SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!
+35
Sictorment
Tompus
zjeveni
Andersson
Nihilist
slothmachine
Stenberg
Johan
Seroth
Bestial Death
Kittie
Vargr
Jandelin
Darkfiend
Hammerheart
Äckel
Wolvie
Svullet_Rektum
Rob
Angelgrinder
Geten
Friberg
Sire-Nahvas
Naurbereth
Snikich
piik
pompepg
Jihad
Halonen666
Vitus
Xemtoth
Monoliten
Karate-Molin
Svartesmeden
Atlas Musclecore
39 posters
Sida 30 av 40
Sida 30 av 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Sv: SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!
Jag har blivit inskriven på nå skit med arbetsförmedlingen. Där jag har schemalagt varje dag princip, och en av aktivtererna är att idrotta. VAFAN HAR IDROTT MED ATT SÖKA JOBB ATT GÖRA?! JÄVLA HORER, FYFAAAN SÅ JÄVLAAA HOR SKIT FÖRBANNAD!!!!
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
Tvingas jag idrotta ber jag dem dra åt helvete. Jävla horer.
Du måste ju röra på dig lilla pöjk
Halonen666- FÄRS
- Antal inlägg : 2659
Arbetsförnedringen. Det är fan ett riktigt skämt. Gick dit i några veckor och såg i förstahand hur jävla patetiskt det är.
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
Jotack. Ska fan fixa jobb fort som fan så jag kan be dem dra åt helvete. Det ser jag fram emot.
Arbetsförmedlingen är bara till för att ge dig pengar, om du inte har något jobb. Men visst, vill man, så finns det alltid skitjobb att ta. Problemet är att folk är för kräsna och inte vill göra skitjobbet. "Nej, det passar inte mig" osv. Men ja, det är klart. Att vara låginkomsttagare är riktigt jävla otacksamt.
Hammerheart- The Banhammer
- Antal inlägg : 4278
Arbets"förmedlingen" finns bara för att hålla sysslolösheten nere genom att bedriva värdelösa "jobbsökarkurser" och liknande skit som inte ens ger riktiga jobb. Hur jävla svårt är det att söka jobb egentligen? Synd att sossarna har haft 80 år på sig att förstöra landet.
Och alliansen har haft 4 år och har lyckats bättre att förstöra landet.
Tummen upp!
Tummen upp!
Karate-Molin- Black Dwarf
- Antal inlägg : 2829
Pfft, i princip enbart förbättringar har skett. Dessutom tar det mer än 4 år att förändra ett land.
Jag har princip sökt varenda jävla jobb jag kommit över sen jag blev arbetslös, kallar du mig otacksam?Witchryder skrev:Arbetsförmedlingen är bara till för att ge dig pengar, om du inte har något jobb. Men visst, vill man, så finns det alltid skitjobb att ta. Problemet är att folk är för kräsna och inte vill göra skitjobbet. "Nej, det passar inte mig" osv. Men ja, det är klart. Att vara låginkomsttagare är riktigt jävla otacksamt.
Sverige har ju klarat sig bra i finanskrisen.
Men alla partier kan dra åt helvete, politikerförakt är det enda ni kan hitta på mig. På ett sätt hoppas jag att SD får någon form av roll i det hela, känns som de är de enda som kan sätta rätt på Sveriges rentav puckade invandringspolitik.
(Jag tänker inte svara på om något PK-svin ska sitta och kalla mig rasist nu heller.)
Kribbe: Arbetsförmedlingen och Socialen är perfekta institut som är till för att kontrollera människor. Äcklande.
Men alla partier kan dra åt helvete, politikerförakt är det enda ni kan hitta på mig. På ett sätt hoppas jag att SD får någon form av roll i det hela, känns som de är de enda som kan sätta rätt på Sveriges rentav puckade invandringspolitik.
(Jag tänker inte svara på om något PK-svin ska sitta och kalla mig rasist nu heller.)
Kribbe: Arbetsförmedlingen och Socialen är perfekta institut som är till för att kontrollera människor. Äcklande.
Gäst- Gäst
Hah ja, snacka crowd control!Hellbastard skrev:Kribbe: Arbetsförmedlingen och Socialen är perfekta institut som är till för att kontrollera människor. Äcklande.
själv föredrar jag cykelstaket
Sire-Nahvas- Fast Taker
- Antal inlägg : 2630
Kribba, vad jag sade var: Att vara låginkomsttagare är så jävla otacksamt. Var god och läs inlägget helt en gång till. Du är inte låginkomsttagare, du är arbetslös. Har du provat telefonförsäljare?
Jaha då är jag med. Nej telefonförsäljare är nog det enda yrket jag vägrar att vara. Verkligen. Funderar på att bli diskare, brevbärare eller något.
Precis, då "passar" det ju inte dig.
Har att göra med att jag inte skulle klara av det. Jag hatar att prata i telefon och är allmänt otrevlig i telefonen, till o med utan att tänka på det. Skulle jag klara av det och inte bli otrevlig skulle jag kunna göra det.
Pftja, det är en sjujäkla skillnad att snacka i telefon som försäljare, än att snacka i telefon som privatperson, kan ajg säga dig med en gång.
Jaså? kanske ska överväga den skiten då. Sälja strumpor hela dagen o gå där ifrån vetandes att man tjänat ihop 200kr. Grejer det. Fast jag antar att man också kan ha en "fast lön" som telefonförsäljare?
Finns ju olika. Vissa har bara provision, vissa har fast lön + provision, vissa bara fast lön.
Jag vill bli brevbärare, seriöst. Atlas när du sökte till brevbärare, sökte du ett jobb som inte fanns eller sökte dem?
Sida 30 av 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Liknande ämnen
» Ljudet hackar osv (SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!)
» Förbannad på prylar
» SÅ JÄVLA HÄRLIGT!
» En massa jävla nätbutiker.....
» Förbannad på prylar
» SÅ JÄVLA HÄRLIGT!
» En massa jävla nätbutiker.....
Sida 30 av 40
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet