Metallica
+26
Svartesmeden
Scullicon
M-Morbid
BIFFonen 666
MetalManiac87
Stenberg
HKuttner
ElectricWizard
piik
Hammerheart
Bobbafett
Sictorment
Vitus
Monoliten
Carrion
Wolvie
Atlas Musclecore
Bestial Death
pompepg
Halonen666
Karate-Molin
Geten
Jandelin
Svullet_Rektum
Friberg
Sire-Nahvas
30 posters
Metalforum Exiles :: Musik :: Hårdrock
Sida 7 av 8
Sida 7 av 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Sv: Metallica
Countess skrev:Mustaine är ju cool.
Mustaine var cool. Nu ser han ut att jobba som en SYO-konsulent.
Carrion- Antal inlägg : 5778
Carrion skrev:Countess skrev:Mustaine är ju cool.
Mustaine var cool. Nu ser han ut att jobba som en SYO-konsulent.
Eller tjackhora.
Stenberg- Antal inlägg : 1420
Troligtvis en SYO-konsulent som säljer både kropp och tjack. A match made in heaven. Slänga på lite kristendom så är man fan ready to go!
Nä, jag ser faktiskt fram emot att få höra plattan då jag tror att det finns hopp om att en och annan dänga kan vara skaplig nog att hänga i granen.
Nä, jag ser faktiskt fram emot att få höra plattan då jag tror att det finns hopp om att en och annan dänga kan vara skaplig nog att hänga i granen.
Någon som har hört Metallicas nya?
Sire-Nahvas- Fast Taker
- Antal inlägg : 2630
Ja, lyssnat igenom det litegrann. Finns att streama här: http://www.loureedmetallica.com/listen-to-lulu.php
Av det lilla jag lyssnade så var det ett riktigt sömnpiller, förutom nåt enstaka riff som hade något slags skönt gung, men i stora hela var det fan segt.
Av det lilla jag lyssnade så var det ett riktigt sömnpiller, förutom nåt enstaka riff som hade något slags skönt gung, men i stora hela var det fan segt.
MetalManiac87- Antal inlägg : 88
Metallica måste ju vara dagens Spinal Tap. Förutom att de är stora.
Jag skrattar så jag nästan gråter.
Jag skrattar så jag nästan gråter.
Senast ändrad av Hellbastard den fre 28 okt - 17:21:30, ändrad totalt 1 gång
Gäst- Gäst
HAHAHAHAHAHAHA FÖR HELVETE!!
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
..... Kan inte lyssna på sån här tröttsam meningslös skit.
Nog för att Metallica gjort dåligt ifrån sig innan,. men ja,.. De här är inte dåligt, utan bara korkat.
Nog för att Metallica gjort dåligt ifrån sig innan,. men ja,.. De här är inte dåligt, utan bara korkat.
Scullicon- Antal inlägg : 1392
Hahaha ja, det är efterblivet dåliga. Det känns som att metallica har hyrt in 5 stycker utvecklingsstörda personer som aldrig har sysslat med musik, matat dem med LSD, meskalin och benso och sedan tryckt på record. Sen när låtarna var klara så skrev de bara metallica på omslaget och tog credds.
Svartesmeden- Svampführern
- Antal inlägg : 745
Metallica har slutligen försvunnit upp i sina egna rövhål för gott. Bandet vandrar över jorden likt en jättestjärt, Lou Reed dess ryttare. Den skändliga kombon pruttar mänskligheten i ansiktet – öppna spjäll!
De har skapat ett orimligt hån av rocken vars närmaste referens är Trey Parker/Matt Stone. ”South Park”-duon skulle dock aldrig kunna skriva en dylik verklighetsfrånvänd parodi. Uselheten är för osannolik, poesin för patetisk, musiken för icke-existerande. Det här är bara vämjeligt ljud skapat av superstjärnor vars inre består av Tjernobyl.
Alla betyg över lägsta nivå är lögn. Metallica/Reed sparkar botten ur tunnan. Alla faller handlöst.
Roligaste jag läst på länge, fanns i Metro.
Gäst- Gäst
MetalManiac87 skrev:Ja, lyssnat igenom det litegrann. Finns att streama här: http://www.loureedmetallica.com/listen-to-lulu.php
Orkade bara lyssna cirka en minut på den första låten innan jag stängde ner sidan, det var riktigt kasst.
Fy fan vad dåligt det var. Lyssnade på de 3 första låtarna och har ingen lust att lyssna på resten för att jag tror att det inte är bättre....
Halonen666- FÄRS
- Antal inlägg : 2659
Ja, lyssnade på en del av en låt igår, fanns ju inte något alls som påminde det minsta om att vara bra, varken tekniskt eller konstnärligt. Produktionen sög, sången sög, musiken sög, texten sög. Ja.
Gäst- Gäst
Ja va fan ska man säga. Haha detta är fan ren jävla humor!
Christless- Antal inlägg : 278
När jag nu 2 min senare såg hur omslaget såg ut så var botten nåd
I am the shoe
Hammerheart- The Banhammer
- Antal inlägg : 4278
I am the Table*
Vet ej varför jag skrev shoe då det skulle vara table... Men de sjunger åtminstone det i en av de där nya låtarna.
Vet ej varför jag skrev shoe då det skulle vara table... Men de sjunger åtminstone det i en av de där nya låtarna.
Aha okej då förstår jag. Undrar hur man kommer på en sån textrad egentligen? intressant..
Mycket intressant, faktiskt. Nästan genialiskt på sitt egna lilla vis...
Tycker det låter rätt så sexuellt laddat. Typ att man står gränsle med händerna på golvet (fyra bordsben alltså) och visar anus och/eller sitt paket/vaginan. Sedan blir man utnyttjad för någon annans praktiska syften, precis så som man ställer objekt på ett bord utan att det kan käfta tillbaka och säga att det är för tungt, varmt eller något. I alla fall, det sker sedan någon slags scat-lek när någon bajsar på bordet och gnider in det med en gammal rutten disktrasa. Så, det hela refererar nog till en sjuk S&M-lek.
PUMPING BLOOOOOOD!!!
Fan Atlas, du har en poäng här, definitivt. Kan helt enkelt ha varit en dolt buskap i låten.
Sida 7 av 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Metalforum Exiles :: Musik :: Hårdrock
Sida 7 av 8
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet