Senast sedda film
+37
BIFFonen 666
ElectricWizard
slothmachine
zjeveni
Antagonist
Tompus
betrayer
Stenberg
flutmyrg
Karate-Molin
Carrion
Jon
Johan
pissmannen
Friberg
Thermoss
Svartesmeden
Hammerheart
Bestial Death
Sire-Nahvas
Nightbringer
Jandelin
piik
Naurbereth
Powwe
Svullet_Rektum
pompepg
Rob
Vargr
Atlas Musclecore
Wolvie
Xemtoth
Geten
Halonen666
Monoliten
Snikich
Vitus
41 posters
Sida 19 av 40
Sida 19 av 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Sv: Senast sedda film
I predatori di Atlantide (1983)
Även känd som Raiders of Atlantis och Atlantis Interceptors.
I nuovi barbari (1982)
Även känd som The New Barbarians och Warriors of the Wasteland.
Wheels of Fire (1985)
Geten- Profeten Geten
- Antal inlägg : 4777
Så de kan lura på dig att inhandla samma film mer än en gång!
Geten- Profeten Geten
Allt finns till salu om man vet var man ska leta.
Geten- Profeten Geten
Senaste jag såg var The Rose från '79. Var ursprungligen tänkt att handla om Janis Joplin men sen tyckte Bette Midler (som har huvudrollen) att det var för tidigt efter Joplins död så de skrev om den lite så att den handlade om en påhittad rocksångerska som hade ganska många likheter med Janis.
Ja, jag gillade den, den var lite plågsam att titta på ibland för att det går så dåligt för folk, men så ska det vara då och då!
Ja, jag gillade den, den var lite plågsam att titta på ibland för att det går så dåligt för folk, men så ska det vara då och då!
Gäst- Gäst
Geten- Profeten Geten
Att du kallar sånt skit gör mig lissen. Visst, en del är skit på riktigt men mycket är skoj! Du kan ju inte se på b-filmer med samma ögon som filmer pretentiösa filmsnobbar runkar till. Speciellt post-apokalyptiska filmer som stjäl från Mad Max är underbara. Men ingenting från de senaste 10-15 åren. 80-talet var kung.Vitus skrev:att du orkar exponera dig själv till skit hela tiden, geten.
Edit: Saknar Hell Mike. Han var den enda förutom jag som fattade detta.
Geten- Profeten Geten
hey, pal! jag gillar b-filmer som inte tar sig själv på allvar och är ifrån 70 och 80-talet jag med. tycker bara att flera av de senaste du sett verkar vara skit på riktigt. gjorde bara en observation. kollar ju hellre på dom än pretto utländska dramafilmer osv.
min filmsamling består mest utav såkallade b-filmer. inte för att min samling är särskilt märkvärdig men ändå.
min filmsamling består mest utav såkallade b-filmer. inte för att min samling är särskilt märkvärdig men ändå.
Where is Hell Mike
Friberg- Antal inlägg : 370
Du dissade iofs Mad Max-trilogin vilket för mig är total galenskap så okej om du tycker så om filmerna jag sett på sistone! Post-apokalyptiska filmer är för mig alldeles fascinerande. Särskilt de där civilisationens spillror härjar runt på motorfordon i öknen (eller stenbrott) och slåss om vatten eller olja. Karaktärerna ska ha på sig läderdräkter som får medlemmar på BDSM-klubbar att rodna. Framtiden är metal och Rob Halford visste om det.
Raiders of Atlantis borde alla se förresten. Den är lika tuff som affischen. Assault on Precinct 13 möter Mad Max där typ 90% av budgeten gick åt på skjutvapen och explosioner. Action nonstop. Asbra!
Raiders of Atlantis borde alla se förresten. Den är lika tuff som affischen. Assault on Precinct 13 möter Mad Max där typ 90% av budgeten gick åt på skjutvapen och explosioner. Action nonstop. Asbra!
Geten- Profeten Geten
Ah, New Barbarians, sett trailern till den någonstans. Sjukt fett med golfbilar ombyggda till dödsmaskiner!! För min del gäller det annars att det är naket i filmerna, störigt när det inte är det. Ännu en anledning till varför många av dagems storfilmer inte är något att hänga i granen.
Mr and MRS Smith fan vad kass den var trots att den innehöll skådespelare som i vanliga fall brukar prestera bra mycket bättre.1/5
Jon- Antal inlägg : 67
Haha, om den hade spelats in 1980 hade jag nog gillat den. Borde ha insett att den skulle suga när jag läste att The Asylum producerat men titeln på filmen gjorde att jag kände mig tvungen att se den ändå. Om man är flera och dricker kopiösa mängder bärs går den nog att se på för den har dåliga (datoranimerade, usch) effekter, dålig dialog, dåliga skådesspelare och hela idén med filmen är bortom befängd. Allt som är kul att kommentera under filmens gång om man har någon att prata med.
Geten- Profeten Geten
Mulan (Disney) - 3/5
Tooth Fairy - 2/5
The Spy Next Door - 2/5
1492: Conquest of Paradise - 4/5
Tooth Fairy - 2/5
The Spy Next Door - 2/5
1492: Conquest of Paradise - 4/5
Nyss dragit igenom Escape from New York för första gången, men antagligen inte sista. Fan skitbra film ju.
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Pappa Doom skrev:Nyss dragit igenom Escape from New York för första gången, men antagligen inte sista. Fan skitbra film ju.
ja! kurt russell är gud
Såg Prince of Persia, var väl vad man förväntade sig.. men fan, upplevelsen att se den på bio var priceless! Små flickor som började gråta och utbrast i "ååh" när någon dog, sen såg jag en tjej med enorma läppar som sög (bokstavligt talat) av sin enorma klubba..
Gäst- Gäst
Sida 19 av 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Liknande ämnen
» Vad köpte du för film senast?
» Senast lästa bok
» Senast införskaffat spel
» Senast införskaffad merchandise
» Någon som pysslar med film?
» Senast lästa bok
» Senast införskaffat spel
» Senast införskaffad merchandise
» Någon som pysslar med film?