Senast sedda film
+37
BIFFonen 666
ElectricWizard
slothmachine
zjeveni
Antagonist
Tompus
betrayer
Stenberg
flutmyrg
Karate-Molin
Carrion
Jon
Johan
pissmannen
Friberg
Thermoss
Svartesmeden
Hammerheart
Bestial Death
Sire-Nahvas
Nightbringer
Jandelin
piik
Naurbereth
Powwe
Svullet_Rektum
pompepg
Rob
Vargr
Atlas Musclecore
Wolvie
Xemtoth
Geten
Halonen666
Monoliten
Snikich
Vitus
41 posters
Sida 5 av 40
Sida 5 av 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Sv: Senast sedda film
Fråga mig inte. Han dog strax efter det men hans avslitna huvud fortsatte prata ett tag till.Vargr skrev:[Vad är det med den där negern som springer fram och tillbaka framför kameran när "refr" kommer
Underhållande film hur som helst.
"My Bible!" *hoppa igenom fönster*
Geten- Profeten Geten
- Antal inlägg : 4777
Haha! Okej det är en sån film. Då måste jag skaffa den och lite bärs till det så blir den ännu roligare.
Ingen film men jag glor på Chuck! Bruden hon...Yvonne Stahovski är ju så jääääävla het också.
Gäst- Gäst
Hellbastard skrev:Ingen film men jag glor på Chuck! Bruden hon...Yvonne Stahovski är ju så jääääävla het också.
Ja, hon är inte dum, nästan lite för snygg dock.. är så man blir rädd.. Dock nästa gång kanske du kan slänga sånt i Allmänna filmtrådstråden? Så blir jag glad!
Raddar väl upp det mesta jag sett i Oscarsfilm i slutet på förra veckan och idag. Såg det mesta innan helgen så jag orkar inte tänka och komma på nått fyndigt att skriva om dem denna gång då jag fortfarande smälter all njutning från helgen!
Coraline - 4/5
Food inc. - 3/5
The Most Dangerous Man in America: Daniel Ellsberg and the Pentagon Papers - 3/5
Up in the Air - 4/5
Harry Potter and the Half-Blood Prince - 3/5
Star Trek - 3/5
Blir en eller 2 filmer till ikväll.. har insett att jag aldrig kommer hinna se alla nominerade filmer särskilt med tanke på att en ska iväg på Hypocrisy iövermorgon så 2 dagar försvinner. Aja.. det är bara att fläska på alla lediga stunder en kan roffa åt sig. 8)
[Rec] 2 (2009) Meh, helt okej.
Lake Mungo (2008) Psuedo-dokumentär/spökfilm som lånar friskt från Twin Peaks. Ointressant.
Lake Mungo (2008) Psuedo-dokumentär/spökfilm som lånar friskt från Twin Peaks. Ointressant.
Geten- Profeten Geten
Snikich skrev:Hellbastard skrev:Ingen film men jag glor på Chuck! Bruden hon...Yvonne Stahovski är ju så jääääävla het också.
Ja, hon är inte dum, nästan lite för snygg dock.. är så man blir rädd.. Dock nästa gång kanske du kan slänga sånt i Allmänna filmtrådstråden? Så blir jag glad!
Raddar väl upp det mesta jag sett i Oscarsfilm i slutet på förra veckan och idag. Såg det mesta innan helgen så jag orkar inte tänka och komma på nått fyndigt att skriva om dem denna gång då jag fortfarande smälter all njutning från helgen!
Coraline - 4/5
Food inc. - 3/5
The Most Dangerous Man in America: Daniel Ellsberg and the Pentagon Papers - 3/5
Up in the Air - 4/5
Harry Potter and the Half-Blood Prince - 3/5
Star Trek - 3/5
Blir en eller 2 filmer till ikväll.. har insett att jag aldrig kommer hinna se alla nominerade filmer särskilt med tanke på att en ska iväg på Hypocrisy iövermorgon så 2 dagar försvinner. Aja.. det är bara att fläska på alla lediga stunder en kan roffa åt sig. 8)
Sure thing! 8)
Gäst- Gäst
Äntligen! Någon som inte tyckte att senaste Star Trek filmen var 10/5!
Den var fan ganska dryg.
Den var fan ganska dryg.
Friberg- Antal inlägg : 370
Såg en hel del av gamla serien när en va mindre så det va ju lite nostalgi men ja.. inget speciellt egentligen!
Hade vi inte den här diskussionen på förra forumet redan?
