätbutiker.....
Sida 17 av 40
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet