SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!
+35
Sictorment
Tompus
zjeveni
Andersson
Nihilist
slothmachine
Stenberg
Johan
Seroth
Bestial Death
Kittie
Vargr
Jandelin
Darkfiend
Hammerheart
Äckel
Wolvie
Svullet_Rektum
Rob
Angelgrinder
Geten
Friberg
Sire-Nahvas
Naurbereth
Snikich
piik
pompepg
Jihad
Halonen666
Vitus
Xemtoth
Monoliten
Karate-Molin
Svartesmeden
Atlas Musclecore
39 posters
Sida 31 av 40
Sida 31 av 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Sv: SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!
Gick in på citymails hemsida och skrev att jag var intresserad att arbeta där via ett formulär, sedan hörde ett kontor av sig och anställde mig.
Så dem sökte inte jobb? Utan du visade dig intresserad bara? Fan jag kan ju bli som fenriz då! Alltså fyfan va najs!
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
Testa tidningsbärarna annars, de söker så vitt jag vet alltid folk.
"If you will be receiving packages in Florence please note that Italian customs charge a 20 percent tax on the declared value of the package."
Vad fan? Förbannad.
"If you will be receiving packages in Florence please note that Italian customs charge a 20 percent tax on the declared value of the package."
Vad fan? Förbannad.
Börjat på den där jävla arbetsförmedlingsskiten som tydligen heter "Matchline". Jävla horer. Ska vara där VARJE dag, jag vill fan inte göra det här.... hora... SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!!!
Kom in på Folkuniversitetet..... SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!!! jävla skit.
Såg ett Chopinframträdande idag på Malmöfestivalen och GIVETVIS ÄR DET NÅGRA RETARDERADE URSÄKTER TILL MÄNNISKOR SOM TAR MED SINA SMÅUNGAR IN. De var kanske 1-2 år gamla och lät givetvis hela tiden. Vem fan är så respektlös? Det ska fan vara knäpptyst när det gäller sådana här saker.
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
Är SÅ JÄVLA FÖRBANNAD på Tele2s försäljare som håller på att lura skiten ur folk >;(
Naurbereth- Antal inlägg : 833
Bara att låta bli o köpa det. Jag stod och argumenterade med dem till de gav upp, de försökte efter all argumentation var förlorad att locka med en "gratis" mobil, funka inte liXXX!
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Är så jävla förbannad på att många nätbutiker kräver att man har ett kreditkort kopplat till paypal för att kunna använda den tjänsten för att betala. Blir lite väl tjatigt att behöva springa till mina föräldrar varenda jävla gång jag ska ha nåt.
Gäst- Gäst
Den där gratis-mobil saken har hänt mig o ralle en gång, man går ju fan inte med på det, man säljer ju sin själ för en mobil liksom, nothing is for free!Pappa Doom skrev:Bara att låta bli o köpa det. Jag stod och argumenterade med dem till de gav upp, de försökte efter all argumentation var förlorad att locka med en "gratis" mobil, funka inte liXXX!
Det som jag gjorde var ju bara att ta bort mitt "gamla" abonnemang som var svindyrt mot ett billigare.. no shit så får jag hem två räkningar.
Det visade sig att idioten till försäljare hade gjort ett fake samtal och sagt att de skulle säga upp det gamla och så har jag dessutom två olika telefonnummer ..vilket heller inte ingick i dealen
Det visade sig att idioten till försäljare hade gjort ett fake samtal och sagt att de skulle säga upp det gamla och så har jag dessutom två olika telefonnummer ..vilket heller inte ingick i dealen
Så funkar det ju liksom! Alla vill åt dina pengar.
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Kräver väl inte att du ska ha det kopplat till paypal? Om du kan betala genom paypal så måste ju inte ett kreditkort vara kopplat till det, du kan sätta in pengar på paypalkontot precis som på ett vanligt konto också.Peggyfier skrev:Är så jävla förbannad på att många nätbutiker kräver att man har ett kreditkort kopplat till paypal för att kunna använda den tjänsten för att betala. Blir lite väl tjatigt att behöva springa till mina föräldrar varenda jävla gång jag ska ha nåt.
Gäst- Gäst
Därför jag aldrig hade kunnat jobba som någon sliskig försäljare. Jag hatar att truga folk på saker om de inte vill. Hade de sagt nej första gången hade jag bara "ok, visst" och släppt det. Avskyr verkligen påflugna försäljare, speciellt om man är på semester i något smutsigt U-land där de verkligen drar in en i affärerna och prackar på en massa skit.
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
Brände 800kr idag. Jag fick en kebabrulle och ett busskort för dem pengarna. SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!! MÅSTE ALLT VARA SÅ DYRT?!
Har inte fått min lön än.. kan de sätta in skiten eller, har saker att betala.
Eviscerator skrev:Kräver väl inte att du ska ha det kopplat till paypal? Om du kan betala genom paypal så måste ju inte ett kreditkort vara kopplat till det, du kan sätta in pengar på paypalkontot precis som på ett vanligt konto också.Peggyfier skrev:Är så jävla förbannad på att många nätbutiker kräver att man har ett kreditkort kopplat till paypal för att kunna använda den tjänsten för att betala. Blir lite väl tjatigt att behöva springa till mina föräldrar varenda jävla gång jag ska ha nåt.
Mjo, står att affären kräver att ett kreditkort är kopplat till paypal.
Gäst- Gäst
Xemtoth skrev:Brände 800kr idag. Jag fick en kebabrulle och ett busskort för dem pengarna. SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!! MÅSTE ALLT VARA SÅ DYRT?!
Hur i helvete gick det till? Haha, dyr kebab. :p
Jihad- AIDS
- Antal inlägg : 303
Dyrt att åka buss i Uppsala, därför vi är så jävla sura.
Ler först åt hur bra jag har det, men kom nyss på att kontantbetalning på bussarna ska bort, antar att man får börja cykla... Eller lifta, där har vi något som kan funka!
Gäst- Gäst
:lol!:Xemtoth skrev:Dyrt att åka buss i Uppsala, därför vi är så jävla sura.
Minns den gamla goda tiden när man kunde åka vart man ville för en tia
Köpte också busskort nu i veckan .. kortet gick på en bit över 700 spänn och sen skulle man ha någon form av Leg till det med ett foto.. så allt som allt 800 x(
Köpte också busskort nu i veckan .. kortet gick på en bit över 700 spänn och sen skulle man ha någon form av Leg till det med ett foto.. så allt som allt 800 x(
Ska det vara så svårt att hitta nån att dricka öl med?! dricker jag själv blir jag väl bara purken o bitter. SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!!!
Du får helt enkelt komma över till Värmland o hälsa på!
Halonen666- FÄRS
- Antal inlägg : 2659
Sida 31 av 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Liknande ämnen
» Ljudet hackar osv (SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!)
» Förbannad på prylar
» SÅ JÄVLA HÄRLIGT!
» En massa jävla nätbutiker.....
» Förbannad på prylar
» SÅ JÄVLA HÄRLIGT!
» En massa jävla nätbutiker.....
Sida 31 av 40
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet