SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!
+35
Sictorment
Tompus
zjeveni
Andersson
Nihilist
slothmachine
Stenberg
Johan
Seroth
Bestial Death
Kittie
Vargr
Jandelin
Darkfiend
Hammerheart
Äckel
Wolvie
Svullet_Rektum
Rob
Angelgrinder
Geten
Friberg
Sire-Nahvas
Naurbereth
Snikich
piik
pompepg
Jihad
Halonen666
Vitus
Xemtoth
Monoliten
Karate-Molin
Svartesmeden
Atlas Musclecore
39 posters
Sida 37 av 40
Sida 37 av 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Sv: SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!
Skruva av vredet och kolla om piggdjäveln bakom har fastnat i något läge
Scullicon- Antal inlägg : 1392
Det är sånt du ska ta med din hyresvärd. Förmodligen är termostaten åt helvete.
Hammerheart- The Banhammer
- Antal inlägg : 4278
Svullet_Rektum skrev:HAR JU PROVAT
AMEN VAFAN LÄT JU SOM DU BARA TITTAT PÅ SKITEN!
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Kom då.
Bra idé, ska kolla nu.
Ska göra det också! Tur att jag inte betalar för strömmen då jag måste ha dörren till balkongen öppen för att inte kokas ihjäl.
Scullicon skrev:Skruva av vredet och kolla om piggdjäveln bakom har fastnat i något läge
Bra idé, ska kolla nu.
Witchryder skrev:Det är sånt du ska ta med din hyresvärd. Förmodligen är termostaten åt helvete.
Ska göra det också! Tur att jag inte betalar för strömmen då jag måste ha dörren till balkongen öppen för att inte kokas ihjäl.
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
Haha! Nä jag ska inte klaga för mycket, har hellre kallt i lägenheten framför kokhett. Kör hårt med hyresjäveln!
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Ska ringa kärringen omgående.
Jag vill inte ringa om sådant,.. fastighetsskötare är sådana söndagshantverkare,. precis som undertecknad.
Grejen är, att när du hyr din bostad, så är det din PLIKT att vara så omständig som möjligt för din hyresvärd. Bostäder kostar inhumant mycket pengar (studentbostäder är värst). Och då gäller det att hämnas!
Fyfan, hade jag betalat 3 500 för en etta på 17 m2 hade jag ställt till det utav bara fan!
Fyfan, hade jag betalat 3 500 för en etta på 17 m2 hade jag ställt till det utav bara fan!
Vissa betalar visserligen bara 2k och då ingår allt utom bredband! Sen måste man stå ut med asociala seriemördarpotentialer och skrikiga kommunister så det jämnar väl ut sig...
betalar 2500 för 35 m2 så jag orkar inte vara omständig, gör skiten själv så jag vet att de blir riktigt gjort.
Jävla skitgubbar i affärerna, kärringarna o gubbarna som börjar gnissla in i affären prick kl 9, sen skaver dem sig runt i affären och gör inget mer än o glider runt. Sen när man står o grillar kyckling så ser man i ett litet fönster hur en kärring med rullator börjar svänga in mot ingången till charken, sen så skaver hon sig in på lagret o så börjar hon skrika efter någon. STÅR FÖRFAN ENDAST PERSONAL PÅ SKYLTARNA! JÄVLA SKITKÄRRINGAR, SÅ JÄÄÄÄVLA FÖRBANNADD!!!
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
Fixat ny skärm, då min gamla i princip började brinna igår... Så nu måste jag ha en jävla widescreenskärm, jag HATAR DET! SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!!½!
Xemtoth skrev:Jävla skitgubbar i affärerna, kärringarna o gubbarna som börjar gnissla in i affären prick kl 9, sen skaver dem sig runt i affären och gör inget mer än o glider runt. Sen när man står o grillar kyckling så ser man i ett litet fönster hur en kärring med rullator börjar svänga in mot ingången till charken, sen så skaver hon sig in på lagret o så börjar hon skrika efter någon. STÅR FÖRFAN ENDAST PERSONAL PÅ SKYLTARNA! JÄVLA SKITKÄRRINGAR, SÅ JÄÄÄÄVLA FÖRBANNADD!!!
Haha stackare. Fast det lät jävligt kul!
Gäst- Gäst
Fan lust o slänga dem i kartongpressen. Deras sista ord blir säkert "glöm inte o vattna mina blommor". Kärringfanskap.
Fan Kribbe, du måste vara lite mera service mindad... just fan, du är ju ifrån Uppsala.
Förlåt mig.
Förlåt mig.
Karate-Molin- Black Dwarf
- Antal inlägg : 2829
Ja, där sket det sig.
Jag borde fan inte syssla med sociala yrken.
Jag borde fan inte syssla med sociala yrken.
Hur ska du då kunna jobba på musikaffärer?
Karate-Molin- Black Dwarf
- Antal inlägg : 2829
Det är skillnad, då gör jag något jag vill göra, något jag tycker är kul. Hur kul är det att plocka upp skinka t ex? Enda sociala yrket jag skulle tycka var kul är faktiskt att jobba i en musikaffär.
FUCK nya msn. buggade jävla negersak. låser sig konstant och går inte att fixa utan att starta om datorjäveln. jag är TRÖTT på detta. tankar äldre version as we speak och ska fortsätta tanka äldre versioner tills jag hittar en som inte är programmerad av en jävla down's syndromare. HORA!
Xemtoth skrev:Det är skillnad, då gör jag något jag vill göra, något jag tycker är kul. Hur kul är det att plocka upp skinka t ex? Enda sociala yrket jag skulle tycka var kul är faktiskt att jobba i en musikaffär.
Att jobba i musikaffär hade varit grymt roligt skulle jag tro. Dock hade det krävts en viss expertis inom området som jag tyvärr saknar
Har så extremt jävla mycket skolarbete så det är helt sjukt. Fattar ju varför de måste lägga massa prov och inlämningar nu innan jul eftersom att många kurser tar slut osv bla bla, men det är fortfarande helt förjävligt. Så jävla förbannad och stressad och trött och ledsen.
Gäst- Gäst
Är i samma sits just nu, och det gör även mig SÅ JÄVLA FÖRBANNAD.
Stenberg- Antal inlägg : 1420
Har skitsegt slem i halsen som gör skitont och blockerar. Kan knappt prata, och till o från gjorde det så ont att jag nästan fick tårar, så jag blev mer eller mindre hemskickad, jag köpte med mig massa skit hem som ska vara bra mot halsen, den får fan vara bättre imorgon annars kanske jag dödar nån dagisunge.
Sida 37 av 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Liknande ämnen
» Ljudet hackar osv (SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!)
» Förbannad på prylar
» SÅ JÄVLA HÄRLIGT!
» En massa jävla nätbutiker.....
» Förbannad på prylar
» SÅ JÄVLA HÄRLIGT!
» En massa jävla nätbutiker.....
Sida 37 av 40
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet