Senast sedda film
+37
BIFFonen 666
ElectricWizard
slothmachine
zjeveni
Antagonist
Tompus
betrayer
Stenberg
flutmyrg
Karate-Molin
Carrion
Jon
Johan
pissmannen
Friberg
Thermoss
Svartesmeden
Hammerheart
Bestial Death
Sire-Nahvas
Nightbringer
Jandelin
piik
Naurbereth
Powwe
Svullet_Rektum
pompepg
Rob
Vargr
Atlas Musclecore
Wolvie
Xemtoth
Geten
Halonen666
Monoliten
Snikich
Vitus
41 posters
Sida 18 av 40
Sida 18 av 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Sv: Senast sedda film
Tror det var den jag laddade ner, men fick inte igång engelska subs utan bara de rumänska.
The Mask med Jim Carry såg jag med ralle idag. Evigheter sen jag såg den sist. Så jävla bra film! haha älskart!
9/10
9/10
Xemtoth- Aspect of Albert
- Antal inlägg : 3977
Det är borgerligt att diska!
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
Haha "Ska ner o snickra lite"Peggyfier skrev:Såg nyss Tillsammans för andra gången. Gillar fan den filmen
Så jävla bra när han runkar o slår med hammaren. haha
Del 3 (eller blir det 4?) i post-apokalyptiskt filmtittande.
Testament (1983)
Sammanfattas bäst med ZZZZZZZZZ......
Hell Comes to Frogtown (1988)
Roddy Piper (They Live) och Sandahl Bergman (Conan the Barbarian) i en film med den titeln = WIN!
Warrior of the Lost World (1983)
Blofeld var en Orwellisk nazist och KITT hade en efterbliven kusin!
Testament (1983)
Sammanfattas bäst med ZZZZZZZZZ......
Hell Comes to Frogtown (1988)
Roddy Piper (They Live) och Sandahl Bergman (Conan the Barbarian) i en film med den titeln = WIN!
Warrior of the Lost World (1983)
Blofeld var en Orwellisk nazist och KITT hade en efterbliven kusin!
Geten- Profeten Geten
- Antal inlägg : 4777
My bloody valentine en skräckfilm med många äckliga partier som förövrigt var regisserad av quentin tarantino.
Ständigt spännande men denna typ av skräckfilm är ingenting som talar till mig 2,5/5
Ständigt spännande men denna typ av skräckfilm är ingenting som talar till mig 2,5/5
Jon- Antal inlägg : 67
Svullet_Rektum skrev:Det är borgerligt att diska!
Haha ja, älskar att alla är så knäppa i den filmen. Som när han snickrar ja. Eller den hemska kvinnan som Göran till slut slänger ut!
Gäst- Gäst
Vad dillar du om?Jon skrev:regisserad av quentin tarantino.
Geten- Profeten Geten
Geten skrev:Vad dillar du om?Jon skrev:regisserad av quentin tarantino.
whoops jag måste ha skrivit fel patrick lussier är den rätta regissören bakom filmen.
Jon- Antal inlägg : 67
Såg Ravenous nyss. Måste säga att den var rätt bra, kunde varit mera underhållande men. Rå som fan, coolt koncept och allt. Like it
7/10
7/10
Vilken trio medelmåttiga filmer det blev denna gång.
City Limits (1984)
Serietidningar får avgöra de stora frågorna och alla åker motorcykel. James Earl Jones dyker upp och är som vanligt asball. En ung Kim Cattrall visar pattarna av ingen anledning. Mer finns inte att säga.
Deathsport (1978)
Motorcyklar, motorcyklar, motorcyklar, MOTORCYKLAR!!! Förlåt "Death Machines" heter de i filmen. Gaaah, jag svär människor åker runt på motorcyklar 2/3 av filmen. Blir lite långrandigt om man säger så, haha. Speciellt när de inte gör några häftiga stunts. Det var roligt när de gjorde ett stunt 15-åringar kan göra med mopeder men visade den i repris två gånger ur olika vinklar. Wow.
The Descent: Part 2 (2009)
Okej, hatade inte men nu kan vi snacka om en onödig uppföljare. Gräslig poster har den också! Blöh, fuck off...
Svårt att rekommendera någon av filmerna. Men nu slipper ni se dem! Lita på mig.
City Limits (1984)
Serietidningar får avgöra de stora frågorna och alla åker motorcykel. James Earl Jones dyker upp och är som vanligt asball. En ung Kim Cattrall visar pattarna av ingen anledning. Mer finns inte att säga.
Deathsport (1978)
Motorcyklar, motorcyklar, motorcyklar, MOTORCYKLAR!!! Förlåt "Death Machines" heter de i filmen. Gaaah, jag svär människor åker runt på motorcyklar 2/3 av filmen. Blir lite långrandigt om man säger så, haha. Speciellt när de inte gör några häftiga stunts. Det var roligt när de gjorde ett stunt 15-åringar kan göra med mopeder men visade den i repris två gånger ur olika vinklar. Wow.
The Descent: Part 2 (2009)
Okej, hatade inte men nu kan vi snacka om en onödig uppföljare. Gräslig poster har den också! Blöh, fuck off...
Svårt att rekommendera någon av filmerna. Men nu slipper ni se dem! Lita på mig.
Geten- Profeten Geten
Heavy Metal (1981) - 4,9/5
Underbar film, nästintill perfekt, det enda som kan kritiseras är röstskådespelet i vissa delar.
"Very few escape my grasp, even in death my powers continue"
Underbar film, nästintill perfekt, det enda som kan kritiseras är röstskådespelet i vissa delar.
"Very few escape my grasp, even in death my powers continue"
Gäst- Gäst
Leviathan (1989) - 5/10
Helt okej film med en viss känsla av Ailen och The Thing.
Helt okej film med en viss känsla av Ailen och The Thing.
Karate-Molin- Black Dwarf
- Antal inlägg : 2829
Trevligt initiativ med filmaffischer Geten! Är så man blir sugen på å se en del av filmerna tills en får se rek betyget på filmtipset..
Evil Bong - 1/5
Nej.. Vad ska man säga.. inte ens värt det om man är lite nyfiken.
The Wizard - 2/5
Svensk titel "Gameboy". En enda stor reklamfilm för Nintendo, särskillt Super Mario Bros 3. Fick lite nostalgi känslor men inget vidare egentligen.
The Boondock Saints 2: All Saints Day - 2/5
Hade kapacitet men alldeles för mycket cheesiness över det. Bruden som ersate Willem Dafoe höll inte riktigt måttet.
The Answer Man - 3/5
Lite gullfaktor såhär innan man ska lägga sig. Kände mig ibland lika obekväm som skådelspelet kunde vara stundvis. Inte det bästa jag sett i mina dagar men den får tillslut en svag trea.
Until the light takes us - 3/5
Fick otrolig sug att lyssna på alla dessa klassiska album när man titta. Va en del som va kanske lite onödigt och kändes mer som utfyllnad samt lite SVT känsla över det men jag gillat ändå. Får en stark trea.
Evil Bong - 1/5
Nej.. Vad ska man säga.. inte ens värt det om man är lite nyfiken.
The Wizard - 2/5
Svensk titel "Gameboy". En enda stor reklamfilm för Nintendo, särskillt Super Mario Bros 3. Fick lite nostalgi känslor men inget vidare egentligen.
The Boondock Saints 2: All Saints Day - 2/5
Hade kapacitet men alldeles för mycket cheesiness över det. Bruden som ersate Willem Dafoe höll inte riktigt måttet.
The Answer Man - 3/5
Lite gullfaktor såhär innan man ska lägga sig. Kände mig ibland lika obekväm som skådelspelet kunde vara stundvis. Inte det bästa jag sett i mina dagar men den får tillslut en svag trea.
Until the light takes us - 3/5
Fick otrolig sug att lyssna på alla dessa klassiska album när man titta. Va en del som va kanske lite onödigt och kändes mer som utfyllnad samt lite SVT känsla över det men jag gillat ändå. Får en stark trea.
Rambo 1 & 2. Gamla kultfilmer, ettan är nog bland de bättre filmerna som finns. 10/10 rakt av!. Rambo 2 når inte upp till ettan men fortfarande jävligt bra. 6/10
Warriors of the Apocalypse (1985)
Åh, finns så mycket kul att berätta om denna filippinska exploitationfilm. Men det orkar jag inte om ingen efterfrågar. Andra halvan var ganska tråkig men första halvan var post-apokalyptisk b-filmsunderhållning av bästa slag.
Mindwarp (1992)
Även känd som Brainslasher. Angus Scrimm (Tall Man i Phantasm-serien) äger denna. Om vi glömmer att Bruce Campbell är sekundär karaktär (hädelse!), att mittenpartiet är tråkigt som fan och att sista fem minuterna är ett långfinger mot tittaren så gillade jag denna.
Solarbabies (1986)
Spanska affischen istället för amerikanska för den är mycket tuffare! Ganska kass film dock. Det är så fel att göra post-apokalyptiska filmer riktade mot äldre barn och ungdomar. Att den inte försöker vilseleda oss med att den är något annat än det kan jag ändå förlåta den. Och försök att inte fnissa när ni läser filmens titel.
Steel Frontier (1995)
Man With No Name möter Mad Max! Stäng av hjärnan och njut av explosionerna. Bra rulle med en alltid lika cool Bo Svenson i en bra roll. När han dödar tre mutanter (tror jag de var iaf) med sina bara händer är det badassery på högsta nivå.
Cherry 2000 (1987)
Hatade allt i denna film förutom Basil Poledouris musik. Allt! Fuck this movie.
Geten- Profeten Geten
Gli sterminatori dell'anno 3000 (1983)
Också känd som Exterminators of/in the Year 3000. Duh. Värd att se bara för att höra huvudskurken säga "Into battle my merry mothergrabbers!", hah.
Lunarcop (1995)
Också känd som Solar Force. Duuh.
Metalstorm: The Destruction of Jared-Syn (1983)
Metalstorm? 1983? ...Slayer?
Geten- Profeten Geten
FACE the Slayer
Hammerheart- The Banhammer
- Antal inlägg : 4278
Dragonslayer? 1981? ...Slayer?
Geten- Profeten Geten
Lord of the Flies. (1990).
Njae, inget vidare tyckte jag. Den gick på tomgång genom hela utan att avancera. Slutet var även tradigt. Ska se om den från '63 är bättre.
Njae, inget vidare tyckte jag. Den gick på tomgång genom hela utan att avancera. Slutet var även tradigt. Ska se om den från '63 är bättre.
Svullet_Rektum- Svullom Rektorum Absurdum
- Antal inlägg : 4534
Kollade på första Ace Ventura förut, så jävla bra asså. Älskar hur jävla överdriven han är i allt han säger o gör! Det är så det ska vara.. Sen är Fröken Cox alltid trevlig att titta på, ung som äldre. Vetefan vad jag ska sätta för betyg, så mycket som jag skrattar åt filmen är det ju fan minst fyra pöints. Får fan tänka på det.
Monoliten- Grand Bear Sebiwalrus Whiskyguzzler I
- Antal inlägg : 5700
Xemtoth skrev:Rambo 1 & 2. Gamla kultfilmer, ettan är nog bland de bättre filmerna som finns. 10/10 rakt av!. Rambo 2 når inte upp till ettan men fortfarande jävligt bra. 6/10
Åh så jävla rätt. Senaste Rambo gillar jag som fan med, Stallone är stenhård. "Fuck the world".
Ödets Nyck var annars senaste filmen för mig, fortsätter med Kieslowski. Rätt bra film, tungt slut.
Sida 18 av 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Liknande ämnen
» Vad köpte du för film senast?
» Senast lästa bok
» Senast införskaffat spel
» Senast införskaffad merchandise
» Någon som pysslar med film?
» Senast lästa bok
» Senast införskaffat spel
» Senast införskaffad merchandise
» Någon som pysslar med film?
Sida 18 av 40