Geten- Profeten Geten
Det kanske vi hade, jag kommer inte ihåg
Friberg- Antal inlägg : 370
Geten- Profeten Geten
Incubo sulla città contaminata (1980), även känd som Nightmare City.
Don't Look in the Basement (1973)
B-filmsmaraton. Phew...
Don't Look in the Basement (1973)
B-filmsmaraton. Phew...
Geten- Profeten Geten
Hatade slutet. Det drog ner betyget från medelmåttigt till dåligt.
Geten- Profeten Geten
Såg på The Holy Mountain (1973) och Rain Man igårkväll faktiskt!
Den första var jävligt flummig, var svårt att greppa allt symbolspråk nästan, så den måste jag se igen och antagligen fler gånger än så! Gillade den i alla fall, och antar att den även blir bättre ju mer man kontemplerar över den.
Rain Man var helt ok. Hoffman var det enda som var riktigt bra med rullen, medan hur de la upp storyn mest var smådåligt för det mesta.
Den första var jävligt flummig, var svårt att greppa allt symbolspråk nästan, så den måste jag se igen och antagligen fler gånger än så! Gillade den i alla fall, och antar att den även blir bättre ju mer man kontemplerar över den.
Rain Man var helt ok. Hoffman var det enda som var riktigt bra med rullen, medan hur de la upp storyn mest var smådåligt för det mesta.
Holy Mountain har jag tänkt se i flera år nu men aldrig orkat för jag har hört att den är så pretto. Jag orkar sällan med pretto filmer. Senaste jag såg var Werckmeister harmóniák och efter den ville jag dränka mig själv i whisky.
Geten- Profeten Geten
Fan hårt att vara en Get alltså. Jo, den kan väl kännas jävligt pretto antar jag, men jag fiskade inte upp några sådana vibbar. Kändes mer over the top än pretto på sätt och vis.
Bara för att du vill se tagningar på 15 minuter där ingenting händer!
Geten- Profeten Geten
Som att titta ut genom fönstret. Samma upplevelse.
Geten- Profeten Geten
Jag brukar se Jesus när jag tittar ut genom fönstret, fast i skepnaden av en Djävul.
Gör en sex timmars film om det!
Geten- Profeten Geten
The Imaginarium of Doctor Parnassus - 4/5
Detta va verkligen Terry Gilliam i högform! Pardon my pun.. Hur bäng film som helst ack så underbar. Absolut ett inköp på BD sen.
Bright Star - 3/5
Underbara miljöer och ganska intressant handling. Har tyvärr glömt det mesta om romantikens diktare i England på tidiga 1800-talet annars kanske man hade satt lite högre betyg.
Även sett lite kortfilm.. Alla 3 va rätt coola men det är även svårt att betygsätta kortfilm som detta tycker jag. Favoriten va The Lady and the Reaper.. Ger samtliga en trea och länkar dem bara ifall nån skulle vara nyfiken..
The Lady and the Reaper
https://www.youtube.com/watch?v=A9CQDKt8LVo
Granny O'Grimm's Sleeping Beauty
https://www.youtube.com/watch?v=cIDv1jJhoxY
French Roast
https://www.youtube.com/watch?v=4mwLwkwR0yQ
Detta va verkligen Terry Gilliam i högform! Pardon my pun.. Hur bäng film som helst ack så underbar. Absolut ett inköp på BD sen.
Bright Star - 3/5
Underbara miljöer och ganska intressant handling. Har tyvärr glömt det mesta om romantikens diktare i England på tidiga 1800-talet annars kanske man hade satt lite högre betyg.
Även sett lite kortfilm.. Alla 3 va rätt coola men det är även svårt att betygsätta kortfilm som detta tycker jag. Favoriten va The Lady and the Reaper.. Ger samtliga en trea och länkar dem bara ifall nån skulle vara nyfiken..
The Lady and the Reaper
https://www.youtube.com/watch?v=A9CQDKt8LVo
Granny O'Grimm's Sleeping Beauty
https://www.youtube.com/watch?v=cIDv1jJhoxY
French Roast
https://www.youtube.com/watch?v=4mwLwkwR0yQ
Doctor P verkar faktiskt hiskeligt intressant. får ta och se den snart (är den ute på dvd?)
Sida 5 av 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Liknande ämnen
» Vad köpte du för film senast?
» Senast lästa bok
» Senast införskaffat spel
» Senast införskaffad merchandise
» Någon som pysslar med film?
» Senast lästa bok
» Senast införskaffat spel
» Senast införskaffad merchandise
» Någon som pysslar med film?
Sida 5 av 40