Senast sedda film
+37
BIFFonen 666
ElectricWizard
slothmachine
zjeveni
Antagonist
Tompus
betrayer
Stenberg
flutmyrg
Karate-Molin
Carrion
Jon
Johan
pissmannen
Friberg
Thermoss
Svartesmeden
Hammerheart
Bestial Death
Sire-Nahvas
Nightbringer
Jandelin
piik
Naurbereth
Powwe
Svullet_Rektum
pompepg
Rob
Vargr
Atlas Musclecore
Wolvie
Xemtoth
Geten
Halonen666
Monoliten
Snikich
Vitus
41 posters
Sida 7 av 40
Sida 7 av 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Sv: Senast sedda film
Är X-files - fight the future filmen lika bra som boken?
Halonen666- FÄRS
- Antal inlägg : 2659
Vitus skrev:yay, tack.
crazy heart, är det den där bridges spelar countrysångare? den vill jag helt klart se.
idag har ja sett på X-files - fight the future och WWE Elimination Chamber 2010
chambern var fan bättre än arkiv X rullen!
Stämmer bra det, sjukt bra roll, lite lik The Dude!
Oscargalan detta år var så förutsägbart. Gissade rätt vinnare på samtliga stora kategorier. T_T
Har Razziegalan gått än?
Har Razziegalan gått än?
Geten- Profeten Geten
- Antal inlägg : 4777
x-files - i want to believe
meh, bättre än fight the future men nästan inget "paranormalt" här alls. kunde lika gärna varit ett avsnitt CSI. onödigt att väcka franchisen till liv för detta.
meh, bättre än fight the future men nästan inget "paranormalt" här alls. kunde lika gärna varit ett avsnitt CSI. onödigt att väcka franchisen till liv för detta.
Fight the Future är ju hundra gånger bättre än I Want to Believe. FtF var iaf en del av mytologin, som var det bästa med hela serien.
Geten- Profeten Geten
Hjälper nog att se filmen mellan säsong 5 och 6 av serien också. Jag skulle väl säga att serien började gå utför efter filmen så de kunde lika gärna lagt av där.
Sägs ju att det ska komma en tredje film och den kanske också blir en del av mytologin. Det vore nåt isf. För vem orkar med en till monster-of-the-week på vita duken liksom?
Sägs ju att det ska komma en tredje film och den kanske också blir en del av mytologin. Det vore nåt isf. För vem orkar med en till monster-of-the-week på vita duken liksom?
Geten- Profeten Geten
FtF är ju direkt sammankopplad med serien så att se den fristående funkar ju inte. Eller jo det funkar men vafan...
Har inte sett filmen som kom ut nyligen då den blivit totalsågad. Är den värd att se om man är gammalt X-Filesfan?
För övrigt håller jag med om att serien började gå utför efter säsong 4 eller 5. När man droppade konspirationen med aliens och syndikatet och började flumma med massa annat skit så blev serien mycket mindre intressant. Sen ska vi inte ens tala om det horribla slutet på serien där absolut INGET knyts ihop. Här pinade man sig igenom tre medelmåttiga säsonger med super soldiers och annat trams och äntligen trodde att det skulle bli bra igen när Mulder och Cancer Man dyker upp igen... Men nej. Dra åt helvete Chris Carter.
Har inte sett filmen som kom ut nyligen då den blivit totalsågad. Är den värd att se om man är gammalt X-Filesfan?
För övrigt håller jag med om att serien började gå utför efter säsong 4 eller 5. När man droppade konspirationen med aliens och syndikatet och började flumma med massa annat skit så blev serien mycket mindre intressant. Sen ska vi inte ens tala om det horribla slutet på serien där absolut INGET knyts ihop. Här pinade man sig igenom tre medelmåttiga säsonger med super soldiers och annat trams och äntligen trodde att det skulle bli bra igen när Mulder och Cancer Man dyker upp igen... Men nej. Dra åt helvete Chris Carter.
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
I Want to Believe är värd att ses om man är gammalt fan men ha låga förväntningar. Filmen är typ okej. För egen del var det mest skoj att få se karaktärerna igen. Världen behöver mer Mulder och Scully. Och Frank Black. Men det är en annan historia...
Geten- Profeten Geten
Razzies va innan Oscars som jag fatta det...
Dagen innan nu när jag kolla.. Transformers vann en del där med all rätt!
http://www.movie-moron.com/?p=11856
Dagen innan nu när jag kolla.. Transformers vann en del där med all rätt!
http://www.movie-moron.com/?p=11856
WORST ACTRESS
Sandra Bullock
lol (ja, ni fattar om ni såg oscargalan)
Sandra Bullock
lol (ja, ni fattar om ni såg oscargalan)
Geten- Profeten Geten
Skulle säga tvärtom mot va geten sa. Låt inte den filmen förstöra X-Files för dig mer.Svullet_Rektum skrev:Har inte sett filmen som kom ut nyligen då den blivit totalsågad. Är den värd att se om man är gammalt X-Filesfan?
Wolvie- Soulreaper
- Antal inlägg : 615
Ähh.. Jag hade noll förväntningar på nya X-Files.. Kolla på det sen början och hade det som favoritserie tills jag upptäckte Twin Peaks och jag tyckte tom. att filmen va ganska bra. Folk är bara göbbgriniga för det inte är konspiration, aliens och annat gosigt som de allra bästa avsnitten hade. Filmen va väl ändå tänkt att kunna vara helt fristående men ändå ha en lite koppling för fansen, precis som första långfilmen fast än mer fristående!
Och Billy Connolly är alltid sevärd, amirite?
Geten- Profeten Geten
Geten- Profeten Geten
Freddy Got Fingered
Längesen jag skrattade så mycket åt en film! Vissa saker vill inte ur mitt huvve så jag har skrattat åt de i flera dagar.
Bland de löjligaste filmerna jag sett, men så jävla rolig!
De som inte sett den får fan ta och kolla på den!
Längesen jag skrattade så mycket åt en film! Vissa saker vill inte ur mitt huvve så jag har skrattat åt de i flera dagar.
Bland de löjligaste filmerna jag sett, men så jävla rolig!
De som inte sett den får fan ta och kolla på den!
pompepg- Antal inlägg : 567
Såg på No Country For Old Men för fjärde gången igår.... Gick på TV.
Vet inte varför, men det är sån film som är så jävla vacker och bra i fotografiet och dramaturgin att jag bara fastnat varenda gång, även om jag bara zappar förbi och tänkt kolla i 5 minuter eller så.
Vet inte varför, men det är sån film som är så jävla vacker och bra i fotografiet och dramaturgin att jag bara fastnat varenda gång, även om jag bara zappar förbi och tänkt kolla i 5 minuter eller så.
No Country... är 10/10. Chigurh! What's the most you ever lost on a coin toss?
Geten- Profeten Geten
Geten- Profeten Geten
Srsly? Den sög ju dase.
Wolvie- Soulreaper
- Antal inlägg : 615
Sida 7 av 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Liknande ämnen
» Vad köpte du för film senast?
» Senast lästa bok