Allmänna filmtråden
+23
Bestial Death
Karate-Molin
Countess
M-Morbid
Halonen666
pissmannen
Scullicon
BIFFonen 666
Friberg
Stenberg
Wolvie
Johan
Vargr
Xemtoth
Svullet_Rektum
Monoliten
Hammerheart
pompepg
Atlas Musclecore
Vitus
Geten
Svartesmeden
Snikich
27 posters
Sida 7 av 13
Sida 7 av 13 • 1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 11, 12, 13
Sv: Allmänna filmtråden
Var oftast (eller kanske t.o.m. alltid) Madhouse som animerade hans projekt dessutom. Kanske min favoritstudio ifrån Japan, och lite mer varierade i sin stil om man jämför med Ghibli och andra stora studios ifrån landet.
Ska fan köra en Satoshi Kon-kväll i mellandagarna som någon slags tribut. Var ett par år sedan jag såg de flesta av hans filmer.
Ska fan köra en Satoshi Kon-kväll i mellandagarna som någon slags tribut. Var ett par år sedan jag såg de flesta av hans filmer.
http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=150736
det här kommer att bli hur roligt som helst. man märker tydligt att fokus ligger på komik här. äntligen lite originalitet med hela den här stormen av black metal relaterade dokumentärer och annat skit som pumpas ut.
det här kommer att bli hur roligt som helst. man märker tydligt att fokus ligger på komik här. äntligen lite originalitet med hela den här stormen av black metal relaterade dokumentärer och annat skit som pumpas ut.
Here we go again!
Geten- Profeten Geten
- Antal inlägg : 4777
Ingen Orlando Bloom och ingen Keira Knightley? Den kanske kan vara rätt bra alltså.
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
fördömda jävla penelope cruz kan ju mycket väl vara värre än orlando och knightley dock. hatar henne. seabiscuit! lär dig snacka engelska för FAN!
Fokusera på det som är bra istället. Som att Al Swearengen är med som pirat!
Geten- Profeten Geten
- Antal inlägg : 4777
Har köpt the nights of terror och inferno. utöver det skaffa jag mig a blade in the dark, castle freak, night train murders, cold eyes of fear och delirium. öppnade paketet när jag kom hem idag. lycka!
Det här med 3D filmer har la börjat tat fart nu. Snart har väl alla varsina tv-skärmar som kan sända 3D. Tankar kring det? Ges en bättre filmkänsla med sådant?
En tanke som slog mig förra veckan var att en film som The Ring borde absolut göra sig väldigt populär i 3D format Fatta se Samara krypa ut ur tv:en mot dig!
En tanke som slog mig förra veckan var att en film som The Ring borde absolut göra sig väldigt populär i 3D format Fatta se Samara krypa ut ur tv:en mot dig!
Jag tycker 3D är rätt gay faktiskt.
Det är bra som det är, och jag tänker då fan inte skaffa någon 3D-tv.
Det är bra som det är, och jag tänker då fan inte skaffa någon 3D-tv.
Stenberg- Antal inlägg : 1420
De flesta nya TV-apparaterna har 3D inbyggt, bara fixa brillorna och sen kan man kolla. Det verkar som att de flesta kanalerna också har det som funktion, åtminstone för typ text och display.
Rätt sjukt ändå, om man köper en TV idag så är den billigare och otroligt mycket bättre än den man haft ett bra tag.
Rätt sjukt ändå, om man köper en TV idag så är den billigare och otroligt mycket bättre än den man haft ett bra tag.
Gäst- Gäst
smått intresserad av att kolla in noir genren.
någon som vet om denna box vore ett värt köp?
film noir collection 9 disc:
# The Killers (1946)
# Double Indemnity
# The Big Steal
# Crossfire
# Out Of The Past
# The Blue Dahlia
# The Glass Key
# This Gun For Hire
# Farewell My Lovely
250 spänn
någon som vet om denna box vore ett värt köp?
film noir collection 9 disc:
# The Killers (1946)
# Double Indemnity
# The Big Steal
# Crossfire
# Out Of The Past
# The Blue Dahlia
# The Glass Key
# This Gun For Hire
# Farewell My Lovely
250 spänn
Imdba titlarna eller något?
250:- för 9 filmer är ju inte helt åt skogen i vilket fall som helst.
250:- för 9 filmer är ju inte helt åt skogen i vilket fall som helst.
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
Ska bli jävligt kul att se denna. Såg ut som Keith Richards är med där igen? Då blir det BROWN SUGAR!
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
Är Wild Angels bra?
Ska tydligen vara en film med Peter Fonda och Hells Angels medlemmar, trailern verkar lovande och så ska det finnas massvis med svastikor, vilket är ett måste för en bra motorcykelfilm.
Någon som sett den?
Ska tydligen vara en film med Peter Fonda och Hells Angels medlemmar, trailern verkar lovande och så ska det finnas massvis med svastikor, vilket är ett måste för en bra motorcykelfilm.
Någon som sett den?
Gäst- Gäst
har den på datorn. ej sett än dock. får väl se den snarast och återkomma. imorn perhaps? en FET perhaps.
Haha kul att Mortuus sitter där bak med en Fonus-tröja.Vitus skrev:http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=150736
Xemtoth skrev:Haha kul att Mortuus sitter där bak med en Fonus-tröja.Vitus skrev:http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=150736
Inte första gången man ser Fonus tröjor i samband med Marduk, Men kul är det.
Scullicon- Antal inlägg : 1392
Nu när du säger det, är fan rätt säker på att han haft en sån tröja live med?
Han har haft det en gång då jag sett dem i allafall! Fan, fastän jag inte gillar Marduk så är de ett jävligt bra live-band!
Hammerheart- The Banhammer
- Antal inlägg : 4278
Jag har för mig jag sett Morgan med en live.
Fast de kan ha varit Mortuus...
Jomenvisst
Fast de kan ha varit Mortuus...
Jomenvisst
Scullicon- Antal inlägg : 1392
http://damntalkingbox.wordpress.com/2011/03/09/how-pg-13-killed-guillermo-del-toros-lovecraft-movie/
Fan vad tragiskt. Ibland blir man bara sur...
Fan vad tragiskt. Ibland blir man bara sur...
Tråkigt som fan, men man tycker väl att de kunde sänka budgeten för att öka chanserna? 150 miljoner låter ju fan lite överdrivet.
pissmannen- Witchfinder General
- Antal inlägg : 327
Antar att budgeten måste ligga däromkring ifall man vill ha hyfsad CGI som inte bara blir fult. Hoppas de lyckas hitta någon som är villig att sponsra!
Sida 7 av 13 • 1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 11, 12, 13
Sida 7 av 13
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet