SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!
+35
Sictorment
Tompus
zjeveni
Andersson
Nihilist
slothmachine
Stenberg
Johan
Seroth
Bestial Death
Kittie
Vargr
Jandelin
Darkfiend
Hammerheart
Äckel
Wolvie
Svullet_Rektum
Rob
Angelgrinder
Geten
Friberg
Sire-Nahvas
Naurbereth
Snikich
piik
pompepg
Jihad
Halonen666
Vitus
Xemtoth
Monoliten
Karate-Molin
Svartesmeden
Atlas Musclecore
39 posters
Sida 23 av 40
Sida 23 av 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Sv: SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!
Det är faktiskt sant, det är inte najs... Men vafan, vill inte ha klamydia dock.
Gäst- Gäst
Kribbe + muskelrock = klamydia
Man får hoppas på det bästa unga man!
Man får hoppas på det bästa unga man!
Halonen666- FÄRS
- Antal inlägg : 2659
Var och skulle handla snus bland annat för en stund sedan. Kommer till kassan och då menar det inavlade jättefettot (slår vad om det var Fritzls dotter) och frågar om leg...FORTFARANDE! "Är du allvarlig?" frågar jag. Ja självklart är hon det, så tillsammans med en suck slänger jag fram plånboken så hon kan kolla på bäst fan hon vill. Då lutar hon sig tillbaka med ett hånflin och säger att jag ska ta ut leget och visa. Då, och jag skojar jag inte, höll jag på slita tag i halsen och strypa henne på plats. Sa istället "nej, du kan kolla ändå". Då har hon mage och säga att kortet kan vara manipulerat. Jävla hora. Händer något liknande igen över en snus blir det fan mord. Sånt här gör mig jävligt förbannad.
Jihad- AIDS
- Antal inlägg : 303
Menar det. Att det händer på bolaget är en sak, men det är SNUS vi snackar om här.
- Har du leg?
- Nej, men jag är 14 med enorm skäggväxt som tänkte försöka mig på att köpa en dosa ändå och langa vidare till en 8åring där utanför.
Nu har jag inte enorm skäggväxt, men ändå.
- Har du leg?
- Nej, men jag är 14 med enorm skäggväxt som tänkte försöka mig på att köpa en dosa ändå och langa vidare till en 8åring där utanför.
Nu har jag inte enorm skäggväxt, men ändå.
Jihad- AIDS
En annan går ju på systemet utan att visa leg nu när man börjat odla skägg igen.
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
Det gör jag också vissa gånger. Det gör detta ännu sjukare.
Jihad- AIDS
Mitt leg ligger med mitt bankkort, så jag tar alltid fram båda samtidigt på systemet i alla fall, bara så man slipper fiska fram det utifall att de skulle fråga. Får man de där små söta tablettaskarna ibland också!
Har du det redo/visat innan de hunnit fråga då?!?Johan skrev:Visar alltid leg, har aldrig fått tablettask. Så jävla förbannad!
Jag har legget fasttejpat i pannan typ två timmar innan jag ska på Systemet vettu!
Haha bättre med mig i kassan, låter alla köpa!Jihad skrev:Var och skulle handla snus bland annat för en stund sedan. Kommer till kassan och då menar det inavlade jättefettot (slår vad om det var Fritzls dotter) och frågar om leg...FORTFARANDE! "Är du allvarlig?" frågar jag. Ja självklart är hon det, så tillsammans med en suck slänger jag fram plånboken så hon kan kolla på bäst fan hon vill. Då lutar hon sig tillbaka med ett hånflin och säger att jag ska ta ut leget och visa. Då, och jag skojar jag inte, höll jag på slita tag i halsen och strypa henne på plats. Sa istället "nej, du kan kolla ändå". Då har hon mage och säga att kortet kan vara manipulerat. Jävla hora. Händer något liknande igen över en snus blir det fan mord. Sånt här gör mig jävligt förbannad.
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
Så jävla förbannad, har lov i 80 dagar men kan fan inte ens underhålla mig själv..AGH!
Har ungdomar idag så dålig fantasi? Vafan liksom. Och fan Garfield, va menade du med "detta har ju hållet på ett tag", fatta inte grejen. Jag vet vad Jihad skrev, och även om jag inte tycker det är lika drygt som han så vafan`?
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Jihad har skrivit det innan, stackars kille!
Jag har asmycket att göra på lovet, frågan är bara om man har råd.
Jag har asmycket att göra på lovet, frågan är bara om man har råd.
Gäst- Gäst
Ja mitt minne är ju inte vad har har varit.. Man kan ju hitta på saker som inte kostar mer än, ja endera ingenting eller nästan ingenting. Liksom!
Pappa Doom skrev:Har ungdomar idag så dålig fantasi? Vafan liksom. Och fan Garfield, va menade du med "detta har ju hållet på ett tag", fatta inte grejen. Jag vet vad Jihad skrev, och även om jag inte tycker det är lika drygt som han så vafan`?
Wait..what?
Jihad- AIDS
Usch .. ja det påminner mig om när jag skulle handla energidryck på Ica och idioten till kassörska ber mig att visa leg (de har 15 årsgräns) .. Jag blir pissed och slänger fram legget... hon tror inte på mig alls utan att jag är en fjortonåring som lånat syrrans leg >
Naurbereth- Antal inlägg : 833
Haha pwnage! Ownage, orange och hela skiten. Fan va kul! Systemet frågar de ibland, men visa leg för snus? Inte behövt göra på jävligt länge.
@Jihad: Was? Jag fattar nada. Bäst vi återgår till att stämpla Aids på alla varor
@Jihad: Was? Jag fattar nada. Bäst vi återgår till att stämpla Aids på alla varor
Jag får fortfarande visa leg ibland på snus. Dock brukar jag lägga fram det utan att dem frågar för o få allt att gå snabbare.
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
Har köpt enerskidricka utan att visa leg (15 år) Än så länge
Halonen666- FÄRS
- Antal inlägg : 2659
Jag tror jag ska börja köpa ut energidricka till min bror bara för att.
Gäst- Gäst
Hellbastard skrev:Jag tror jag ska börja köpa ut energidricka till min bror bara för att.
Gangstah!
Stenberg- Antal inlägg : 1420
Sida 23 av 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Liknande ämnen
» Ljudet hackar osv (SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!)
» Förbannad på prylar
» SÅ JÄVLA HÄRLIGT!
» En massa jävla nätbutiker.....
» Förbannad på prylar
» SÅ JÄVLA HÄRLIGT!
» En massa jävla nätbutiker.....
Sida 23 av 40
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet